NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
terug van de kerk!

man staat de boot te schilderen, had ik dat al gezegd?

bootje is even uit het water en moet 5x geschilderd worden tegen roest

dus schilderen, gestresst naar buienradar kijken, wachten, opnieuw buienradar en weer schilderen, dat is zo'n beetje zijn werk nu

MV veel plezier in Amsterdam

en voor VC hoop ik dat het droog blijft (en ook voor man)

en IeJee en Age werk-se

en Boro zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

en de rest zalig Pasen!
Goedemorgen paaskindjes
Bedankt voor de lieve knuffels maisjes.

Het is echt even tropenweekend hier. Gisteren heeft meneer Alles wat er nog stuk te maken viel ( behalve gelukkig de lego en knexx ) stuk gemaakt, in kleine stukjes verscheurd en\of gebroken en door zijn kamer heen gegooid. Zijn inhoud vna de kleding kast ook, niet kapot denk ik ( heb nog niet de moed gehad om te gaan kijken ) Maar alles eruit.

Dat deed hij toen hij in bed lag, dus daar kwamen we pas laat achter,toen we hem lieten plassen.

Was de aanleiding voor hem om deze ochtend weer verder te gaan, want de kamer moest hij opruimen. ( Rotzooi schoppen, je zoekt het maar uit, maar je ruimt het ook weer op, zeg maar )

Nu zit hij tv te kijken en ik wow maar weer eens afgestoft, lekker beren doodschieten

En ach, wat zeur ik eigenlijk, er zijn mensen die het veel zwaarder hebben natuurlijk..

* zent vrolijk verder *
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik las hier toch de post van Yamuna dat haar gedicht nog in de race is?

Vind deze veel mooierder. En dat wilde ik even kwijt.

Als mooie woorden zouden helpen

Dan zou ik de beste voor je uitzoeken

De mooiste en de krachtigste in alle talen

Ik zou voor je bladeren door grootse dikke boeken

Niets zinnigs wat ik nu voor je kan doen

Woorden veranderen niets aan het geheel

Mooie woorden stelpen niet het bloeden

Huil maar meisje, soms is het gewoon teveel

Jou wereld is plots zo veranderd

Zeg maar niets, ik begrijp wat je bedoelt

In gedachte ben ik bij je houd je hand vast

Heel stilletjes, hoop ik dat je het voelt ...

(c) Yamuna
Boro, dat wordt een hele hoop beren doodschieten..
Klinkt eeeeeenig Boro...

Dat kamer vernielen feestje hebben we hier ook regelmatig trouwens. Alleen doet Mini het niet uit boosheid maar omdat ze het leuk vindt. Haar manier van spelen zeg maar...
haha, ja mamz, en trollen , en orken, en wolven

Kamertje slopen is hier uit boosheid en frustratie. Omdat hij iets niet mag. Of gewoon omdat hij boos is. Lastig. Alle waardevolle spullen had ik al weggehaald daar ( zijn radiobestuurbare auto bijv ) en gevaarlijke dingen ook ( glazen foto lijstjes die hij van opa en oma krijgt ) maar er was toch nog verdomde veel om te slopen.

Het nieuwe hier was dat hij Mij gisteren te lijf wilde gaan heb hem voor het eerst in de houdgreep genomen . Maar ja , hij is (bijna) 8 groot en sterk aan het worden. Je moet wat.

Nou ja, verder tot wow
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
die vind ik ook mooier Mamz!

misschien kunnen we die nog namens Yammie insturen

Boro, wat een klus! maar hij heeft heel weinig mogelijkheden om zich te uiten (denkt deze leek) als hij een goed geperke had kunnen voeren had hij dat misschien gedaan ipv kamer overhoop halen

hoest met Tut en Terror?

hoes in huize mamzelle? nog eieren gezocht gisteren?

ha Min!
zo poppie slaapt eindelijk.

pff eerst de regeldagen, en daarna de inentingen , en zo houd ze me lekker bezig.

nu forumtijd voor yammamma
Ghe, gisteren was de dag dat oma jarig was, die dit ook met ons kwam vieren, dus we hebben gebak op.

Vandaag wel eitjes verstopt. Verdenk oma er zelfs van eitjes te hebben verstopt want Garnaal haalde ze weg van een plek waar ik ze niet heb gestopt.

(De kinderen zijn er nu dus van overtuigd dat de Paashaas echt bestaat).

Boro, hoe zou hij reageren als je in plaats van de houdgreep de kieteldood voorzichtig introduceerde?

Wat een huizenhoog probleem. Nu volstaat de houdgreep nog, maar ja, die jong worden tegenwoordig allemaal groter en sterker dan wij.
tsssk das nou jammer weer geen forumtijd voor yam , mn schoonouders bellen net dat ze onderweg zijn ....

ook gezellig !

vanmorgen eindelijk weer eens lekker met toetje kunnen spelen , hij lijkt de lappenmand weer even gelaten te hebben voor wat het is

maar mamzelle , de paashaas bestaat toch ook echt ....
Fijn dat je met je hondje hebt kunnen spelen, ook voor jou trouwens, Yamuna.

het spelen zelf deed yamman , toet zet veel te veel kracht , dat kan ik niet houden. dan weet ik zeker dat ik weer mag gaan liggen ... maar ik vond het heerlijk om er naar te kijken
quote:Yamuna schreef op 12 april 2009 @ 14:05:

maar mamzelle , de paashaas bestaat toch ook echt ....Gelukkig. Vanochtend googelde ik op plaatjes "paashaas" en zag ik een hele zielige foto van een dood konijn met paaseieren erbij. Zal hem hier niet plakken maar echt een zielige foto.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Gelukkig dat het weer beter gaat met toet. Met Puck ook? Staart weer mooi in glorie?
puck is ook prima, al heeft zn staart nog steeds de befaamde "plumeau look " duurt echt lang eer dat haar weer netjes aangegroeid is
het wordt hier ook mooi weer!!!

ik vind dat ik NUTTIGE dingen moet doen

namelijk aan mijn onderzoek werken, want later als ik groot ben wil ik professor worden

Elo, gynaecoloog/perinatoloog en professor in de hoog risico verloskunde

zoiets zeg maar

dus gelukkig neem ik met iets minder ook genoegen.... maar niet met heel veel minder en ook met weinig genoegen

wat een enge hond weer Yam!

maar wel lekker dat hij fit genoeg is om te spelen!
hee Mv ben je nog niet op stap?
Nee krijg vriendin niet te pakken. Zie kom.
Zo onderweg zu hausse

Boro klotezooi bij jullie thuis mijn bewoners zijn deze dagen ook altijd niet te genieten hangt het bij de autist ook daarmee samen

En elo als je beroemd wordt krijgen we dan ook een eervolle vernelding zusje gaat overigens ook naar amerika

Mylene veel plezier
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
ik ben er vandoor, totte morrege lieffies

en nog een extra voor Boro
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:elodita schreef op 12 april 2009 @ 14:13:

ik vind dat ik NUTTIGE dingen moet doen

namelijk aan mijn onderzoek werken, want later als ik groot ben wil ik professor worden

Elo, gynaecoloog/perinatoloog en professor in de hoog risico verloskunde

zoiets zeg maar

Dan kom je InfoVriend misschien ooit tegen, die wil Prof. Neonatologie worden!

Ik ben klaar met mijn nuttige dingen voor vandaag. Morgen nog twee verslagen typen.
Everytime you make a typo, the errorists win.
dat zou leuk zijn IeJee, je vriend heeft in ieder geval al het voordeel dat hij man is! en verder is het keihard werken

gefeli met je zus Its

zo nu echt even wat NUTTIGs doen!
Is dat nog steeds een voordeel, Elo? Dacht dat zo onderhand er wel een vraag zou zijn naar wat meer vrouwen op deze posities..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven