Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 12 april 2009 om 13:45
Hallo allemaal!
Vleer: goed bezig; ambitites om interieurstyliste te worden ofzo ?
LM; wat zijn jouw plannen voor vandaag?
Hallo voor de rest!
Gister erg leuk op stap geweest. Had het gevoel dat mijn hele jeugd langskwam: allemaal mensen van de basisschool en middelbare school die ik al tijden niet meer gezien had > erug leuk.
Wat zijn matzes ? Ik heb al gekookte en chocolade eieren gehad......
Vleer: goed bezig; ambitites om interieurstyliste te worden ofzo ?
LM; wat zijn jouw plannen voor vandaag?
Hallo voor de rest!
Gister erg leuk op stap geweest. Had het gevoel dat mijn hele jeugd langskwam: allemaal mensen van de basisschool en middelbare school die ik al tijden niet meer gezien had > erug leuk.
Wat zijn matzes ? Ik heb al gekookte en chocolade eieren gehad......
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 12 april 2009 om 14:13
ben stiekem blij dat het niet super mooi weer is , is het wat minder erg om te gaan werken.
Totaal geen zin om te werken , maar goed dinsdag weer vrij .
Gisteren weer te horen gekregen dat de jongen waar ik het valentijnskado van heb gekregen mij nog steeds erg leuk vind en gaf aan dat hijtotaal geen hoogte van mij krijgt.
Tsjah en ik weet zelf ook niet wat ik er mee wil. Vind hem wel leuk daar niet van , maar super super super leuk vind ik hem dan weer niet.. Twijfel of ik het een kans moet geven , vrienden zeggen van wel. Theoretisch zijn we het ideale stel volgens hen.. Tja maar of dat in de praktijk ook zo zal zijn ?
Totaal geen zin om te werken , maar goed dinsdag weer vrij .
Gisteren weer te horen gekregen dat de jongen waar ik het valentijnskado van heb gekregen mij nog steeds erg leuk vind en gaf aan dat hijtotaal geen hoogte van mij krijgt.
Tsjah en ik weet zelf ook niet wat ik er mee wil. Vind hem wel leuk daar niet van , maar super super super leuk vind ik hem dan weer niet.. Twijfel of ik het een kans moet geven , vrienden zeggen van wel. Theoretisch zijn we het ideale stel volgens hen.. Tja maar of dat in de praktijk ook zo zal zijn ?

zondag 12 april 2009 om 15:36
Goedemiddag lieverds. Ga zo even bijlezen, net opgeruimd van brunch met 12 man. Was zo lekker vanochtend dat we de keukentafel naar buiten hadden gesleept en daar met zijn allen hebben ontbeten, was helemaal leuk en gezellig met zon en narcisjes en paasstol en vrolijke mensen.
Beetje lachen moest ik wel, toen ik moest uitleggen aan mijn nieuwe schoonzusje wie er allemaal kwamen vandaag: de 1e exvrouw van mijn exman met haar nieuwe verloofde (bij wie ik getuige mag zijn als ze volgend jaar gaan trouwen) met de grote halfbroer van mijn kinderen, en dan de weekendmeneer die dus de exman is van de vrouw met wie mijn exman vreemdging bij mij. GTST is er niets bij.
Nu zit ik heerlijk buiten met een wijtnje en bloemetjes en een boek en een bakje nootjes, de kindjes zitten te lezen en te kleuren. Life can be good.
Beetje lachen moest ik wel, toen ik moest uitleggen aan mijn nieuwe schoonzusje wie er allemaal kwamen vandaag: de 1e exvrouw van mijn exman met haar nieuwe verloofde (bij wie ik getuige mag zijn als ze volgend jaar gaan trouwen) met de grote halfbroer van mijn kinderen, en dan de weekendmeneer die dus de exman is van de vrouw met wie mijn exman vreemdging bij mij. GTST is er niets bij.
Nu zit ik heerlijk buiten met een wijtnje en bloemetjes en een boek en een bakje nootjes, de kindjes zitten te lezen en te kleuren. Life can be good.
zondag 12 april 2009 om 18:02
Sooo MP wat een onderlinge verbanden en relaties daar bij jou! Hou je het zelf wel allemaal bij?
Fijn dat het zo leuk was in ieder geval! Hoe was het met de weekendmeneer?
WM: hoe was je drankje?
Hoooi Miran!
Vleer: als je het niet ziet zitten moet je het niet doen, zijn allemaal van die valse-hoop-signalen dan he? Maar als je zelf denkt dat er wel een kleine kans in zit; give it a try. Als het dan niets wordt kan de valentijn je in ieder geval niet kwalijk nemen dat je het niet geprobeerd hebt.
Fijn dat het zo leuk was in ieder geval! Hoe was het met de weekendmeneer?
WM: hoe was je drankje?
Hoooi Miran!
Vleer: als je het niet ziet zitten moet je het niet doen, zijn allemaal van die valse-hoop-signalen dan he? Maar als je zelf denkt dat er wel een kleine kans in zit; give it a try. Als het dan niets wordt kan de valentijn je in ieder geval niet kwalijk nemen dat je het niet geprobeerd hebt.
zondag 12 april 2009 om 19:23
Tjee wat een (paas)ei!!!
Indd onlogisch waarom hij je smst. Misschien wilde hij je het gewoon laten weten, maar hij had er zelf ook wel bij stil kunnen staan dat dat welicht anders opgepikt wordt als dat hij het bedoelt.
En nu, Miran > boze sms terug of gewoon geen reactie ?
Knuf !
Indd onlogisch waarom hij je smst. Misschien wilde hij je het gewoon laten weten, maar hij had er zelf ook wel bij stil kunnen staan dat dat welicht anders opgepikt wordt als dat hij het bedoelt.
En nu, Miran > boze sms terug of gewoon geen reactie ?
Knuf !
zondag 12 april 2009 om 19:25
Aloha!!
Ben ik ook weer even...
Met mij alles goed, vandaag gewerkt, morgen lekker vrij!
Verder best druk gehad, vandaar dat ik even niet op het forum was, dan is een avondje languit op de bank voor de tv, toch ook wel lekker ipv achter de pc.
Date vroeg of ik zin had om morgen bij 'm te komen eten, best spannend, ben nog nooit bij 'm thuis geweest, wordt dan 3e date, en is allemaal wel heel gezellig!
Fijne paasdagen allemaal!!....
Ben ik ook weer even...
Met mij alles goed, vandaag gewerkt, morgen lekker vrij!
Verder best druk gehad, vandaar dat ik even niet op het forum was, dan is een avondje languit op de bank voor de tv, toch ook wel lekker ipv achter de pc.
Date vroeg of ik zin had om morgen bij 'm te komen eten, best spannend, ben nog nooit bij 'm thuis geweest, wordt dan 3e date, en is allemaal wel heel gezellig!
Fijne paasdagen allemaal!!....
zondag 12 april 2009 om 19:34
Heyy hallo allemaal!
Vrolijk pasen!
MP: ik moet het nog even een aantal keren teruglezen hoe dat nu precies zit
Vleer: Zou eerder wat meer kleur brengen door accessoires?
Ing: Leuk is dat hè...oude bekenden terugzien. Stiekum hoop ik dan altijd dat ik nog een beetje beter geconserveerd ben door de jaren heen dan de rest hahaha. Erg hè?
Miranda: grrrrrrrr kutsmoes nr. 1 noem ik dat altijd..."ik ben nog niet toe aan een relatie" . Ik weet niet wie dat laatst tegen me zei, maar vond het wel een goede vraag..."ben je niet toe aan een relatie met mij?"
Vrolijk pasen!
MP: ik moet het nog even een aantal keren teruglezen hoe dat nu precies zit
Vleer: Zou eerder wat meer kleur brengen door accessoires?
Ing: Leuk is dat hè...oude bekenden terugzien. Stiekum hoop ik dan altijd dat ik nog een beetje beter geconserveerd ben door de jaren heen dan de rest hahaha. Erg hè?
Miranda: grrrrrrrr kutsmoes nr. 1 noem ik dat altijd..."ik ben nog niet toe aan een relatie" . Ik weet niet wie dat laatst tegen me zei, maar vond het wel een goede vraag..."ben je niet toe aan een relatie met mij?"
zondag 12 april 2009 om 19:36
zondag 12 april 2009 om 19:38
Appel wil het niet voor hem opnemen (naja, wel voor mezelf uiteraard...want ik blijf niet hangen bij mannen die dat zeggen) maar bij TM waren we het er hier wel over eens dat dat bij hem wel van toepassing was hoor. Xenia had dezelfde ervaring met bindingsangst-exemplaar. Overigens wist ik wel van hem dat hij niet genoeg voor mij voelde (maar goed, ook dat hoort bindingsangst) Maarja, nu dus wel een vriendin............ok, kan gebeuren, maar de manier waarop het je verteld wordt......
zondag 12 april 2009 om 19:43
Maar dan is het toch gek dat hij dat bij die vrouw dat niet/nauwelijks/of een beetje heeft? Heb het vaak voorbij zien komen in mijn omgeving en zelf ook meegemaakt. Ik zag het altijd als een smoes om iemand niet te willen kwetsen door te zeggen dat je eigenlijk niet genoeg gevoelens hebt voor iemand om een relatie te beginnen. Maar misschien denk ik te simpel. Jij weet natuurlijk het beste hoe dat gegaan is en ik weet niet genoeg van het verhaal.
Dat het een kaauuuttt manier is om te vertellen...dat ben ik hartgrondig met je eens.
Dat het een kaauuuttt manier is om te vertellen...dat ben ik hartgrondig met je eens.
zondag 12 april 2009 om 19:53
voor ju, miran. Dit is echt heel ontactisch van hem...
Vooral ook heel vreemd vind ik... je had hem toch al een tijd niet gesproken (of heb ik wat gemist?), beetje raar nl om dan een " paas-sms" te sturen en dan ook nog even " luchtig" met die opmerking te komen... wat onvolwassen zeg, en iets wat je totaal niet verdiend hebt! Zo jammer om er achteraf achter te komen he, dat hij al die tijd en moeite die je in hem hebt geinvesteerd niet waard is geweest.
Vooral ook heel vreemd vind ik... je had hem toch al een tijd niet gesproken (of heb ik wat gemist?), beetje raar nl om dan een " paas-sms" te sturen en dan ook nog even " luchtig" met die opmerking te komen... wat onvolwassen zeg, en iets wat je totaal niet verdiend hebt! Zo jammer om er achteraf achter te komen he, dat hij al die tijd en moeite die je in hem hebt geinvesteerd niet waard is geweest.