Jonge man zonder passende kleding

11-12-2019 15:23 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een tijd geleden een leuke man ontmoet. Erg leuk kwa karakter maar vind het apart in kleding. Hij is 29 en woont nog thuis. Maten wie hij draagt kloppen niet, vind ik. Boxershort wie hij heeft en draagt is xl maar werkelijke maat die past is M. Shirts en truien wie hij draagt en heeft maat M en L maar is S. Broeken 34/32 en 36/32 maar heeft 30(ook afhankelijk welk merk soms). Styl is echt ouderwets, vind ik, een broek die was 15 jaar geleden mode.

Heeft veel vrienden ook die vrienden hebben vriendinnen en zeggen niets.

Hoe denken jullie hierover? Is zoiets per persoon en vind je het staan bij een leeftijd van 29?
de maten op de labels in mijn kleding kloppen helaas ook al heel lang niet meer....
pamelacourson schreef:
11-12-2019 15:45
En hoe weet je al die maten die hij heeft? Ik weet na 20 jaar nog steeds niet precies alle maten van mijn man.

Tjee, dan mag je je echtgenote skills wel eens oppoetsen.

Grapje. (Voor het geval er weer een humorloze triggerfinger gaat lopen staffen)
Ik zou het eerder een rode vlag vinden dat een man van 29 jaar nog thuis bij zijn ouders woont.
Hij woont nog thuis, kleedt zijn moeder hem of zo?
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 11-12-2019 16:59
1.01% gewijzigd
Maud*de*Braose schreef:
11-12-2019 15:47
Tjee, dan mag je je echtgenote skills wel eens oppoetsen.

Grapje. (Voor het geval er weer een humorloze triggerfinger gaat lopen staffen)
Maar gelukkig hebben we jou met je humor tussen alle humerloze triggerfingers!
29 en nog thuis wonen, daar zou ik mij meer zorgen om maken. Dan krijg je er een kind bij.
Als ik jou was, zou ik me drukker maken over mijn Nederlands.

Ben je Nederlands TO?
Van "wie hij draagt" zakt "me" broek af :facepalm:
Kwa is trouwens ook erg creatief :thumbsup:

Een te grote onderbroek bij een onbekende man of deze taalfouten op een openbaar forum..... :cencored:

Ik zou het wel weten :yes:
Het is me wat...
Life is short. Eat dessert first.
Het ligt er maar net aan hoeveel waarde jij hecht aan uiterlijke verzorging in een relatie. De één vind dit belangrijk en de ander niet.

Ik vind het belangrijk dat iemand verzorgd is, en als man met een gat in zijn shirt rondloopt krijgt hij dat wel te horen, maar verder heeft hij twee goede spijkerbroeken en een hoop zwarte shirts van de zeeman. Niet minimalistisch hoor, gewoon geen interesse in kleding ;) Al moet ik zeggen dat de kleding wel goed past en ik graag naar mijn man kijk in goed passende kleding, omdat hij dan aantrekkelijker is.

Misschien is de vraag dus of je hem aantrekkelijk vind zoals hij is.
Misschien heeft zijn moeder kleding voor hem gekocht toen hij 18 was en heeft hij sindsdien niks nieuws in z'n kast liggen omdat het nog niet in hem is opgekomen dat hij nieuwe kleding nodig heeft en hij (een volwassen man) dat zelf moet kopen.
waarom woont hij nog thuis?

en wat zijn kleren betreft: ik zou het helemaal niet belangrijk vinden als hijzelf en zijn kleren schoon zijn. Ik draag zelf ook erg graag kleren die ik al lang heb, die zitten prettig.
Vind je hem verder leuk?
not all who wander are lost
Because schreef:
11-12-2019 17:53
Als ik jou was, zou ik me drukker maken over mijn Nederlands.

Ben je Nederlands TO?
Damn, je weet dat dit het minst aantrekkelijke aan een mens is, mensen pakken op spelfouten of taalgebruik. Het is toch te begrijpen of niet dan? Wat doet het er toe of ze Nederlands is of niet? voegt totaal geen meerwaarde aan de discussie. En misschien moet jij je afvragen of het "me drukker maken" of "mij drukker maken" is.
TinaTheeTante schreef:
11-12-2019 19:14
Damn, je weet dat dit het minst aantrekkelijke aan een mens is, mensen pakken op spelfouten of taalgebruik.
O, ik vind het wél aantrekkelijk.
TinaTheeTante schreef:
Damn, je weet dat dit het minst aantrekkelijke aan een mens is, mensen pakken op spelfouten of taalgebruik. Het is toch te begrijpen of niet dan? Wat doet het er toe of ze Nederlands is of niet? voegt totaal geen meerwaarde aan de discussie. En misschien moet jij je afvragen of het "me drukker maken" of "mij drukker maken" is.
Volledig mee oneens.
TinaTheeTante schreef:
En misschien moet jij je afvragen of het "me drukker maken" of "mij drukker maken" is.

'Me' is in dit geval beter, dus waarom zou ze zich dat moeten afvragen?
Het gaat mij in ieder geval NIET om spelfouten! Lekker belangrijk als je dat zelf wel in iemand zoekt. Ik kijk naar karakter en die heeft hij voor mij wel wat ik graag in een man zoek. Alleen zijn kleding ben ik later achter gekomen. Ben Nederlander en vroeg mij alleen af hoe anderen dit zien en erover denken.
24081985 schreef:
12-12-2019 02:34
Het gaat mij in ieder geval NIET om spelfouten! Lekker belangrijk als je dat zelf wel in iemand zoekt. Ik kijk naar karakter en die heeft hij voor mij wel wat ik graag in een man zoek. Alleen zijn kleding ben ik later achter gekomen. Ben Nederlander en vroeg mij alleen af hoe anderen dit zien en erover denken.
Als je naar karakter kijkt vind ik het topic wat opmerkelijk.

Als het normaal valt en hij zich er comfi invoelt is het prima toch.
24081985 schreef:
. Alleen zijn kleding ben ik later achter gekomen.
De eerste keer dat je hem zag was hij naakt? Je ziet toch meteen wat voor kleren iemand draagt?
24081985 schreef:
https://www.kruidvat.nl/search?size=20& ... Soort:slip
Deze week 2+1
Probleem opgelost
24081985 schreef:
Ik kijk naar karakter en die heeft hij voor mij wel wat ik graag in een man zoek.

Alleen is het maatlabeltje van zijn kleding blijkbaar nog belangrijker dan zijn karakter...
TinaTheeTante schreef:
Ik vind spelfouten het minst aantrekkelijke aan een mens.
AnAppleADay schreef:
12-12-2019 10:13
Ik vind spelfouten het minst aantrekkelijke aan een mens.
Wat fijn! Ik hoop echt dat je gelukkig bent! Jij moet wel een gezellig mens zijn. You know what they say, An apple a day keeps a judgemental person away.
TinaTheeTante schreef:
15-04-2020 01:28
Wat fijn! Ik hoop echt dat je gelukkig bent! Jij moet wel een gezellig mens zijn. You know what they say, An apple a day keeps a judgemental person away.

En daar heb je vier maanden over nagedacht? Wauw...
TinaTheeTante schreef:
15-04-2020 01:28
Blijkbaar ben je ook al niet zo goed met gezegdes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven