Studie in Canada
donderdag 28 november 2019 om 22:24
Hallo!
Mijn naam is Ahmad, ik studeer op dit moment Tandartsassistent 3de leerjaar op Da Vinci College.
Ik zou graag willen studeren in Canada, Toronto voor studie mondzorgkunde. Dus vraag ik mij af of dat wel mogelijk is. Ik wat researches gedaan laatste tijd over de scholen en besproken met mijn loopbaan. Ik kijk ook naar de prijzen van de studie en dat is wel heel erg veel.. De studie kost namelijk 21k tot 53k op verschillende scholen. Dus ik twijfel of ik het wel aan kan. Met behulp van DUO weet ik ook niet. Dus vraag ik mij af of het wel mogelijk is voor mij om te gaan studeren in Canada.
Mijn naam is Ahmad, ik studeer op dit moment Tandartsassistent 3de leerjaar op Da Vinci College.
Ik zou graag willen studeren in Canada, Toronto voor studie mondzorgkunde. Dus vraag ik mij af of dat wel mogelijk is. Ik wat researches gedaan laatste tijd over de scholen en besproken met mijn loopbaan. Ik kijk ook naar de prijzen van de studie en dat is wel heel erg veel.. De studie kost namelijk 21k tot 53k op verschillende scholen. Dus ik twijfel of ik het wel aan kan. Met behulp van DUO weet ik ook niet. Dus vraag ik mij af of het wel mogelijk is voor mij om te gaan studeren in Canada.
donderdag 28 november 2019 om 22:40
vrijdag 29 november 2019 om 01:11
Met mondzorgkunde word je tandartsassistente neem ik aan? Erg veel geld, is die studie persé nodig om hier een goede baan te kunnen krijgen, of wil je naar het buitenland? Is er een kleine banenkans in deze sector dat je die studie in Canada beter lijkt? Ik zou het persoonlijk zelf nooit doen, bij Duo ben je dan nog jaren aan het afbetalen en volgens mij is het inderdaad niet eens mogelijk om zoveel geld te lenen.
vrijdag 29 november 2019 om 01:38
Met mbo4 tandartsassistent wordt je tandartsassistent.happyface97 schreef: ↑29-11-2019 01:11Met mondzorgkunde word je tandartsassistente neem ik aan? Erg veel geld, is die studie persé nodig om hier een goede baan te kunnen krijgen, of wil je naar het buitenland? Is er een kleine banenkans in deze sector dat je die studie in Canada beter lijkt? Ik zou het persoonlijk zelf nooit doen, bij Duo ben je dan nog jaren aan het afbetalen en volgens mij is het inderdaad niet eens mogelijk om zoveel geld te lenen.
Met hbo mondzorgkunde wordt je mondhygiënist.
vrijdag 29 november 2019 om 17:41
vrijdag 29 november 2019 om 21:11
Bedankt voor jullie reacties.
Ik zat ook te denken aan om een uitwisselingsprogramma te doen op de hbo Utrecht. Paar maanden stage lopen in Canada is ook wel leuk. Maar ik was van plan om te wonen in Canada. Maar Ik heb meerdere plannen om dit te doen, vragen voor een uitwisselingsprogramma bij de hbo utrecht.
Ik zat ook te denken aan om een uitwisselingsprogramma te doen op de hbo Utrecht. Paar maanden stage lopen in Canada is ook wel leuk. Maar ik was van plan om te wonen in Canada. Maar Ik heb meerdere plannen om dit te doen, vragen voor een uitwisselingsprogramma bij de hbo utrecht.
zondag 1 december 2019 om 00:54
Als je in Canada wilt sturen moet je dat toch gewoon doen
naast duo kan je ook een lening bij een bank aanvragen. Misschien heb je wel recht op Canadese stufi ipv de Nederlandse.
Kijk goed of het financieel mogelijk is en anders is er inderdaad de optie voor een uitwisseling. Zo ben ik een jaar naar Engeland gegaan waar ik ben blijven plakken
Kijk goed of het financieel mogelijk is en anders is er inderdaad de optie voor een uitwisseling. Zo ben ik een jaar naar Engeland gegaan waar ik ben blijven plakken