Mode & Beauty alle pijlers

Jouw Black Friday aankopen

29-11-2019 18:44 76 berichten
Heb jij geshopt? En wat zijn je aanwinsten?
Gewoon een luchtig topic om te delen en samen te jubelen.
En ja ik weet dat het überconsumentistisch is enzo allemaal. Ik ben het jaar door zeer bewust op allerlei vlak, maar op deze dag heb ik lekker geshopt en ben er blij mee!

B-)
Een zak van vijf kilo piepers voor 1 euro en ik ben helemaal happy :cheer: :cheer: :cheer:
O wacht het staat op de mode pijler. Ben ik even off topic!
Een panty. Omdat ik deze specifieke al heel lang wilde maar niet de volle mep wil betalen.

En ok, nog een panty met dessin voor een feestje binnenkort :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Een laptop. Hardloophorloge. Lingerie. Jurken. Sieraden. Kinderkado's.

:-)
Oke mijn eigen bijdrage, inclusief een bestelling eerder deze week ivm Black Friday week korting:

-Estée Lauder sheer tint release moisturizer
-novexpert repulp gel, een hyaluronzuur gel die wonderen doet voor mijn moeilijker huid
- een camel kleur winterjas (mantel)
- bijpassende sjaal
- en hoofdband
- donkerblauwe jeans van H&m
- groene coltrui
- Hema make up oa Kohl potlood
- kerst truitje voor kind
- thermo legging

Alles bij elkaar heb ik rond de €150 uitgegeven.
MrsMadsMikkelsen schreef:
29-11-2019 18:54
Een laptop. Hardloophorloge. Lingerie. Jurken. Sieraden. Kinderkado's.

:-)
Oh heerlijk losgegaan jij!

Details! Wat voor jurken (plaatjes?) wat voor sieraden?
Ga je alles gewoon al dragen of beland het als kadootje onder de kerstboom?
2019 schreef:
29-11-2019 18:46
Een zak van vijf kilo piepers voor 1 euro en ik ben helemaal happy :cheer: :cheer: :cheer:
Hahaha Nice!
:proud:
Pijler maakt niet uit hoor maar vind deze denk ik het meest toepasselijk :monkey:
geld-recht/black-friday-koopjes/list_me ... #p30677955

Er is al een topic over
puntillita schreef:
29-11-2019 18:51
Een panty. Omdat ik deze specifieke al heel lang wilde maar niet de volle mep wil betalen.

En ok, nog een panty met dessin voor een feestje binnenkort :biggrin:
Welke dan?
Plaatje!!
2019 schreef:
29-11-2019 18:46

:rofl:

Waar heb je deze superdeal gesloten?
herfstappeltaart schreef:
29-11-2019 18:58
:rofl:

Waar heb je deze superdeal gesloten?
Bij de Dirk.. :yes:
2019 schreef:
29-11-2019 19:00
Bij de Dirk.. :yes:

He chips, die hebben wij hier niet :cry:
Nog een topic hierover?
Ik heb vandaag helemaal niets gekocht.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Een broek en trui bij zalando ipv 140 euro 85 euro. Maar eerlijk gezegd die eerder deze week al gekocht toen zalando de sale al open zette.

Straks nog even vliegtickets boeken met korting.
paar leuke topjes van morgan voor helft prijs... wou ze toch al kopen, me happy!
Niks. Want Black Friday stelt in Nederland geen fluit voor. In Canada een paar jaar geleden wel eens gaan kijken en designerkleding gescoord voor 20% van de normale verkoopprijs. Maar hier in Nederland zie je dat soort kortingen ten eerste niet, en ten tweede word je 9 van de 10 keer besodemieterd omdat ze in oktober gewoon de prijs omhoog gooien en je "uitverkoopprijs" op Black Friday dus vrijwel gelijk is aan wat je er in augustus voor zou hebben betaald.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
29-11-2019 20:07
Niks. Want Black Friday stelt in Nederland geen fluit voor. In Canada een paar jaar geleden wel eens gaan kijken en designerkleding gescoord voor 20% van de normale verkoopprijs. Maar hier in Nederland zie je dat soort kortingen ten eerste niet, en ten tweede word je 9 van de 10 keer besodemieterd omdat ze in oktober gewoon de prijs omhoog gooien en je "uitverkoopprijs" op Black Friday dus vrijwel gelijk is aan wat je er in augustus voor zou hebben betaald.
Nederlanders zijn gierig, dat blijkt maar weer.
Willoze massaconsumenten
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
100% bespaard. Niks gekocht.
ik geef mn bek ook maar een douw
pejeka schreef:
Klopt, bij C&A gooien ze de oude zooi collectie erin met 50%, en dan noemen ze het black friday :frusty:
Voor iedereen een groene tuin
Tickets voor een event, maar die wilde ik toch al kopen ;-D
In this world, it doesn't matter how hard you've worked on something
oudebaas schreef:
29-11-2019 20:22
Willoze massaconsumenten
Die wil ik ook! Waar kun je die kopen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
pejeka schreef:
Onzin! Je bent toch niet gek? Denk dat de meeste mensen, net als ik best wel het verschil tussen een koopje en voor de gek houderij zien...
anoniem_309825 wijzigde dit bericht op 29-11-2019 20:36
0.07% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven