Napraattopic deel 122
maandag 2 december 2019 om 08:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 11 december 2019 om 11:03
Ze bedoelde volgens mij dat anderen het niet altijd uit medeleven doen. Als het uit medeleven is, zoals bij mij, dan stoort het haar minder.

woensdag 11 december 2019 om 11:09
Ja precies, vreselijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 11 december 2019 om 11:11
Ja heb even terug zitten lezen.
Ik zou dat jou ook niet als sneer zien doen.
Anoniempje wel. en zo nog wat mensen.
Ik vind iemand aanspreken als 'vrouw' heel vreemd.
Genoeg geschreven, tijd om iets nuttigs te gaan doen.
woensdag 11 december 2019 om 11:14
En moest het iemand storen hoe jij iets schrijft, maakt dat ook geen bal uit. Dat is zijn of haar probleem en niet het jouwe.

Jij hoeft je niet aan te passen dan.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 11 december 2019 om 11:15
Ik ook! Ben er nu wel een beetje aan gewend, maar ik vond dat echt heel raar in het begin.
Life is short. Eat dessert first.

woensdag 11 december 2019 om 11:18
Leerpunt(je)!doornroosje9 schreef: ↑11-12-2019 11:14En moest het iemand storen hoe jij iets schrijft, maakt dat ook geen bal uit. Dat is zijn of haar probleem en niet het jouwe.![]()

woensdag 11 december 2019 om 11:21
Ja dat dat even duidelijk mag zijn.doornroosje9 schreef: ↑11-12-2019 11:14En moest het iemand storen hoe jij iets schrijft, maakt dat ook geen bal uit. Dat is zijn of haar probleem en niet het jouwe.![]()
Lekker blijven schrijven zoals je bent.

woensdag 11 december 2019 om 12:27

woensdag 11 december 2019 om 12:45
Maar er staat alleen NC bij die knop. Maar goed, beetje offtopic, dank voor het meedenken, ik ga me er weer eens in verdiepen binnenkort!doornroosje9 schreef: ↑11-12-2019 12:27Nee, dat is dezelfde knop! Telkens als je daarop drukt, verandert het geluid in Ambient-on, Ambient-off of Noise Cancelling.
woensdag 11 december 2019 om 12:47

woensdag 11 december 2019 om 13:35
Thanks! Ik had de functie al een tijdje niet meer gebruikt, maar volgens mij ook omdat hij alleen werkt als ik de koptelefoon draadloos gebruik (of: zou moeten werken dusdoornroosje9 schreef: ↑11-12-2019 12:47En er gebeurt niets als je er een paar keer op drukt?
Succes!

woensdag 11 december 2019 om 13:54
Das niet voor de tere zieltjes. Die gaan staffen en dan zit je op de bank.Betty_Slocombe schreef: ↑11-12-2019 13:46Ik zou het wel verfrissend vinden wanneer je forummers in plaats van met lieverd met jankerd of soepkip zou kunnen aanspreken.
Het zit hier wel vol jankerds, dat is waar.
Geen bijzonderheden