Zakloze stofzuiger

12-12-2019 13:31 27 berichten
M'n stofzuiger heeft het begeven en ik ben dus voor een nieuwe aan het kijken. Tegenwoordig zie je veel zakloze stofzuigers, klinkt leuk maar hoe werkt dat? Waar blijft al die zooi?

Hoe zijn de budget stofzuigers van ongeveer 70,- bij de Blokker?
Budget is max 100,-
Alle reacties Link kopieren
Leuk. Ik las dakloze stofzuiger :mrgreen:
Ik heb een zakloze gehad en dat viel erg tegen. Het werd een vieze plakboel van de binnenkant die je zelf moest legen.
Die van mij was ook budget en ging ook vrij snel stuk.
Nee doe mij maar gewoon een Miele met zak.
Zakloze stofzuiger heeft gewoon een reservoir die je kunt legen in de prullenbak. Het is natuurlijk niet zo dat je vuil en stof daarin "verdwijnt".
Werkt prima. Filters wel regelmatig schoonmaken, maar dat kan meestal gewoon met water. Ik vind het ideaal.
Ik heb een zakloze van Philips en die vindt mijn man fantastisch. (ik stofzuig nooit, dus heb geen oordeel)

Wij halen het reservoir los, legen hem boven de container en je kunt weer verder. alleen eens in de zoveel maanden het filter vervangen.
Vooral dat wij met de hond niet meer elke week de zak hoeven te vervangen.
Ik ben heel tevreden met mijn zakloze stofzuiger .
Heeft een reservoir die je leegt in de prullenbak.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Vind je dat je man niet hoeft te stofzuigen? :wtf:
Ik vind ze echt bagger! Met de hele dure geen ervaring maar wel met meerdere oa philips en vind ze echt slecht zuigen tegenover een goede normale. Je kunt idd makkelijk legen maar er zit ook nog een rubber-achtig filter in waarbij als je die leeg klopt je helemaal onder zit.
Ik zweer zelf bij een miele of philips met zak (met de blauwe borstels in de voet)
En geloof me ;) gebruik heel wat verschillende stofzuigers per week haha!
Globe83 schreef:
12-12-2019 13:58
Ik vind ze echt bagger! Met de hele dure geen ervaring maar wel met meerdere oa philips en vind ze echt slecht zuigen tegenover een goede normale. Je kunt idd makkelijk legen maar er zit ook nog een rubber-achtig filter in waarbij als je die leeg klopt je helemaal onder zit.
Ik zweer zelf bij een miele of philips met zak (met de blauwe borstels in de voet)
En geloof me ;) gebruik heel wat verschillende stofzuigers per week haha!
Ik heb die van Philips zonder zak en die heeft ook blauwe borstels in de voet. (en zuigt goed, en maakt geen rommel als je hem helemaal goed schoonmaakt) Maar wij hebben dan ook niet één van de goedkopere.
Ik denk dat ik gewoon eentje koop met zak erin. Er beland veel in de stofzuiger, ook veel vochtige dingen zoals eetkruimels. Ik vind de stofzuigerzakken al vies soms. Als ik ook nog dat vieze reservoir moet schoonmaken kieper ik de stofzuiger nog eens in het kanaal ben ik bang :lol:
-Shifty- schreef:
12-12-2019 13:51
Vind je dat je man niet hoeft te stofzuigen? :wtf:

Ik heb geen man dus dat valt af
Oh, maar dan snap ik ook je behoefte aan een zakloze stofzuiger :biggrin:
Ik heb er een en doe het nooit meer. Filter is alleen goed schoon te krijgen met water, en dan moet je tussen elke groef alles wegpeuteren, dan moet dat filter nog een hele dag drogen... En mag niet met zeep, dus dat gaat ook nog eens muf ruiken.

Misschien dat dat bij de duurdere variant beter gaat, maar mijn volgende stofzuiger wordt er een mét zak.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
wiezel schreef:
12-12-2019 16:09
Ik heb er een en doe het nooit meer. Filter is alleen goed schoon te krijgen met water, en dan moet je tussen elke groef alles wegpeuteren, dan moet dat filter nog een hele dag drogen... En mag niet met zeep, dus dat gaat ook nog eens muf ruiken.

Misschien dat dat bij de duurdere variant beter gaat, maar mijn volgende stofzuiger wordt er een mét zak.
Ik heb gewoon een filter waar ik eens in de zoveel tijd een nieuwe in zet, is gewoon een wegwerpding.
Mihoen62 schreef:
12-12-2019 16:26
Ik heb gewoon een filter waar ik eens in de zoveel tijd een nieuwe in zet, is gewoon een wegwerpding.
Dat zou nog een goede optie zijn. Die van mij is geen wegwerp en ook nergens meer te krijgen (of kosten 30 euro ps).
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Ook ik wil nooit meer zo'n zakloze. Toen hij kapot was heb ik een met zak gekocht. Af en toe eens een nieuwe zak erin is veel minder gedoe en wat kosten die zakken nou?
Ik heb een roomba voor tussendoor als ik weinig tijd heb of gewoon lui ben :mrgreen: mijn man gebruikt die eigenlijk standaard .. Ivm huisdieren stofzuigen we hier minimaal 1x per dag . Ik heb een zakloze steelstofzuiger van severin cat/dog en een bosch Free'e , die zakloze is leuk voor de vloerkleden, trap en bankstellen bv en hij is snoerloos dat is ook heel handig ! Maar v/d tegels vind ik het een onpraktische , hij is wel echt heel goed schoon te maken. Opvangbak schudt je om in de kliko , is heel makkelijk te los te koppelen ,filters en buizen blaas ik schoon met de compressor (die hangt naast de kliko hier ,dat gaat in 1 moeite door.) Wat dat ding van de vloerkleden en bankstellen af krijgt aan huisdierharen dat is echt niet te geloven ,dat lukt die gewone stofzuiger niet . Maar al met al vind ik zelf die gewone stofzuiger met zak fijner om mee te werken .Ik gebruik ze alle drie wel maar de "gewone" is vaste prik .
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
-Shifty- schreef:
12-12-2019 15:19
Oh, maar dan snap ik ook je behoefte aan een zakloze stofzuiger :biggrin:

Nu valt het kwartje pas :proud:
ps er zijn ook uitwasbare zakken Vind ik niet fijn om schoon te maken ,je krijgt stoflongen als je die omkiept in de kliko . Man heeft die gekocht via china ,ik gebruik die dingen alleen als we vergeten zijn zakken te kopen
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
Bedankt voor de reacties, ik ga er gewoon 1 met zak bestellen :-)
Ik heb ook een paarse van philips. Ik vind het een topper. Voorheen had ik een dyson, maar deze van philips doet daar zeker niet voor onder.
Ik heb die van de Lidl en zuigt als een gek :) Ben er erg tevreden over!
wiezel schreef:
12-12-2019 16:09

Kun je heel makkelijk droog met een borstel doen.
Zak lozende zuigzak
Damned if I don’t
Goedkope zakloze gehad , waardeloos. Nu al jaren een Dyson zakloos en wil nooit meer een andere. Ook makkelijk schoonmaken.
Het probleem van een gewone stofzuiger is dat er een stofzak in moet. Ik kon nooit het juiste type in de winkel vinden, want elke zuiger heeft weer een ander type.

Het probleem van een zakloze stofzuiger is dat er géén stofzak in moet. Dan moet je dus inderdaad boven een vuilniszak het reservoir legen. Doe je dat in de keuken, is je keuken weer onder het stof... doe je het buiten, dan zit jij helemaal onder het stof.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven