Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Pizza.
Taco's en burrito's.
Calypso- schreef:
25-11-2019 19:36
Pizza.
Ook pizza. Wel zelf nog wat sla geïmproviseerd van wat er in huis was.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
25-11-2019 19:36
Ik zou mezelf bijna castreren als ik hem zie.
(Vrij naar Jaques Brel “ Ah! Si j'étais diable, en les voyant parfois Je crois que je me ferais châtrer” )
Ik zou maar geen franse quotes gebruiken als hij in de buurt is. Dadelijk wil ie met jou swingen :proud:
yette schreef:
25-11-2019 19:39
Taco's en burrito's.
Ook lekker . Doe je dan dezelfde vulling voor beiden ?
Pasta pesto met caprese salade.
Malinois schreef:
25-11-2019 19:14
Ik zou acuut de drooglegging instellen.

Oh fuck. Ik bedenk dat die van mij zijn hbo nooit officieel heeft afgemaakt.

:|

Verdorie

Precies dat dus. Intelligentie genoeg, maar de afronding he...
Maud*de*Braose schreef:
25-11-2019 19:42
Ik zou maar geen franse quotes gebruiken als hij in de buurt is. Dadelijk wil ie met jou swingen :proud:
Getverderrie!
Puritanism:
(HL Mencken)
Jullie doen nu wel zo, maar die man heeft het moeilijk.
oudebaas schreef:
25-11-2019 19:40
Ook pizza. Wel zelf nog wat sla geïmproviseerd van wat er in huis was.
Huh? Hoe improviseer je sla?
Calypso- schreef:
25-11-2019 19:57
Huh? Hoe improviseer je sla?
Salade bedoel ik eigenlijk. Met wat ik aan stukjes geschikte groente in huis had. En dan een dressinkje, pijnboompitjes, beetje ansjovis en parmezaanse kaas.
Puritanism:
(HL Mencken)
Betty_Slocombe schreef:
25-11-2019 19:55
Jullie doen nu wel zo, maar die man heeft het moeilijk.
Ja. Arm schaap.
Spaghetti meatballs, met verse tomatensaus en handgemaakte gehaktballetjes.
oudebaas schreef:
25-11-2019 20:00
Salade bedoel ik eigenlijk. Met wat ik aan stukjes geschikte groente in huis had. En dan een dressinkje, pijnboompitjes, beetje ansjovis en parmezaanse kaas.
heerlijk! dan zou ik die pizza niet eens meer willen.
Stamppot rauwe andijvie met een rumdervink.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Bij het woord kleuterverlenging zie ik nog steeds een kleuter voor me, die te klein is en die door een martelwerktuig uit elkaar getrokken wordt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
25-11-2019 20:36
Bij het woord kleuterverlenging zie ik nog steeds een kleuter voor me, die te klein is en die door een martelwerktuig uit elkaar getrokken wordt.
Helaas hebben ze mij niet verlengd.
Spinazie-kaas rondo en gewokte ovengroenten ( aardappel, pompoen, wortel in allerlei kleuren) :P
Maud*de*Braose schreef:
25-11-2019 20:06
Ja. Arm schaap.
Hamel.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
25-11-2019 20:43
Hamel.

Was het maar zo.
Maud*de*Braose schreef:
25-11-2019 20:44
Was het maar zo.
Het was een antwoord op jouw puzzel. Een arm schaap is een hamel.
(Nou ja, ik dacht eerst drie seconden dat een schaap een vrouwtje en een ram een mannetje was, maar dat ga ik natuurlijk nooit toegeven, want dan wil nooit meer iemand seks met mij volgens dat arme schaap)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik ben vanmorgen al vroeg aan een mini rijsttafel begonnen. Zonder pakjes en zakjes. Ik moet van de fysio fijne werkjes doen met de arm. Dus veel snijwerk. Das nog steeds lastig dus lang over gedaan. Het gekke is dat ik wel een wasmand of boodschappen kan tillen maar die kleine werkjes bezorgen me nog een hoop last.

Maar die rijsttafel was geslaagd! Recepturen uit een heel oud kookboek van CZSK.
Mijn man was er verrast van.

Ik heb vrijdag een gesprek met de bedrijfsarts. Ik wil de eerste week december gaan reïntegreren. Hoop dat ie daar in meegaat, ik wilde vorige week al maar dat vond ie te vroeg. Plus hij wil me voorlopig niet in mijn eigen functie hebben. Ik moet mijn verloren en gemiste kennis weer ophalen op een rustige plek. Veel gemist. En net voordat ik viel was ik met een nieuw proces begonnen waar ik nog nooit mee te maken had gehad en waar ik altijd een tyfushekel aan had en doorschoof. Dus daar moet ik me nu compleet op storten.

Ik heb nu een rode wijn en chocoladepindas.
Geen bijzonderheden
Sudrì schreef:
25-11-2019 20:41
Helaas hebben ze mij niet verlengd.
Mij ook niet.
charlottew88 schreef:
25-11-2019 20:54
Mij ook niet.
Mij laten ze zelfs krimpen 🤨
Geen bijzonderheden
charlottew88 schreef:
25-11-2019 20:32
Stamppot rauwe andijvie met een rumdervink.

Zou ik ook doen, anders krijg je die andijvie niet weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven