Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
ok, miran,,,maar waarom dit op deze manier melden? Maar goed denk dat jij met dezelfde vraag zit...

Wat heb je teruggestuurd?
LM, dat heb ik hem ook gezegd in een 2e sms net. Dat ik het heel pijnlijk vindt hoe hij dit nu doet en dat ik mij afvraag of het hem echt iets interesseert hoe het met mij gaat
ja goed dat je dat hebt gezegd. Zeker nog niets gehoord? Ben benieuwd wat hij zegt!
ik heb 1e sms gestuurd met: "vriendin? jij was toch die man die niet toe was aan een relatie?"

2e sms: net gezegd, dat het pijnlijk is dat hij dit zo doet.
heel goed, dat je dat gezegd hebt... laat hem maar op de proppen komen waarom ie het nu wel kan...
tja, fel van mij misschien, maar kan me niet schelen........;-)
nee vind het juist goed. Jij bent altijd oprecht geweest over je gevoelens, en nu ook... nu mag hij eindelijk wel eens over de brug komen.
hij heeft niet meer gereageerd....zal wel geschrokken zijn
ik denk dat hij even aan het nadenken is wat hij terug zal gaan sturen... of laat jou even wachten om je te laten zweten, dat kan ook... probeer wat leuks te kijken op tv, ter afleiding
thx LM !

Ben trouwens ook lekker vet aan het eten....

Hoe gaat het met jou?

Je had weer contact met FBM toch?

Of niet meer over hebben?
kijk, ook dat mag op zo'n moment! Jezelf even verwennen, heel goed!!

haha... mag het best over hebben hoor... contact had ik verbroken maar hoe verrassend ook hij heeft weer gebeld. Inmiddels paar tel. gesprekken gehad,ennnn hij is momenteel in ned. om notabene zijn nieuwe vriendinnetje op te zoeken en wilde mij ook graag zien... dat gaat alleen niet gebeuren
pffff

heel goed !!

Wat een !@#$%^&*()(*& kerels zijn het toch...........
ja dat kun je wel zeggen, ik zal hier niet in detail treden, maar hoe dingen weer gegaan zijn is echt met geen pen te beschrijven.... en nu reageert hij dus ook niet meer op mijn mail, en is hij inmiddels hier. Wat overigens wel weer een beetje raar aanvoelt. Ik verwacht hem niet op straat tegen te komen, maar ja toch krijg ik er een vreemd gevoel bij, maar ja niet te lang bij stil staan dus

Mannen...pff!
LM wat afgrijselijk! Wat denken mannen toch?
MP, elke keer denk ik bij deze man, dat hij mij niet meer kan verrassen, maar toch doet hij dat elke keer weer... feit dat hij weer een nieuw vriendinnetje heeft, en het tijdstip waarop dat is gaan spelen, doet wel pijn... daarom wil ik hem ook niet meer zien, al zag hij dat wel zitten en wilde hij in deze relatie dus ook weer vreemdgaan. tja need i say more? het opent steeds meer mijn ogen, dat scheelt
Ik heb reactie

Het is niet mijn bedoeling om je pijn te doen, maar ik had niet verwacht dat je nog iets van ons verwacht had. Anders had ik dat anders verteld. Excuus

tss...hij snapt het niet....
tja... ik geloof best dat het zijn intentie niet is om je pijn te doen, maar als hij even had nagedacht dan had hij kunnen weten dat je sowieso een zwak voor hem hebt/had en dat zoiets te horen krijgen per sms niet heel erg leuk is.
Jaa, ik snap die mannen vrouwen ook niet hoor!
ik word een beetje moe van die respectloze mannen...
...
Prikvlieg, wat is jouw verhaal dan ?
Begrijpelijk, sms is per definitie geen communicatiemiddel voor dergelijke dingen.

Zeker als je een verleden hebt gehad (hoe kort het ook is), zoiets zeg je persoonlijk en als dat niet kan desnoods telefonisch of mail.

Miran: Mijn verhaal is exact omgekeerd en lijkt een beetje op de door jouw ontvangen sms. Werd ook daar een beetje verkapt verpakt en als "positief" gebracht.
anoniem_77159 wijzigde dit bericht op 12-04-2009 21:35
Reden: uitgebreid
% gewijzigd
LM en PV, precies, heb ik hem ook gezegd net.

Als hij mij een mailtje had geschreven met hoe en wat, dan komt dat heel anders over. dan zo neerplempen....

en goed voor jou met FBM, lekker blij zijn dat je van hem af bent en meelij hebben met de vrouwen in zijn leven en die nog gaan komen.
En op het "ben je nu wel toe aan een relatie" reageert hij niet

best grappig eigenlijk........
Ik denk trouwens dat mijn 1e reactie niet helemaal op zijn plaats was gezien de reacties die daar aan vooraf gingen, sorry daarvoor.

En van andere aard: op dit moment op rtl5 het programma "lekker slim", kijkt iemand dat toevallig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven