Gezichtsreiniger
maandag 9 december 2019 om 12:40
maandag 9 december 2019 om 12:55
Dagen waarop ik make up gebruik:
S ochtends reinigende wasgel, onder de douche. Nu Etos, vaak simple.
Afhalen na het eten met micelair water, nu van Kruidvat
Voor het slapen toner van thayers, voedt en reinigt.
Als ik geen make up op heb dan alleen s ochtends onder de douche en de toner.
Ik heb net bij Kruidvat een stuk zeep voor het gezicht besteld van n.a.e, 1+1 gratis. Omdat ik minder plastic verpakking wil.
S ochtends reinigende wasgel, onder de douche. Nu Etos, vaak simple.
Afhalen na het eten met micelair water, nu van Kruidvat
Voor het slapen toner van thayers, voedt en reinigt.
Als ik geen make up op heb dan alleen s ochtends onder de douche en de toner.
Ik heb net bij Kruidvat een stuk zeep voor het gezicht besteld van n.a.e, 1+1 gratis. Omdat ik minder plastic verpakking wil.
maandag 9 december 2019 om 12:55
Dan moet je een reinigingsmelk gebruiken, die droogt je huid niet uit. Maar ik vind dat mijn mane-up er daarmee niet goed genoeg af gaat en ik gebruik een facewash met water en een washandje om alles goed te reinigen. Met eentje van Rituals droogt mijn huid tot nu toe het minst uit. Daarna een lekkere vochtinbrengende crème erop en klaar.
maandag 9 december 2019 om 13:02
Deze vind ik geweldig zo zacht en erg zuinig in gebruik .
https://www.laneige.com/sg/en/product/p ... g-oil.html
https://www.laneige.com/sg/en/product/p ... g-oil.html
maandag 9 december 2019 om 14:31
maandag 9 december 2019 om 14:50
maandag 9 december 2019 om 14:54
Lijntjes die meer zichtbaar zijn op een droge huid zijn inderdaad minder zichtbaar als je huid minder droog is. Ik vind die van Ceravé fijn, hydraterende reiniging voor de droge huid.roosje1976 schreef: ↑09-12-2019 13:18Wat die lijntjes betreft....die verdwijnen er natuurlijk niet van. Maar ik heb echt van die droogte lijntjes en die kunnen volgens mij wel wat zachter/minder worden....
Maar dit is een goed begin, maar geen wondermiddel. Als je een droge huid echt wil aanpakken, is alleen een goede reiniging niet genoeg in mijn ogen.
dinsdag 10 december 2019 om 13:37
Oh, jammer dat ie voor jou niet goed werkt!Lady_Day schreef: ↑09-12-2019 14:31Die squalane van The Ordinary heb ik ook maar als ik na het reinigen met een watje met toner over mijn gezicht ga, dan komt er altijd nog makeup af. Ik vind dit zelf geen goede reiniger.
Je wilt je huid niet compleet strippen maar alle makeup moet er wel af 's avonds.
Bij mij is mijn huid wel helemaal gereinigd met deze reiniger. Maar misschien ligt het er ook aan hoeveel make up je gebruikt (ik gebruik weinig make up).