Mode & Beauty alle pijlers

Jouw Black Friday aankopen

29-11-2019 18:44 76 berichten
Heb jij geshopt? En wat zijn je aanwinsten?
Gewoon een luchtig topic om te delen en samen te jubelen.
En ja ik weet dat het überconsumentistisch is enzo allemaal. Ik ben het jaar door zeer bewust op allerlei vlak, maar op deze dag heb ik lekker geshopt en ben er blij mee!

B-)
Een AppleWatch. Mooie aanbieding. Zat er allang op te azen. Nu toegeslagen. Blij mee!
oudebaas schreef:
29-11-2019 20:22
Willoze massaconsumenten
Dat is wel het laatste... Wat een kretelogie!
Geen. De dingen die ik in mijn online winkel mandje heb gezet waren zelfs in prijs VERHOOGD. €5 maarliefst
Hobbelster schreef:
29-11-2019 18:56
Welke dan?
Plaatje!!
.
Kan niet plakken, maar van oroblu wild net.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
29-11-2019 20:07
Niks. Want Black Friday stelt in Nederland geen fluit voor. In Canada een paar jaar geleden wel eens gaan kijken en designerkleding gescoord voor 20% van de normale verkoopprijs. Maar hier in Nederland zie je dat soort kortingen ten eerste niet, en ten tweede word je 9 van de 10 keer besodemieterd omdat ze in oktober gewoon de prijs omhoog gooien en je "uitverkoopprijs" op Black Friday dus vrijwel gelijk is aan wat je er in augustus voor zou hebben betaald.
Niet helemaal, ik hou al maanden de prijs van de fitbit Charge 3 in de gaten, van 127 naar 89 euro
Niet iedereen heeft een briljant motto
pejeka schreef:
Niks. Want Black Friday stelt in Nederland geen fluit voor. In Canada een paar jaar geleden wel eens gaan kijken en designerkleding gescoord voor 20% van de normale verkoopprijs. Maar hier in Nederland zie je dat soort kortingen ten eerste niet, en ten tweede word je 9 van de 10 keer besodemieterd omdat ze in oktober gewoon de prijs omhoog gooien en je "uitverkoopprijs" op Black Friday dus vrijwel gelijk is aan wat je er in augustus voor zou hebben betaald.

Dit idd. Ook niks gekocht dus.
Rodekrullen schreef:
29-11-2019 20:41
Niet helemaal, ik hou al maanden de prijs van de fitbit Charge 3 in de gaten, van 127 naar 89 euro
:lightbulb:
pejeka schreef:
Mijn ervaring is dat ze juist in Canada de prijzen eerst fors omhoog gooien en met BF een "prachige korting" van wel 20, jaja 20! procent aanbieden.
In Nederland is dit uitzondering. Wordt ook beter in de gaten gehouden.
anoniem_309825 wijzigde dit bericht op 29-11-2019 20:46
2.59% gewijzigd
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

(maar dan in goudkleurig dus)

Verder nog sneakers van Adidas, voor het wandelen. En wat simpele topjes en rokjes.

Ik heb vooral heeeel veel kerstballen en ornamenten gekocht, want ik wou een nieuwe kleur combo in de boom dit jaar.
Oh en deze :flirting:

Afbeelding
Lacuba schreef:
29-11-2019 20:46
Mijn ervaring is dat ze juist in Canada de prijzen eerst fors omhoog gooien en met BF een "prachige korting" van wel 20, jaja 20! procent aanbieden.
In Nederland is dit uitzondering. Wordt ook beter in de gaten gehouden.
Lezen..... 20% van de normale verkoopprijs = 80% korting
Een tablet voor mijn vriend als verrassing :heart:
2019 schreef:
29-11-2019 18:46
Een zak van vijf kilo piepers voor 1 euro en ik ben helemaal happy :cheer: :cheer: :cheer:
Haha, ik koop altijd een zak van 5kg aardappels maar dan voor 2 euro. Ook niet duur.
pejeka schreef:
Inderdaad. Ici Paris en Douglas adverteren het hele jaar door met 25% korting en wat voor korting hebben ze vandaag? Inderdaad 25% korting....
Mediamarkt en AH bedonderen de boel door de prijzen omhoog te gooien en nu ineens een “mooie” aanbieding hebben.
Nederland maakt er gelijk ook een heel weekend van met vaak slechts 20% korting. Het stelt gewoon niets voor. Niet de moeite waard.
We’re all mad here
girasole3 schreef:
29-11-2019 20:52
Huh? Wat moet ik lezen? Ik vertel mijn ervaring in Canada.....
Cheshire-cat schreef:
29-11-2019 21:16
Inderdaad. Ici Paris en Douglas adverteren het hele jaar door met 25% korting en wat voor korting hebben ze vandaag? Inderdaad 25% korting....
Mediamarkt en AH bedonderen de boel door de prijzen omhoog te gooien en nu ineens een “mooie” aanbieding hebben.
Nederland maakt er gelijk ook een heel weekend van met vaak slechts 20% korting. Het stelt gewoon niets voor. Niet de moeite waard.
Integendeel!
girasole3 schreef:
29-11-2019 20:52

Exact. Dan kun je daar inderdaad truien of broeken of overhemden kopen die 60-70-80% afgeprijsd zijn.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
29-11-2019 21:18
Exact. Dan kun je daar inderdaad truien of broeken of overhemden kopen die 60-70-80% afgeprijsd zijn.
Niet mijn ervaring!
Flowerbomb van Viktor en Rolf. Die is normaal gesproken bij de meeste parfumeries uitgesloten van alle acties, maar deed dit keer wel mee. En het is mijn favoriete luchtje.
Een paar jaar geleden nog wel een ipad goedkoop gekocht, toen had Apple nog een mooie aanbieding.
We’re all mad here
Leuk topic! (Op de zure reacties na dan)
Ik heb 2 jurkjes gekocht voor m'n dochter met 35% korting. 1 van Quapi en 1 van
B nosy.
Bij de Kruidvat was eindelijk de Maybelline make up weer 1+1 gratis. En ook nog eens mijn kleur op voorraad! Dus een voorraadje foundation mousse aangelegd.

Ik vond de actie van HEMA echt heel erg leuk. 2 gratis black friday tompoucen.
Dat vind ik echt tof.
lilguinea schreef:
29-11-2019 21:24
Flowerbomb van Viktor en Rolf. Die is normaal gesproken bij de meeste parfumeries uitgesloten van alle acties, maar deed dit keer wel mee. En het is mijn favoriete luchtje.
Fijn hè!
Ja bij ICI deed nu ook alles mee zonder uitzondering, tikt lekker aan bij de merken die normaal niet meedoen en dat zijn er best nog wat.
Sjulia schreef:
29-11-2019 20:46
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

(maar dan in goudkleurig dus)

Verder nog sneakers van Adidas, voor het wandelen. En wat simpele topjes en rokjes.

Ik heb vooral heeeel veel kerstballen en ornamenten gekocht, want ik wou een nieuwe kleur combo in de boom dit jaar.
Jij hebt ook lekker lopen shoppen, vind de oorbellen helemaal geweldig! Zijn die van Ti Sento?
gizzmo-returns schreef:
29-11-2019 19:02
Nog een topic hierover?
Ik zag te laat dat er al een topic was maar deze is speciaal voor beauty en mode :whistle:
Ik heb ook voor mijn doen best veel besteld. Allemaal (oké, bijna allemaal) dingen die ik anders toch had besteld en nu vandaag heb zitten azen op de goedkoopste.

- redken shampoo
- s Olivers enkellaarsjes
- mascara bij kruidvat (1+1 gratis)
- cadeautjes voor de Sint (die geen drama zijn als ze er donderdag nog niet zijn)
- trechcoatjurkje bij steps (deze was dus een impulsaankoop...)
- sky line van dorp van mn so. Alvast voor de verjaardag van mn schoonvader.

Heb de pakketbezorger maar gezegd dat ik m volgende week veel ga zien :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven