Napraattopic deel 122

02-12-2019 08:32 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Maud*de*Braose schreef:
11-12-2019 07:42
Wat een mooie ava heb je.
Ik dacht dat we geen kerstglitters mochten doen.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Ik zou het even in het modtopic vragen, dan staat het vast binnenkort te pronken in de huisregels.
oudebaas schreef:
11-12-2019 08:29

Wat is dat "mag niet"? :puh:
Kan iemand de link vinden van dat topic van Enn? Daar staat mijn kerstava in en ik kan hem niet vinden.
Maud*de*Braose schreef:
11-12-2019 08:47
Kan iemand de link vinden van dat topic van Enn? Daar staat mijn kerstava in en ik kan hem niet vinden.

digi/heropend-ht-avatartopic-voor-nieuw ... #p30622851
Mijn dank ik groot!
oudebaas schreef:
11-12-2019 08:29
Van wie niet?
Gaan jullie allemaal glitteren. Vreselijk.
Geen bijzonderheden
Ik lees nu al in verschillende topics dat reageerders de to aanspreken met "lieverd" en "lieffie". Is het gek als ik daar vervelende kriebels van krijg en het bevoogdend vind klinken?
Maud*de*Braose schreef:
11-12-2019 09:56
Ik lees nu al in verschillende topics dat reageerders de to aanspreken met "lieverd" en "lieffie". Is het gek als ik daar vervelende kriebels van krijg en het bevoogdend vind klinken?
Ik moet er altijd van kotsen.
yasmijn schreef:
11-12-2019 09:55
Neem nog een kopje azijn.
Maud*de*Braose schreef:
O dat valt mij ook op de laatste tijd vreselijk.
Vaak komt er iets denigrerends of wijzend vingertje er achter aan.
Malinois schreef:
11-12-2019 07:48
Ja. Dat is dr. En ze is een stuk aangenamer als ze is ingestort.
Altijd in de eerste 2-3 topics. Dan gaat het weer los.
Maud*de*Braose schreef:
Het is maar net wat je gewend bent. Ik ben getrouwd met een echte Amsterdammer. In zijn familie is het lieffie voor en schat na, ook tegen mensen die ze niet of nauwelijks kennen. En ik merk dat ik het deels heb overgenomen. Het valt mij dus ook minder op als mensen dat hier op het forum doen.
Sudrì schreef:
11-12-2019 09:58
Ik moet er altijd van kotsen.
Schatje toch, dat is wel heel heftig. :there:
Sudrì schreef:
11-12-2019 09:58
Neem nog een kopje azijn.
Die vind ik wel heel fraai in combinatie met wat je in de post daarvoor zegt ;-D
yasmijn schreef:
11-12-2019 09:55

JIj bent gewoon bang outglittert te worden.
Griebus67 schreef:
11-12-2019 10:01
Het is maar net wat je gewend bent. Ik ben getrouwd met een echte Amsterdammer. In zijn familie is het lieffie voor en schat na, ook tegen mensen die ze niet of nauwelijks kennen. En ik merk dat ik het deels heb overgenomen. Het valt mij dus ook minder op als mensen dat hier op het forum doen.

Vandaag zag ik het vooral dames doen die dan op een moederlijke toon tegen to praten. Brrrr.

Ik ken dat trouwens wel van Engeland, daar is ook iedereen luv of darling.
Maud*de*Braose schreef:
Oei, dat doe ik ook wel eens.
Griebus67 schreef:
11-12-2019 10:01
Vaak komt er dan iets heel bevoogdends bij. ‘Ik ben zooooo trots op je dat je vandaag een schone onderbroek hebt aangedaan Lieffie/Mop/Braaksel’.
Maud*de*Braose schreef:
11-12-2019 10:03
Vandaag zag ik het vooral dames doen die dan op een moederlijke toon tegen to praten. Brrrr.

Dat bedoel ik dus
Elfje* schreef:
Oei, dat doe ik ook wel eens.

Hmmmm. Dat vind ik toch anders denk ik, ik kan met niet voorstellen dat jij dat doet op een ongelijkwaardige manier. Maar meer vanuit meeleven.
Maud*de*Braose schreef:

Ja maar daar is het doorgaans niet belerend.
O ik heb ook geleerd dat een man niet alleen op visite kan gaan bij een vrouw die een partner heeft en de partner is afwezig.
Stel je voor.
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 11-12-2019 10:05
9.88% gewijzigd
Sudrì schreef:
Vaak komt er dan iets heel bevoogdends bij. ‘Ik ben zooooo trots op je dat je vandaag een schone onderbroek hebt aangedaan Lieffie/Mop/Braaksel’.
En het zijn geen mensen die elkaar goed kennen van andere topics, maar echt wildvreemden? Dat zou ik ook niet goed trekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven