Mode & Beauty alle pijlers

Jouw Black Friday aankopen

29-11-2019 18:44 76 berichten
Heb jij geshopt? En wat zijn je aanwinsten?
Gewoon een luchtig topic om te delen en samen te jubelen.
En ja ik weet dat het überconsumentistisch is enzo allemaal. Ik ben het jaar door zeer bewust op allerlei vlak, maar op deze dag heb ik lekker geshopt en ben er blij mee!

B-)
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde gisteren dat het juist 15% duurder is op Black Friday. Waarom? Omdat mensen in de maanden voorafgaand aan BF hun aankopen gaan uitstellen en dan minder kopen. Aangezien prijzen volautomatisch dynamisch worden aangepast zullen die dus zakken als er minder kopers zijn om weer te stijgen zodra BF begint en de belangstelling dus aantrekt..
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hobbelster schreef:
29-11-2019 22:41
Jij hebt ook lekker lopen shoppen, vind de oorbellen helemaal geweldig! Zijn die van Ti Sento?
Van pieces! Ze zouden jou ook heel mooi staan denk ik. Heb ze via zalando voor 10 euro, het is een set met grotere ringen erbij maar die ga ik niet dragen denk ik.
Lacuba schreef:
29-11-2019 20:32
Onzin! Je bent toch niet gek? Denk dat de meeste mensen, net als ik best wel het verschil tussen een koopje en voor de gek houderij zien...
Ik wilde een body héél graag maar vond 49.95 te veel geld voor het ding.

2 weken geleden was het een aanbieding 39.95 maar kon ik het ff niet missen.

Gisteren black friday: 59.95......
jouw leven is een keuze
Lizzy1985 schreef:
29-11-2019 23:21
Ik heb ook voor mijn doen best veel besteld. Allemaal (oké, bijna allemaal) dingen die ik anders toch had besteld en nu vandaag heb zitten azen op de goedkoopste.

- redken shampoo
- s Olivers enkellaarsjes
- mascara bij kruidvat (1+1 gratis)
- cadeautjes voor de Sint (die geen drama zijn als ze er donderdag nog niet zijn)
- trechcoatjurkje bij steps (deze was dus een impulsaankoop...)
- sky line van dorp van mn so. Alvast voor de verjaardag van mn schoonvader.

Heb de pakketbezorger maar gezegd dat ik m volgende week veel ga zien :hihi:
Gewoon even voor mijn beleving hè....

Ook jij moet van het gas, 100 op de snelweg, minder vlees, je huis isoleren, niet meer vliegen, kortom, ook jij hebt te maken met klimaatmaatregelen.

Besef jij je wel dat het jouw consumptiegedrag is dat hier negatief aan bijdraagt?
jouw leven is een keuze
2east schreef:
30-11-2019 09:57

Ook jij moet van het gas, 100 op de snelweg, minder vlees, je huis isoleren, niet meer vliegen, kortom, ook jij hebt te maken met klimaatmaatregelen.

Besef jij je wel dat het jouw consumptiegedrag is dat hier negatief aan bijdraagt?
Ik vind dat altijd ook wel apart. Een plastic tasje bij de winkel mag niet meer. Maar dan bestelt men iets en dan komt het aan in een gigantische kartonnen doos, soms met nóg een kartonnen verpakking erin, en plastic bubbeltjesplastic, en het artikel zelf zit dan ook nog eens in plastic, en dat is dan OK...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik heb Boucleme producten besteld die ik al tijdje wilde.
Bij Kruidvat is actie 5 Andrelon producten voor 10 euro. Was ook best veel korting :)
Bij Douglas hadden ze mijn favoriete macara in de aanbieding, van Benefit they're real 2 voor de prijs van 1. Zie die echt bijna nooit in de uitverkoop en helemaal niet met zoveel korting
Nog een shirtje van WE fashion.
2east schreef:

Besef jij wel dat jouw kinderen het grootste effect hebben, veel meer dan een paar pakketjes te laten bezorgen?
Echt, stop toch eens met die wijzende vinger.
2east schreef:
30-11-2019 09:48
Ik wilde een body héél graag maar vond 49.95 te veel geld voor het ding.

2 weken geleden was het een aanbieding 39.95 maar kon ik het ff niet missen.

Gisteren black friday: 59.95......
Je, en dus? Dan koop je hem niet natuurlijk. Het leuke van BF is te gaan voor de echte koopjes...
Robinson schreef:
30-11-2019 12:00
Besef jij wel dat jouw kinderen het grootste effect hebben, veel meer dan een paar pakketjes te laten bezorgen?
Echt, stop toch eens met die wijzende vinger.
Ik zou die wijzende vinger het liefst veranderen in een opgrstoken middelvinger in de richting van elke debiel die onze planeet met zijn/haar gedrag de planeet de vernieling in consumeert.....

Maar die middelvinger mag hier niet. Jammer.....
jouw leven is een keuze
pejeka schreef:
30-11-2019 10:00
Ik vind dat altijd ook wel apart. Een plastic tasje bij de winkel mag niet meer. Maar dan bestelt men iets en dan komt het aan in een gigantische kartonnen doos, soms met nóg een kartonnen verpakking erin, en plastic bubbeltjesplastic, en het artikel zelf zit dan ook nog eens in plastic, en dat is dan OK...
Dat. Maar erger is het vergoelijken van het eigen wangedrag;..

"Die auto's rijden toch wel"
"Niemand dwingt ze in die baan"
"Als het niet doe, is er wel een ander"
"Wir haben es nicht gewusst"

Mensen zijn zo ontzettend dom.....
jouw leven is een keuze
2east schreef:
30-11-2019 12:08

Open een topic!
Lacuba schreef:
30-11-2019 12:14
Open een topic!
Waarom? Die is er toch al?

Of wordt jij in je eigen roze wereld liever niet lastig gevallen met de gevolgen van ook jouw ridicule wan-consumptie.....

Vervelend hoor.
jouw leven is een keuze
2east schreef:
30-11-2019 12:05
Ik zou die wijzende vinger het liefst veranderen in een opgrstoken middelvinger in de richting van elke debiel die onze planeet met zijn/haar gedrag de planeet de vernieling in consumeert.....

Maar die middelvinger mag hier niet. Jammer.....

Maar als die body €29,95 was had je het wel gekocht hé.
Ik heb 3 Triumph BH's gekocht.

Het merk wat ik altijd draag en die van mij kosten normaal €45 en €50
Geen oude collectie, precies de kleuren en maten die ik wilde.
Nu 3 voor €83
2east schreef:
30-11-2019 12:21
Waarom? Die is er toch al?

Of wordt jij in je eigen roze wereld liever niet lastig gevallen met de gevolgen van ook jouw ridicule wan-consumptie.....

Vervelend hoor.
blablabla. ik word sowieso liever niet lastig gevallen door mensen die mij niet kennen en niets van mij weten. Off-topic mag ook al niet.....
(en het is word jij, zonder t)
anoniem_309825 wijzigde dit bericht op 30-11-2019 12:33
24.47% gewijzigd
PoesinBoots schreef:
30-11-2019 12:26
Maar als die body €29,95 was had je het wel gekocht hé.
:lightbulb:
Ik heb goed gescoord gisteren. Ik moest twee uur ergens wachten en er zat een erg leuk boetiekje om de hoek.
-1 vest
- 2 shirts
- voile blouse
- 1 paar donkergroene Dr Martens :heart:
Allemaal voor de helft! De Dr Martens had ik al langer op het oog maar ik vind ze altijd zo duur. Nu mooi mijn slag geslagen. :cheer2:
biekoe schreef:
30-11-2019 12:37
Ik heb goed gescoord gisteren. Ik moest twee uur ergens wachten en er zat een erg leuk boetiekje om de hoek.
-1 vest
- 2 shirts
- voile blouse
- 1 paar donkergroene Dr Martens :heart:
Allemaal voor de helft! De Dr Martens had ik al langer op het oog maar ik vind ze altijd zo duur. Nu mooi mijn slag geslagen. :cheer2:
Leuk! Ik ook een paar Dr Martens. Blauw! Voor de helft :). En een badpak, met 3 x per week zwemmen is een tweede wel fijn. Voor een derde van de prijs. Kerstcadeautjes ook binnen. Nu even rustig aan (als het lukt:))
Ooh die Dr Martens had ik ook wel gewild, en achteraf waren nieuwe bh’s ook welkom, ik ben 9 kilo afgevallen dus alles slobbert wat.
2east schreef:

Met je eens, áls ik dit soort hoeveelheden standaard zou kopen. Wat dus niet het geval is.
Vind het vreemd dat jij weet hoeveel consumptiegedrag ik laat zien.
Hier staat namelijk tegenover dat ik heel veel verkoop en regelmatig koop op marktplaats. Verder ga ik iedere dag met de fiets naar t werk, woon ik over een tijdje in een huis met “0-op-de-meter” en gasloos, douche ik altijd maar heel kort.
Daarnaast bestel ik, als ik al iets bestel, alleen maar dingen die ik zeker houdt, zelden (eigenlijk nooit) gaat er iets retour naar de winkel.
lilguinea schreef:
30-11-2019 13:08
Ooh die Dr Martens had ik ook wel gewild, en achteraf waren nieuwe bh’s ook welkom, ik ben 9 kilo afgevallen dus alles slobbert wat.

Op de Triumph website is nog steeds de BF korting.
lilguinea schreef:
30-11-2019 13:08
Vanochtend waren ze nog voor de helft! (Hypnotic stores)
Sjulia schreef:
30-11-2019 09:40
Van pieces! Ze zouden jou ook heel mooi staan denk ik. Heb ze via zalando voor 10 euro, het is een set met grotere ringen erbij maar die ga ik niet dragen denk ik.
Ah leuk, niet duur ook!
biekoe schreef:
30-11-2019 19:24
Vanochtend waren ze nog voor de helft! (Hypnotic stores)

Dat zijn geen Dr Martens toch?

https://www.hypnotic-store.nl/
2east schreef:
30-11-2019 12:08

Ja, en dan gaan er weer tig pakketjes retour, want hé, voor de zekerheid bestellen we alles in verschillende maten, of dingen waarvan we niet zeker weten of ze staan, en dan moet er wéér een auto rijden om al die retourpakketjes terug te brengen en wéér een verpakking omheen om het retour te sturen...

Nee, da's echt milieubewust winkelen...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven