Slaapkamers, what to do?
vrijdag 29 november 2019 om 00:04
Hallo!
Wij wonen al jaren dolgelukkig in ons huis met 3 slaapkamers. Wij zijn met zijn tweeën en daardoor hebben we 2 slaapkamers "over". Nu zijn het twee kamers zonder enige functie, eentje is zelfs leeg, de ander heeft 2 kasten staan met wat administratie.
De lege kamer is 3 bij 3, de andere kamer 4,5 bij 4. Grote raampartijen dus genoeg licht.
Maar wat doen we ermee? Heb al allerlei ideeën zoals een walk-in closet. Maar 3 bij 3, zoveel kleding hebben we helemaal niet... al zouden we alles naast elkaar ophangen, dan krijgen we hooguit 1 zijde "gevuld" met 1 rail. En dat is het dan.
Hebben jullie ideeën?
Mocht er iemand zeggen, een paar kinderen krijgen, dat is niet voor iedereen heel erg vanzelfsprekend.
Alvast bedankt!!
Wij wonen al jaren dolgelukkig in ons huis met 3 slaapkamers. Wij zijn met zijn tweeën en daardoor hebben we 2 slaapkamers "over". Nu zijn het twee kamers zonder enige functie, eentje is zelfs leeg, de ander heeft 2 kasten staan met wat administratie.
De lege kamer is 3 bij 3, de andere kamer 4,5 bij 4. Grote raampartijen dus genoeg licht.
Maar wat doen we ermee? Heb al allerlei ideeën zoals een walk-in closet. Maar 3 bij 3, zoveel kleding hebben we helemaal niet... al zouden we alles naast elkaar ophangen, dan krijgen we hooguit 1 zijde "gevuld" met 1 rail. En dat is het dan.
Hebben jullie ideeën?
Mocht er iemand zeggen, een paar kinderen krijgen, dat is niet voor iedereen heel erg vanzelfsprekend.
Alvast bedankt!!
vrijdag 29 november 2019 om 00:07
Ik weet niet of je weleens logees krijgt, maar een leuke logeerkamer inrichten?
Een kamer verhuren aan een student?
Een hobbykamer? Fitnessapparatuur, naaimachine, modeltreinbaan, daar heb je allemaal ruimte voor nodig maar dan moet je wel zulke hobby’s hebben.
Waskamer? Wasrek, strijkplank en dergelijke daar?
Of gewoon genieten van lege ruimte en als je t ooit wel nodig hebt, dan heb je t mooi vrij
Een hobbykamer? Fitnessapparatuur, naaimachine, modeltreinbaan, daar heb je allemaal ruimte voor nodig maar dan moet je wel zulke hobby’s hebben.
Of gewoon genieten van lege ruimte en als je t ooit wel nodig hebt, dan heb je t mooi vrij
vrijdag 29 november 2019 om 00:08
ik heb in mijn eentje ook 3 slaapkamers, dus 2 over. Op de ene staat een reservebed voor een eventuele loge, en een droogrek, op de andere een wand spellenkasten aan de ene kant en aan de andere kant een kast, lakens handdoeken, en een kast die ook al aardig spellenkast wordt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 29 november 2019 om 00:14
Logees krijgen we nooit, iedereen woont in de buurt.Minik schreef: ↑29-11-2019 00:07Ik weet niet of je weleens logees krijgt, maar een leuke logeerkamer inrichten?
Of gewoon genieten van lege ruimte en als je t ooit wel nodig hebt, dan heb je t mooi vrij![]()
Sportruimte is wel een idee, alleen nog even sparen voor de spullen haha. Anders wordt het alleen maar aerobics ben ik bang.
Waskamer al wel aan gedacht, maar ik strijk voor de tv. Die je natuurlijk ook boven kan ophangen
vrijdag 29 november 2019 om 00:15
vrijdag 29 november 2019 om 00:16
vrijdag 29 november 2019 om 00:18
Wat voor hobby hebben jullie? Ik zou nml in verband met mijn hobby wel een extra kamer kunnen vullen. Dan zou ik er dingen mooi uitstallen en ik zou er een beetje kunnen trainen.
Maar ja ik heb die ruimte niet en jij hebt mijn hobby niet dus misschien is dit niet relevant. Kan me voorstellen dat als je hobby paardrijden is, je niet zo veel hebt aan een extra slaapkamer
Maar ja ik heb die ruimte niet en jij hebt mijn hobby niet dus misschien is dit niet relevant. Kan me voorstellen dat als je hobby paardrijden is, je niet zo veel hebt aan een extra slaapkamer
Ik kan niet vanuit huis werken, anders zeker een optie.
Yoga, dan moet ik het eerst zelf kunnen. Of in elk geval de fysieke kwaliteiten ervoor hebben.
Voor!Poezemens84 schreef: ↑29-11-2019 00:15Hahaha serieus al aan gedacht, alleen dan moeten we dragende muren doorbreken en dan wil ik ook een badkamer en-suite met jacuzzi-achtige dingen!!
vrijdag 29 november 2019 om 00:19
Ik dacht ook meteen; bibliotheek. Met echt comfortabele meubels, een soort mini-huiskamertje.
Dat hebben mijn ouders ook meteen gedaan toen wij het huis uit waren.
Ik zou overigens ook wel raad weten met een walkin closet van dat formaat. Ik vul dat in m’n eentje wel en zou er dan ook m’n make-up doen etc. Maar ik heb inderdaad wel veel kleding.
Dat hebben mijn ouders ook meteen gedaan toen wij het huis uit waren.
Ik zou overigens ook wel raad weten met een walkin closet van dat formaat. Ik vul dat in m’n eentje wel en zou er dan ook m’n make-up doen etc. Maar ik heb inderdaad wel veel kleding.
vrijdag 29 november 2019 om 00:20
Motorrijden.ClumsyNinja schreef: ↑29-11-2019 00:18Wat voor hobby hebben jullie? Ik zou nml in verband met mijn hobby wel een extra kamer kunnen vullen. Dan zou ik er dingen mooi uitstallen en ik zou er een beetje kunnen trainen.
Maar ja ik heb die ruimte niet en jij hebt mijn hobby niet dus misschien is dit niet relevant. Kan me voorstellen dat als je hobby paardrijden is, je niet zo veel hebt aan een extra slaapkamer![]()
vrijdag 29 november 2019 om 00:24
Uhm gewoon op de bank ?Poezemens84 schreef: ↑29-11-2019 00:15Ooooh das ook een leuk idee!! Ik lees graag maar geen plekje echt voor. Superleuk idee!
vrijdag 29 november 2019 om 00:27
Haha die hebben in huis al een eigen plekje
vrijdag 29 november 2019 om 00:28
Een bikers café?
Bibliotheek met fijne stoelen vind ik ook een leuk idee.
Anders misschien een mini-bioscoop.
vrijdag 29 november 2019 om 00:28
Mwah, heb ik de rust niet voor of zo. Op vakantie lees ik een boek per dag. Maar thuis?