Jonge man zonder passende kleding
woensdag 11 december 2019 om 15:23
Hallo,
Ik heb een tijd geleden een leuke man ontmoet. Erg leuk kwa karakter maar vind het apart in kleding. Hij is 29 en woont nog thuis. Maten wie hij draagt kloppen niet, vind ik. Boxershort wie hij heeft en draagt is xl maar werkelijke maat die past is M. Shirts en truien wie hij draagt en heeft maat M en L maar is S. Broeken 34/32 en 36/32 maar heeft 30(ook afhankelijk welk merk soms). Styl is echt ouderwets, vind ik, een broek die was 15 jaar geleden mode.
Heeft veel vrienden ook die vrienden hebben vriendinnen en zeggen niets.
Hoe denken jullie hierover? Is zoiets per persoon en vind je het staan bij een leeftijd van 29?
Ik heb een tijd geleden een leuke man ontmoet. Erg leuk kwa karakter maar vind het apart in kleding. Hij is 29 en woont nog thuis. Maten wie hij draagt kloppen niet, vind ik. Boxershort wie hij heeft en draagt is xl maar werkelijke maat die past is M. Shirts en truien wie hij draagt en heeft maat M en L maar is S. Broeken 34/32 en 36/32 maar heeft 30(ook afhankelijk welk merk soms). Styl is echt ouderwets, vind ik, een broek die was 15 jaar geleden mode.
Heeft veel vrienden ook die vrienden hebben vriendinnen en zeggen niets.
Hoe denken jullie hierover? Is zoiets per persoon en vind je het staan bij een leeftijd van 29?
woensdag 11 december 2019 om 15:47
pamelacourson schreef: ↑11-12-2019 15:45En hoe weet je al die maten die hij heeft? Ik weet na 20 jaar nog steeds niet precies alle maten van mijn man.
Tjee, dan mag je je echtgenote skills wel eens oppoetsen.
Grapje. (Voor het geval er weer een humorloze triggerfinger gaat lopen staffen)
woensdag 11 december 2019 om 16:58
Maar gelukkig hebben we jou met je humor tussen alle humerloze triggerfingers!Maud*de*Braose schreef: ↑11-12-2019 15:47Tjee, dan mag je je echtgenote skills wel eens oppoetsen.
Grapje. (Voor het geval er weer een humorloze triggerfinger gaat lopen staffen)
woensdag 11 december 2019 om 18:19
Het ligt er maar net aan hoeveel waarde jij hecht aan uiterlijke verzorging in een relatie. De één vind dit belangrijk en de ander niet.
Ik vind het belangrijk dat iemand verzorgd is, en als man met een gat in zijn shirt rondloopt krijgt hij dat wel te horen, maar verder heeft hij twee goede spijkerbroeken en een hoop zwarte shirts van de zeeman. Niet minimalistisch hoor, gewoon geen interesse in kleding
Al moet ik zeggen dat de kleding wel goed past en ik graag naar mijn man kijk in goed passende kleding, omdat hij dan aantrekkelijker is.
Misschien is de vraag dus of je hem aantrekkelijk vind zoals hij is.
Ik vind het belangrijk dat iemand verzorgd is, en als man met een gat in zijn shirt rondloopt krijgt hij dat wel te horen, maar verder heeft hij twee goede spijkerbroeken en een hoop zwarte shirts van de zeeman. Niet minimalistisch hoor, gewoon geen interesse in kleding
Misschien is de vraag dus of je hem aantrekkelijk vind zoals hij is.
woensdag 11 december 2019 om 19:05
woensdag 11 december 2019 om 19:14
Damn, je weet dat dit het minst aantrekkelijke aan een mens is, mensen pakken op spelfouten of taalgebruik. Het is toch te begrijpen of niet dan? Wat doet het er toe of ze Nederlands is of niet? voegt totaal geen meerwaarde aan de discussie. En misschien moet jij je afvragen of het "me drukker maken" of "mij drukker maken" is.
woensdag 11 december 2019 om 19:47
O, ik vind het wél aantrekkelijk.TinaTheeTante schreef: ↑11-12-2019 19:14Damn, je weet dat dit het minst aantrekkelijke aan een mens is, mensen pakken op spelfouten of taalgebruik.
woensdag 11 december 2019 om 19:52
Volledig mee oneens.TinaTheeTante schreef: ↑11-12-2019 19:14Damn, je weet dat dit het minst aantrekkelijke aan een mens is, mensen pakken op spelfouten of taalgebruik. Het is toch te begrijpen of niet dan? Wat doet het er toe of ze Nederlands is of niet? voegt totaal geen meerwaarde aan de discussie. En misschien moet jij je afvragen of het "me drukker maken" of "mij drukker maken" is.
woensdag 11 december 2019 om 22:10
TinaTheeTante schreef: ↑11-12-2019 19:14En misschien moet jij je afvragen of het "me drukker maken" of "mij drukker maken" is.
'Me' is in dit geval beter, dus waarom zou ze zich dat moeten afvragen?
donderdag 12 december 2019 om 02:34
Het gaat mij in ieder geval NIET om spelfouten! Lekker belangrijk als je dat zelf wel in iemand zoekt. Ik kijk naar karakter en die heeft hij voor mij wel wat ik graag in een man zoek. Alleen zijn kleding ben ik later achter gekomen. Ben Nederlander en vroeg mij alleen af hoe anderen dit zien en erover denken.
donderdag 12 december 2019 om 03:46
Als je naar karakter kijkt vind ik het topic wat opmerkelijk.24081985 schreef: ↑12-12-2019 02:34Het gaat mij in ieder geval NIET om spelfouten! Lekker belangrijk als je dat zelf wel in iemand zoekt. Ik kijk naar karakter en die heeft hij voor mij wel wat ik graag in een man zoek. Alleen zijn kleding ben ik later achter gekomen. Ben Nederlander en vroeg mij alleen af hoe anderen dit zien en erover denken.
Als het normaal valt en hij zich er comfi invoelt is het prima toch.
donderdag 12 december 2019 om 07:56
https://www.kruidvat.nl/search?size=20& ... Soort:slip24081985 schreef: ↑12-12-2019 02:34Het gaat mij in ieder geval NIET om spelfouten! Lekker belangrijk als je dat zelf wel in iemand zoekt. Ik kijk naar karakter en die heeft hij voor mij wel wat ik graag in een man zoek. Alleen zijn kleding ben ik later achter gekomen. Ben Nederlander en vroeg mij alleen af hoe anderen dit zien en erover denken.
Deze week 2+1
Probleem opgelost
donderdag 12 december 2019 om 10:13
Ik vind spelfouten het minst aantrekkelijke aan een mens.TinaTheeTante schreef: ↑11-12-2019 19:14Damn, je weet dat dit het minst aantrekkelijke aan een mens is, mensen pakken op spelfouten of taalgebruik. Het is toch te begrijpen of niet dan? Wat doet het er toe of ze Nederlands is of niet? voegt totaal geen meerwaarde aan de discussie. En misschien moet jij je afvragen of het "me drukker maken" of "mij drukker maken" is.
woensdag 15 april 2020 om 01:28
Wat fijn! Ik hoop echt dat je gelukkig bent! Jij moet wel een gezellig mens zijn. You know what they say, An apple a day keeps a judgemental person away.
woensdag 15 april 2020 om 06:17
TinaTheeTante schreef: ↑15-04-2020 01:28Wat fijn! Ik hoop echt dat je gelukkig bent! Jij moet wel een gezellig mens zijn. You know what they say, An apple a day keeps a judgemental person away.
En daar heb je vier maanden over nagedacht? Wauw...
woensdag 15 april 2020 om 07:38
Blijkbaar ben je ook al niet zo goed met gezegdes.TinaTheeTante schreef: ↑15-04-2020 01:28Wat fijn! Ik hoop echt dat je gelukkig bent! Jij moet wel een gezellig mens zijn. You know what they say, An apple a day keeps a judgemental person away.