ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
zaterdag 11 april 2009 om 12:33
quote:jennipher het is wel het mooist om de onderdraad dezelfde kleur te hebben als de boven draad. bij de meeste steken en inprincipe is je onderdraad niet te zien maar zeker als je net begint met naaien kan het dat je net niet helemaal de juiste steek en juiste grof/fijnheid van de steek kiest (i.v.m. gebruikte soort stof (bij leer en spijker moet je je naaimachine anders instellen als bij linnen) waardoor de onderdraad soms toch te zien is.Okay, bedankt voor de tip. Voor het uitproberen vanmiddag gebruik ik wel 2 verschillende kleuren (heb niet zoveel van 1 kleur voor beide) en dan kan ik gelijk zien of het verkeerd gaat of niet. Maar zodra ik dan echt iets wil gaan maken moet ik dus dezelfde kleur gebruiken

zaterdag 11 april 2009 om 15:21

zaterdag 11 april 2009 om 16:05
@ Varisha, jouw pakketje heb ik net ook opgehaald bij DHL. Stond ik daar wist ik niet in wat voor doos / envelop het verstuurd was. Ze kwam eerst aanzetten met enveloppen van de Otto en Wehkamp. Moest wel gniffelen toen ik de Baby en Mama doos zag. Haha.
@ Sterretje, heb net stickertjes gekocht voor je "sponsorkindje".
Hierbij nog een keer mijn link met het lingeriesetje erbij.
summerxx spulletjes
@ Sterretje, heb net stickertjes gekocht voor je "sponsorkindje".
Hierbij nog een keer mijn link met het lingeriesetje erbij.
summerxx spulletjes
zaterdag 11 april 2009 om 17:06
quote:summerxx schreef op 11 april 2009 @ 16:05:
[fgcolor=#0051FF]@ Varisha, jouw pakketje heb ik net ook opgehaald bij DHL. Stond ik daar wist ik niet in wat voor doos / envelop het verstuurd was. Ze kwam eerst aanzetten met enveloppen van de Otto en Wehkamp. Moest wel gniffelen toen ik de Baby en Mama doos zag. Haha.he, dat was denk mijn baby&mama doos! grappig dat hergebruiken...
[fgcolor=#0051FF]@ Varisha, jouw pakketje heb ik net ook opgehaald bij DHL. Stond ik daar wist ik niet in wat voor doos / envelop het verstuurd was. Ze kwam eerst aanzetten met enveloppen van de Otto en Wehkamp. Moest wel gniffelen toen ik de Baby en Mama doos zag. Haha.he, dat was denk mijn baby&mama doos! grappig dat hergebruiken...

zaterdag 11 april 2009 om 18:48
Het leek wel mijn verjaardag vandaag!
Varisha, bedankt voor je pakketje, was is het snel bezorgd he wow! Ik had je al gemaild trouwens. De sandaaltjes zijn ook erg leuk, maar hoe hebt je er op kunnen lopen met je maatje 39? Ik paste ze nét! Maarja wil mooi wil zijn haha. Thanks girl!
Jennie, jouw pakketjes is ook binnen en je hebt mail
Goed nieuws: Het Ontbrekende Tasje is uiteindelijk dan tóch nog aangekomen!! Wel 3 weken onderweg geweest maar dat maakt niet uit. En de TNTkaart voor de ontbrekende porto mocht ik doorschuren en wegkieperen van mevr. de TNT-telefoniste
Ook mijn Marktplaatspakketje lag vandaag in de brievenbus dus ik ben heeeel blij nu
Varisha, bedankt voor je pakketje, was is het snel bezorgd he wow! Ik had je al gemaild trouwens. De sandaaltjes zijn ook erg leuk, maar hoe hebt je er op kunnen lopen met je maatje 39? Ik paste ze nét! Maarja wil mooi wil zijn haha. Thanks girl!
Jennie, jouw pakketjes is ook binnen en je hebt mail
Goed nieuws: Het Ontbrekende Tasje is uiteindelijk dan tóch nog aangekomen!! Wel 3 weken onderweg geweest maar dat maakt niet uit. En de TNTkaart voor de ontbrekende porto mocht ik doorschuren en wegkieperen van mevr. de TNT-telefoniste
Ook mijn Marktplaatspakketje lag vandaag in de brievenbus dus ik ben heeeel blij nu
zaterdag 11 april 2009 om 20:19
zaterdag 11 april 2009 om 23:15
heej ladiesss ik reageer morgen even op jullie mailtjes...ben nu kapot....dus ga lekker mijn bedje in...kon t niet laten ff op de topic te spieken
schravelvot...is het tasje echt aangekomen of n weet ik veel wat voor datumapril grap???? als ie echt aangekomen is ben ik echt heel blij...hihi
taartje, nee het charboek heb ik nooit gehad...
sterretje...ik zal ff kijken voor je sponsorkindje
schravelvot...is het tasje echt aangekomen of n weet ik veel wat voor datumapril grap???? als ie echt aangekomen is ben ik echt heel blij...hihi
taartje, nee het charboek heb ik nooit gehad...
sterretje...ik zal ff kijken voor je sponsorkindje
zondag 12 april 2009 om 08:25
quote:Zwieber schreef op 11 april 2009 @ 11:05:
Biba, bedoel je zo'n attractieparkbon? Die zou ik wel heel graag willen. Hier in Rijswijk waren ze op helaas.
ja die inderdaad..
mail maar ff op biba72@live.nl dan stuur ik em naar je toe
Biba, bedoel je zo'n attractieparkbon? Die zou ik wel heel graag willen. Hier in Rijswijk waren ze op helaas.
ja die inderdaad..
mail maar ff op biba72@live.nl dan stuur ik em naar je toe
zondag 12 april 2009 om 11:18
quote:Schravelvot schreef op 11 april 2009 @ 21:44:
Hebben ze het niet bij de buren afgegeven Sallie? Ik baalde ook bij het zien van het gele briefje, maar gelukkig lag het bij de buren Nee, op het briefje staat dat ze dinsdag een 2de bezorging zullen doen. En ik ben gisteren maar zo'n 1 1/2 uur weggeweest; zul je net zien dat ze dan net komen hè ... flauw hoor.
Hebben ze het niet bij de buren afgegeven Sallie? Ik baalde ook bij het zien van het gele briefje, maar gelukkig lag het bij de buren Nee, op het briefje staat dat ze dinsdag een 2de bezorging zullen doen. En ik ben gisteren maar zo'n 1 1/2 uur weggeweest; zul je net zien dat ze dan net komen hè ... flauw hoor.
zondag 12 april 2009 om 13:19
quote:Artemis schreef op 11 april 2009 @ 16:07:
Ik kom net bij Bertrade vandaan voor een uitleen-actie! Bert, ontzettend bedankt! Ik stuur tzt foto's jouw kant op, of zet ze op hyves.
Graag gedaan!
Wat ik wel achteraf nog bedacht: dat blauwe kostuum is wel een paar weken geleden gebruikt voor een vrijgezellenparty en aangezien het mannen waren, weet ik niet of ze het ook netjes gewassen hebben. Dus als het stinkt: sorry!
Ik kom net bij Bertrade vandaan voor een uitleen-actie! Bert, ontzettend bedankt! Ik stuur tzt foto's jouw kant op, of zet ze op hyves.
Graag gedaan!
Wat ik wel achteraf nog bedacht: dat blauwe kostuum is wel een paar weken geleden gebruikt voor een vrijgezellenparty en aangezien het mannen waren, weet ik niet of ze het ook netjes gewassen hebben. Dus als het stinkt: sorry!