Date afzeggen?!
zaterdag 23 november 2019 om 20:50
Hai hai,
Wil graag even jullie mening want wil weten of het misschien aso is maar ik heb voor morgen een eerste date staan.. nog geen tijd en plek etc.
Ken hem via tinder en via de WhatsApp gesproken en 1x gefacetimed.
Alleen de laatste twee dagen is het eigenlijk helemaal stil... hij stuurde net wel: Gaan wij morgen nog meeten?
Maar ik voel me gewoon helemaal niet enthousiast. Had eigenlijk laatste paar dagen het idee dat we behoorlijk moesten leuren om het gesprek op gang te houden namelijk. Was ook erg oppervlakkig.
Ik weet wel dat niet iedereen van het appen is... maar ik heb gewoon een stuk minder zin nu.
Is het lullig als ik nu zeg dat ik het toch niet zo zie zitten?
Wil graag even jullie mening want wil weten of het misschien aso is maar ik heb voor morgen een eerste date staan.. nog geen tijd en plek etc.
Ken hem via tinder en via de WhatsApp gesproken en 1x gefacetimed.
Alleen de laatste twee dagen is het eigenlijk helemaal stil... hij stuurde net wel: Gaan wij morgen nog meeten?
Maar ik voel me gewoon helemaal niet enthousiast. Had eigenlijk laatste paar dagen het idee dat we behoorlijk moesten leuren om het gesprek op gang te houden namelijk. Was ook erg oppervlakkig.
Ik weet wel dat niet iedereen van het appen is... maar ik heb gewoon een stuk minder zin nu.
Is het lullig als ik nu zeg dat ik het toch niet zo zie zitten?
zondag 24 november 2019 om 11:23
Ik hou mezelf niet in. Ik schaam me niet omdat ik Tinder. Had zo onlangs een eerste date in een brasserie en waren over Tinder aan het praten. Het koppel naast ons had dat gehoord en sprak ons er over aan. Ze waren erg nieuwsgierig, grappig en leuk gesprek.Waterman26 schreef: ↑24-11-2019 08:40Mensen die zelf niet Tinderen weten alles zo goed. Ik heb een collega die al jaren getrouwd is, overduidelijk nooit gedate heeft. En die zit me toch een waarheden te verkondigen over Tinder en de vleesmarkt dat het is! Nou heb ik geen zin om aan de grote klok te hangen dat ik Tinder wel ken, maar ik moet mezelf te echt inhouden.
Heb geen idee waarvoor ik me zou moeten schamen.
zondag 24 november 2019 om 11:23
Behalve deze dan. Anders zou hij nog kunnen opperen om al masserend naar het naakstrand te gaan als TS het wat minder druk heeft. Met een "haha grapje" erachter.lolapaloeza schreef: ↑24-11-2019 09:00Nou als iemand het gesprek steeds richting seks probeert te sturen heb ik ook steeds minder te melden, en minder zin om af te spreken. Je weet dan toch nu al wat het doel van de date is?
Ik zou gewoon afzeggen. Je hoeft het helemaal niet mooi in te kleden, hij zegt toch ook gewoon 'hé gaan we nog meeten'? Dan kun je ook gewoon nee zeggen. Misschien nog aangevuld met geen match, geen klik, bij nader inzien geen zin, drukdrukdruk.
zondag 24 november 2019 om 11:28
Zo juist! Toen ik net na een laaaaange relatie voor het eerst in mijn volwassen leven single was (heel lang geleden) vond ik alles zo nieuw en spannend. Had online sekschat voor we elkaar gezien hadden en op de date was er totaal geen klik. Zo gênant! Is me maar 1 keer overkomen
zondag 24 november 2019 om 11:41
vivautrecht85 schreef: ↑24-11-2019 11:23Behalve deze dan. Anders zou hij nog kunnen opperen om al masserend naar het naakstrand te gaan als TS het wat minder druk heeft. Met een "haha grapje" erachter.
En dan: Maar jij wilde toch een man met humor?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
zondag 24 november 2019 om 13:00
Gelukkig heeft hij dat nog niet gezegdvivautrecht85 schreef: ↑24-11-2019 11:23Behalve deze dan. Anders zou hij nog kunnen opperen om al masserend naar het naakstrand te gaan als TS het wat minder druk heeft. Met een "haha grapje" erachter.