Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
28-11-2019 20:26
Over Bobbie gesproken, de enige reden dat ik denk dat er een interessant verhaallijn in zit is dat hij Lana zwanger maakt en dat Sjors uit jaloezie omdat ze zelf geen kinderen meer kan krijgen psycho gaat doen en de baby gaat claimen.
Dat zou leuk zijn.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat vieren ze daar vroeg pakjesavond 🤔

Waar gooide Linda nou mee?
Doosje schroeven.
Wat een sufferd is Shanti. Ze wil dat Rik zijn nek uitsteekt. Kan ze lang wachten. :roll:
Ik vind hier dingen van.
Ik vind Rik helemaal niets voor Shanti.
Sabeltandcavia schreef:
29-11-2019 20:53
Wat een sufferd is Shanti. Ze wil dat Rik zijn nek uitsteekt. Kan ze lang wachten. :roll:

Toch draagt hij een col.
Wat zit daaronder dan?

Ik ben in de war :|
Sophiever schreef:
29-11-2019 20:58
Ik vind Rik helemaal niets voor Shanti.

Ik ook niet.
Ik vind Robbert nog beter bij haar passen.
Wat is Linda irritant zeg
Ik word een beetje simpel van Rik en Shanti. Hoeveel mislukte dates en misverstanden kan een mens hebben zeg. Het zelfde geldt voor Daan en Nina. Ik heb het idee dat ik de hele tijd naar dezelfde scêne in het atelier zit te kijken. "Dit moet stoppen". Pff, nou weten we het wel. :nut:
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
29-11-2019 23:40
Ik word een beetje simpel van Rik en Shanti. Hoeveel mislukte dates en misverstanden kan een mens hebben zeg. Het zelfde geldt voor Daan en Nina. Ik heb het idee dat ik de hele tijd naar dezelfde scêne in het atelier zit te kijken. "Dit moet stoppen". Pff, nou weten we het wel. :nut:
Inderdaad, ze gaan er veel te lang op door. En dat ge-bemoei van Billy elke keer wordt ook steeds irritanter.
Sabeltandcavia schreef:
29-11-2019 23:40
Nou inderdaad. Rik is erg hardnekkig en steekt zijn nek niet graag uit in relaties als hij zo doorgaat zal dit hun relatie nekken nog voordat het begint.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nou zeg dat! Billy maakt er gewoon een halszaak van om die twee bij elkaar te krijgen. Je zou toch van minder over je nek gaan!
Ik vind hier dingen van.
GTST zoekt figuranten voor De Koning. Als je je opgeeft moet je kunnen motiveren met wie je het wilt doen en waarom. Ja, het staat er echt.

https://www.tvgids.nl/nieuws/soap/gtst- ... de-koning/
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
02-12-2019 19:54
GTST zoekt figuranten voor De Koning. Als je je opgeeft moet je kunnen motiveren met wie je het wilt doen en waarom. Ja, het staat er echt.

Even met z'n allen uit dit topic reageren? :P
Sabeltandcavia schreef:
02-12-2019 19:54

Kunnen we ook castleden opgeven? Zo denk ik dat Nina prima het dartbord kan zijn.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Lana en Bobby op het criminele pad?
Heel goed CC! Ga door! Ik mis alleen nog de waarom.
Ik vind hier dingen van.
Wat: slaan
Wie: Puck
Waarom: Omdat!
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
02-12-2019 20:33
Wat: slaan
Wie: Puck
Waarom: Omdat!
:rofl:
Dierproeven.
Wat: biljartbal
Wie: Bing
Waarom: omdat hij nu ballen mist.
Dierproeven.
In het wit:

Bobbie slaat Amir in elkaar. Buiten, nadat Amir hem daarheen gelokt heeft voor een gesprek. Lana probeert tussen beide te komen en Bobbie duwt haar weg. Ze valt heel ongelukkig met haar hoofd tegen een bankje. In het ziekenhuis blijkt ze hersenoedeem te hebben en in coma te liggen met een drain in haar hoofd.
Sjors is heel boos, slaat Amir en levert ze beide (Amir en Bobbie) over aan de politie voor de inbraak in CS en dit.

Wat betreft de figuranten voor de koning.. zou leuk zijn als er meer diversiteit zou zijn in plaats van een handjevol schaapachtig kijkende pubers. Dus ja, laten we ons met z'n allen opgeven :mrgreen:
Calamitycat schreef:
02-12-2019 20:39
Wat: biljartbal
Wie: Bing
Waarom: omdat hij nu ballen mist.
:rofl: :worship:
Ik vind hier dingen van.
Wat: uitkleden
Wie: Ludo
Waarom: Zodat hij eindelijk mensenkleren kan aantrekken
Ik vind hier dingen van.
Met wie je het wil doen? Ze wil een figurant die overtuigend kan geilen op de acteur?
Sabeltandcavia schreef:
02-12-2019 20:47
Wat: uitkleden
Wie: Ludo
Waarom: Zodat hij eindelijk mensenkleren kan aantrekken
:HA:
Dierproeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven