Jouw Black Friday aankopen
vrijdag 29 november 2019 om 18:44
vrijdag 29 november 2019 om 18:54
Oke mijn eigen bijdrage, inclusief een bestelling eerder deze week ivm Black Friday week korting:
-Estée Lauder sheer tint release moisturizer
-novexpert repulp gel, een hyaluronzuur gel die wonderen doet voor mijn moeilijker huid
- een camel kleur winterjas (mantel)
- bijpassende sjaal
- en hoofdband
- donkerblauwe jeans van H&m
- groene coltrui
- Hema make up oa Kohl potlood
- kerst truitje voor kind
- thermo legging
Alles bij elkaar heb ik rond de €150 uitgegeven.
-Estée Lauder sheer tint release moisturizer
-novexpert repulp gel, een hyaluronzuur gel die wonderen doet voor mijn moeilijker huid
- een camel kleur winterjas (mantel)
- bijpassende sjaal
- en hoofdband
- donkerblauwe jeans van H&m
- groene coltrui
- Hema make up oa Kohl potlood
- kerst truitje voor kind
- thermo legging
Alles bij elkaar heb ik rond de €150 uitgegeven.
vrijdag 29 november 2019 om 18:55
Oh heerlijk losgegaan jij!MrsMadsMikkelsen schreef: ↑29-11-2019 18:54Een laptop. Hardloophorloge. Lingerie. Jurken. Sieraden. Kinderkado's.
![]()
Details! Wat voor jurken (plaatjes?) wat voor sieraden?
Ga je alles gewoon al dragen of beland het als kadootje onder de kerstboom?
vrijdag 29 november 2019 om 18:56
vrijdag 29 november 2019 om 18:56
Welke dan?puntillita schreef: ↑29-11-2019 18:51Een panty. Omdat ik deze specifieke al heel lang wilde maar niet de volle mep wil betalen.
En ok, nog een panty met dessin voor een feestje binnenkort![]()
Plaatje!!
vrijdag 29 november 2019 om 19:00
vrijdag 29 november 2019 om 20:07
Niks. Want Black Friday stelt in Nederland geen fluit voor. In Canada een paar jaar geleden wel eens gaan kijken en designerkleding gescoord voor 20% van de normale verkoopprijs. Maar hier in Nederland zie je dat soort kortingen ten eerste niet, en ten tweede word je 9 van de 10 keer besodemieterd omdat ze in oktober gewoon de prijs omhoog gooien en je "uitverkoopprijs" op Black Friday dus vrijwel gelijk is aan wat je er in augustus voor zou hebben betaald.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
vrijdag 29 november 2019 om 20:19
Nederlanders zijn gierig, dat blijkt maar weer.pejeka schreef: ↑29-11-2019 20:07Niks. Want Black Friday stelt in Nederland geen fluit voor. In Canada een paar jaar geleden wel eens gaan kijken en designerkleding gescoord voor 20% van de normale verkoopprijs. Maar hier in Nederland zie je dat soort kortingen ten eerste niet, en ten tweede word je 9 van de 10 keer besodemieterd omdat ze in oktober gewoon de prijs omhoog gooien en je "uitverkoopprijs" op Black Friday dus vrijwel gelijk is aan wat je er in augustus voor zou hebben betaald.
vrijdag 29 november 2019 om 20:29
Klopt, bij C&A gooien ze de oude zooi collectie erin met 50%, en dan noemen ze het black fridaypejeka schreef: ↑29-11-2019 20:07Niks. Want Black Friday stelt in Nederland geen fluit voor. In Canada een paar jaar geleden wel eens gaan kijken en designerkleding gescoord voor 20% van de normale verkoopprijs. Maar hier in Nederland zie je dat soort kortingen ten eerste niet, en ten tweede word je 9 van de 10 keer besodemieterd omdat ze in oktober gewoon de prijs omhoog gooien en je "uitverkoopprijs" op Black Friday dus vrijwel gelijk is aan wat je er in augustus voor zou hebben betaald.
Voor iedereen een groene tuin
vrijdag 29 november 2019 om 20:32
Onzin! Je bent toch niet gek? Denk dat de meeste mensen, net als ik best wel het verschil tussen een koopje en voor de gek houderij zien...pejeka schreef: ↑29-11-2019 20:07Niks. Want Black Friday stelt in Nederland geen fluit voor. In Canada een paar jaar geleden wel eens gaan kijken en designerkleding gescoord voor 20% van de normale verkoopprijs. Maar hier in Nederland zie je dat soort kortingen ten eerste niet, en ten tweede word je 9 van de 10 keer besodemieterd omdat ze in oktober gewoon de prijs omhoog gooien en je "uitverkoopprijs" op Black Friday dus vrijwel gelijk is aan wat je er in augustus voor zou hebben betaald.
anoniem_309825 wijzigde dit bericht op 29-11-2019 20:36
0.07% gewijzigd