Man weet niet meer wat hij wil

26-11-2019 17:21 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_393041 wijzigde dit bericht op 13-12-2019 12:51
99.97% gewijzigd
Moeilijkenaam schreef:
01-12-2019 10:08
Check eerst even de reacties in het begin en in andere toppics. Nu idd komen er goede adviezen uit.
tja, lees maar eens even bij en vraag je nog eens af wie hier eigenlijk raar reageert moeilijkenaam
Thewondersoflife schreef:
03-12-2019 12:07
Hij is toch vreemdgegaan. Eenmalig, en hij heeft haar nooit meer gesproken. Gekomen na een aantal weken van ruzie, en geeft aan ieder vorm van respect voor zichzelf verloren te zijn. Hij heeft hiervoor 12 jaar een relatie gehad en geeft aan dit nog nooit gedaan te hebben en zichzelf niet meer in de spiegel te kunnen aankijken. Hier al weken mee in zijn hoofd te lopen, geprobeerd heeft het weg te stoppen maar dat hij dat zeker door mijn verleden niet kan maken. Dat hij het niet durfde te vertellen omdat het dan over zou zijn, maar dat hij vanaf het moment dat het gebeurd is zoveel spijt heeft en dat ik dit nooit verdiend heb. Hij geeft aan nu zoveel stuk gemaakt te hebben, de vertrouwensband is weg en hij zou niet weten hoe hij dat nog moet herstellen, hij denkt dat er echt teveel stuk is. Ik ben niet boos geworden, ik was eerder opgelucht dat ik nu eindelijk wist wat er speelde. Hij is nu uit huis, ik moet daar vanavond heen en sterk zijn voor mijn zoontje. Hij heeft wel 100 keer gevraagd of ik het hem kan vergeven, maar geeft ook aan dat er natuurlijk wel een twijfel geweest is en dat de koek misschien op is, maar dat hij dat ook zoveel spijt voelt en dat dit echt een eye opener is. Ik heb geen idee wat ik voel, wat ik wil en hoe nu verder. Ik snap niet dat hij is vreemdgegaan, maar zie wel hoe hij verteerd wordt door schuld en het verdriet dat hij mij aangedaan heeft. Als hij nu keihard voor mij zou vechten was het nog anders.
Dus die onderbuik van jou is prima te vertrouwen. Maar luister ook naar wat hij zegt: hij twijfelt dus aan de relatie, kijk dus even verder naar dat drama van schuld en boete. Waarom is hij weggegaan? Moest hij dat van jou of was dat zijn eigen idee?
:hug:
-
anoniem_393041 wijzigde dit bericht op 13-12-2019 13:01
99.91% gewijzigd
Thewondersoflife schreef:
04-12-2019 00:11
Blijkbaar was mijn onderbuik gevoel heel goed te vertrouwen, ik heb gezegd dat hij maar weg moest gaan. Niet eens zozeer om het slippertje, praat het never nooit goed maar vind het erger als er verliefdheid of wat dan ook ter sprake is. Maar wel om het feit dat hij na dit nog steeds niet vecht, en nog steeds roept dat we daarvoor ook een aantal issues hadden en bang is dat we teveel gebeurd is. Dat hij zegt altijd het gevoel gehad te hebben dat hij mij leuker vind dan ik hem, en zich altijd onzeker te hebben gevoeld omdat hij altijd bang is geweest dat ik voor iemand anders zou gaan, Dat is bullshit en zijn eigen onzekerheid, en blijkbaar heeft hij daar altijd mee rond gelopen zonder te communiceren, Ik heb met mijn daden laten zien dat ik volledig voor hem ga, misschien nooit helemaal met mijn woorden dus daar zit mijn aandeel in, maar ik kan niet iedere dag iemand zijn handje vasthouden. Maar als jouw antwoord daarop is vreemdgaan en vervolgens nog steeds te zeggen dat we daarvoor ook wel wat issues gehad hebben een paar weken, dan denk ik oprecht dat je geen relatiemateriaal bent voor mij. We hebben allemaal issues op deze leeftijd en bagage, maar een relatie verdiept zich door daar samen over te communiceren, en een oplossing te zoeken die voor beide bevredigend is. Dan krijg je sterke relaties, niet door weg te lopen of vreemd te gaan. Een slippertje kan ik wellicht nog vergeven , maar dan moet ik daarna wel je intentie zien om eruit te komen en niet door te roepen hier komen we nooit meer uit want het is nu allemaal stuk. Kan het je ‘misschien 1 keer vergeven, een tweede keer nooit meer. Maar alleen als je er dan voor wilt gaan en niet meer te twijfelen. Dan maar exit en go, dan verdien je mijn aandacht en liefde niet meer. Tot zover mijn boze post 😂
zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten he? hij projecteert zijn gedrag op jou. Hij probeert als het ware zijn schuld in jouw schoenen te schuiven. Maar wat hij zegt is dat hij minder om jou geeft dan jij om hem en dus ging hij vreemd en daar zit de projectie.

Als je na drie jaar hier al zit dan wil je niet weten waar je over 13 of 30 jaar staat
Jezus wat kut :hug:
Weet je wat het erge is, dat jij echt dacht dat het aan jou lag al die tijd. Dat je zelfs in therapie wilde omdat je vond dat je zo weinig vertrouwen had. En dat je je excuses aanbood aan hem. En ondertussen werd je gewoon bedonderd door een man die geen haar beter is dat je ex
-
anoniem_393041 wijzigde dit bericht op 13-12-2019 13:02
0.00% gewijzigd
Het lijkt erop dat je heel realistisch bent in gesteld en je relatie precies zo beziet zoals het is. Ik heb er ook niets op aan te vullen. Je weet wel wat je te doen staat. Deze man gaat jou niet gelukkig maken.
-
anoniem_393041 wijzigde dit bericht op 13-12-2019 13:02
0.00% gewijzigd
Maar hij gáát niet voor jou. Je bent aan het trekken aan een dood paard. Hij vecht niet. Je zegt het zelf. Je kunt niet in je eentje voor een relatie vechten. Die ander moet dat ook doen.
-
anoniem_393041 wijzigde dit bericht op 13-12-2019 13:03
0.00% gewijzigd
Ook al begrijp ik je angst, en je daaruit voorkomend gedrag, het is voor hem teveel geworden, de omslag toen alles voor elkaar leek. Het fitten en afreageren zonder dat hij het snapte, je moet wel een heilige zijn om dan niet te twijfelen aan je relatie, jij komt namelijk dan over alsof je niet gelukkig bent met hem.

Het voordeel is dat je nu ervaart wat er met jou gebeurt als je angst uitkomt en je leeft nog steeds en je klinkt overdacht. Hij wil heel graag met je door als jij leert om die valse gevoelens onder controle te krijgen en weer te vertrouwen en het risico van teleurstelling te aanvaarden en dat gaat je gewoon lukken. Succes, en het is best logisch dat hij wil weten hoe je het gaat aanpakken want dan kan hij je veel beter steunen (zoals hij ook vraagt)
Ik ben pas tot pagina 2 gekomen maar ik denk eerder dat je scheiding je onzeker heeft gemaakt. Zo onzeker dat je eerder jezelf dingen verwijt en fouten bij jezelf zoekt, terwijl ik gewoon een man lees die niet zo aardig is, waarschijnlijk is vreemdgegaan, en jou nu wijsmaakt dat het aan jou ligt. Laat je niks aanpraten, hoor.

Just my two cents.
Am Yisrael Chai!
Oh, haha, ik lees nu de laatste pagina maar wat ik zei is dus inderdaad uitgekomen.

Wees blij dat je er vanaf bent en richt je lekker weer op jezelf en je kindje. Je hebt hem niet nodig.
Am Yisrael Chai!
Een slippertje zou je nog kunnen vergeven zeg je. Doe maar niet in dit geval, TO.
Laat je niet verblinden door die eerste 2 jaar dat het goed ging. Dat was verliefdheid en die kun je met een ander opnieuw beleven.
Als een slippertje al oké is dan toch zeker niet nu al. Je vind misschien dat je een lange relatie hebt maar dat valt best mee. Er zou nu nog zoveel samen te ontdekken moeten zijn dat een slippertje echt niet gebeurt!
En dan zijn houding en jou schuldige maken van dit, als een excuus, want o o er waren ruzies. Jaja daarom moest hij zeker flirten en zijn harde piemel ergens anders insteken?!
Nou, dat deel was misschien hard maar de rest van die vent is slappe hap.
-
anoniem_393041 wijzigde dit bericht op 13-12-2019 13:03
0.00% gewijzigd
fashionvictim schreef:
06-12-2019 22:59
Ik ben pas tot pagina 2 gekomen maar ik denk eerder dat je scheiding je onzeker heeft gemaakt. Zo onzeker dat je eerder jezelf dingen verwijt en fouten bij jezelf zoekt, terwijl ik gewoon een man lees die niet zo aardig is, waarschijnlijk is vreemdgegaan, en jou nu wijsmaakt dat het aan jou ligt. Laat je niks aanpraten, hoor.

Just my two cents.
Dit. Hij kent jouw verleden en maakt nu gretig gebruik van die kennis om zijn eigen vreemdgaan te verklaren. Trap er niet in.
Wat ik mij afvraag is waarom je het deze man wel zou kunnen vergeven en de vader van je kind destijds niet?
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven