Mode & Beauty alle pijlers

Noa: Eau de Parfum

11-04-2009 17:03 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haa allemaal!

Nadat ik al tijden verslingerd ben aan de eau de parfum van Noa (Cacharel) kan ik mijn favoriete luchtje ineens alleen nog maar als eau de toilette krijgen. Lekker, maar dat is toch echt veel sneller 'verwaaid' dan de eau de parfum. Heb al even op internet rondgeneusd, maar kan nergens Noa eau de parfum vinden. Iemand een idee?

Erwt
Peas on earth!
Als je het op internet wilt kopen:

http://www.drogisterij.net/Cacharel_Noa ... 0375006296

Weet alleen niet hoe de verhouding tot de prijs in de winkel is...
Hoi Juniper. Dank voor je reactie

Maar... dit is een andere... ik wil namelijk de 'gewone' Noa, niet de Noa Perle...
Peas on earth!
Ik dacht even dat ik werd geroepen.
Cum non tum age
O zorrie, wist niet dat daar verschil in was. Ga nog ff zoeken..
Naaaa, kan het ook niet vinden. Zelfs niet op marktplaats..

Ik kan dinsdag op mijn werk ff kijken, volgens mij weet ik wie de nederlandse marketingmanager is van Cacharel. Misschien kan ik voor je informeren??
Juniper: gráág! Ben benieuwd

Noa:
Peas on earth!
Oke ga ik doen. Laat je weten wat er uit komt..
Dankjewel!
Peas on earth!
Het is toch moeilijker dan ik dacht. Ik zal even op Schiphol kijken binnenkort.
Cum non tum age
Ohh was je ook aan't googlen geslagen Noa? Ben benieuwd of er op Schiphol iets te vinden valt. Ik snap het ook niet, want kon het eerst gewoon krijgen, zoals je van zoveel luchtjes een eaudeparfum- en een eaudetoilette-versie hebt...
Peas on earth!
hallo Prinses, op deze site is de eau de parfum gewoon te koop: www.shopje.com

Succes!
Wauw Smelly! Klikte helemaal blij op je link, maar... als ik dan inderdaad de Noa Eau de Parfum vind en klik op 'koop nu' word ik doorgelinkt naar drogisterij.net en daar kan ik de eau de parfum niet vinden...

Jij wel?
Peas on earth!
Upperdeup!

Niemand een idee hoe ik Noa eau de parfum vind...?
Peas on earth!
Heb nog voor je gekeken op mijn werk, maar helaas heb ik van Cacharel geen contactpersoon.

Jammer.

Mocht ik nog iets voor je kunnen vinden laat ik het weten.
Jammer Juniper, maar dank voor je moeite! Das erg aardig!
Peas on earth!
Ik heb ook even gezocht op internet maar kan hem ook nergens vinden, ook niet op Amerikaanse sites! Grr, bedenk me dat ik Noa zelf ook nog weleens wil hebben en dan ook het liefst de edp! Ik wil graag dat een geur erg lang blijft hangen, weet je 100% zeker dat je eerst de edp had ipv de edt? Ik heb er eigenlijk niet op gelet maar wel raar dat dan zo uit de handel zou gaan. Misschien weten ze het bij een parfumerie? Kunnen ze het zo nachecken in hun computer.
wat raar dat hij op de site niet te vinden is, ik zal eens zoeken bij andere site en als ik iets vind dan laat ik wat weten goed?
Bij de macro hebben ze ook veel luchtjes. Ik kom er niet zo heel vaak maar een bezoekje aan de groothandel stond wel weer op het plan.

Mocht ik er zijn, dan kijk ik even voor je.

(als er dan eau de parfum is, moet ik deze dan voor je mee nemen?)

Groetjes Barbabella
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Volgens mij meen ik gelezen te hebben dat de EDP van Noa niet meer wordt gemaakt en dat -ie alleen nog maar verkrijgbaar is als EDT. Jammer, maar helaas. Maar er zullen op internet vast nog wel sites zijn die nog iets op voorraad hebben.

Als iemand het kan vinden is het Smelly! (ja, ik lees mee op 'Welke geur draag jij' .
Is wel een beetje reclame, maar anders weet ik ook niet hoe ik het tegen je moet zeggen, maar FM Group World heeft em nog wel in het assortiment zitten.
FM Group World? Is dat die producent van die nepgeuren?

Ik denk namelijk niet dat dat is wat ze zoekt.
Het zijn allesbehalve nepgeuren.
Wauw, wat een reacties ineens!

@ Curlygurly: ja, ik had echt eerst edp. Gek inderdaad dat dat dan zomaar uit de handel lijkt te zijn...

@ Smelly, ik begrijp van Silver dat ik al mijn hoop op jou moet vestigen , dus kom maar op!

@ Barbabella, wat aardig dat je wilt kijken! Als je het ergens kunt vinden en wilt kopen maak je me dolgelukkig!

@ Emma, ik heb nog nooit van FM Group World gehoord...
Peas on earth!
Aanvulling: heb even gegoogled en blijk het te kennen. Ik heb namelijk via via van dat merk de zogenaamde 'noa edp' en vind dat dat toch écht anders ruikt. Redelijk lekker luchtje, maar zéker geen Noa.
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven