Zakloze stofzuiger
donderdag 12 december 2019 om 13:31
donderdag 12 december 2019 om 13:37
donderdag 12 december 2019 om 13:42
donderdag 12 december 2019 om 13:45
Ik heb een zakloze van Philips en die vindt mijn man fantastisch. (ik stofzuig nooit, dus heb geen oordeel)
Wij halen het reservoir los, legen hem boven de container en je kunt weer verder. alleen eens in de zoveel maanden het filter vervangen.
Vooral dat wij met de hond niet meer elke week de zak hoeven te vervangen.
Wij halen het reservoir los, legen hem boven de container en je kunt weer verder. alleen eens in de zoveel maanden het filter vervangen.
Vooral dat wij met de hond niet meer elke week de zak hoeven te vervangen.
donderdag 12 december 2019 om 13:58
Ik vind ze echt bagger! Met de hele dure geen ervaring maar wel met meerdere oa philips en vind ze echt slecht zuigen tegenover een goede normale. Je kunt idd makkelijk legen maar er zit ook nog een rubber-achtig filter in waarbij als je die leeg klopt je helemaal onder zit.
Ik zweer zelf bij een miele of philips met zak (met de blauwe borstels in de voet)
En geloof me
gebruik heel wat verschillende stofzuigers per week haha!
Ik zweer zelf bij een miele of philips met zak (met de blauwe borstels in de voet)
En geloof me
donderdag 12 december 2019 om 14:00
Ik heb die van Philips zonder zak en die heeft ook blauwe borstels in de voet. (en zuigt goed, en maakt geen rommel als je hem helemaal goed schoonmaakt) Maar wij hebben dan ook niet één van de goedkopere.Globe83 schreef: ↑12-12-2019 13:58Ik vind ze echt bagger! Met de hele dure geen ervaring maar wel met meerdere oa philips en vind ze echt slecht zuigen tegenover een goede normale. Je kunt idd makkelijk legen maar er zit ook nog een rubber-achtig filter in waarbij als je die leeg klopt je helemaal onder zit.
En geloof megebruik heel wat verschillende stofzuigers per week haha!
donderdag 12 december 2019 om 14:30
donderdag 12 december 2019 om 16:09
Ik heb er een en doe het nooit meer. Filter is alleen goed schoon te krijgen met water, en dan moet je tussen elke groef alles wegpeuteren, dan moet dat filter nog een hele dag drogen... En mag niet met zeep, dus dat gaat ook nog eens muf ruiken.
Misschien dat dat bij de duurdere variant beter gaat, maar mijn volgende stofzuiger wordt er een mét zak.
Misschien dat dat bij de duurdere variant beter gaat, maar mijn volgende stofzuiger wordt er een mét zak.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
donderdag 12 december 2019 om 16:26
Ik heb gewoon een filter waar ik eens in de zoveel tijd een nieuwe in zet, is gewoon een wegwerpding.wiezel schreef: ↑12-12-2019 16:09Ik heb er een en doe het nooit meer. Filter is alleen goed schoon te krijgen met water, en dan moet je tussen elke groef alles wegpeuteren, dan moet dat filter nog een hele dag drogen... En mag niet met zeep, dus dat gaat ook nog eens muf ruiken.
donderdag 12 december 2019 om 16:31
Dat zou nog een goede optie zijn. Die van mij is geen wegwerp en ook nergens meer te krijgen (of kosten 30 euro ps).
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
donderdag 12 december 2019 om 19:23
Ik heb een roomba voor tussendoor als ik weinig tijd heb of gewoon lui ben
mijn man gebruikt die eigenlijk standaard .. Ivm huisdieren stofzuigen we hier minimaal 1x per dag . Ik heb een zakloze steelstofzuiger van severin cat/dog en een bosch Free'e , die zakloze is leuk voor de vloerkleden, trap en bankstellen bv en hij is snoerloos dat is ook heel handig ! Maar v/d tegels vind ik het een onpraktische , hij is wel echt heel goed schoon te maken. Opvangbak schudt je om in de kliko , is heel makkelijk te los te koppelen ,filters en buizen blaas ik schoon met de compressor (die hangt naast de kliko hier ,dat gaat in 1 moeite door.) Wat dat ding van de vloerkleden en bankstellen af krijgt aan huisdierharen dat is echt niet te geloven ,dat lukt die gewone stofzuiger niet . Maar al met al vind ik zelf die gewone stofzuiger met zak fijner om mee te werken .Ik gebruik ze alle drie wel maar de "gewone" is vaste prik .
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
donderdag 12 december 2019 om 19:25
vrijdag 13 december 2019 om 20:51
Kun je heel makkelijk droog met een borstel doen.wiezel schreef: ↑12-12-2019 16:09Ik heb er een en doe het nooit meer. Filter is alleen goed schoon te krijgen met water, en dan moet je tussen elke groef alles wegpeuteren, dan moet dat filter nog een hele dag drogen... En mag niet met zeep, dus dat gaat ook nog eens muf ruiken.
vrijdag 13 december 2019 om 21:18
Het probleem van een gewone stofzuiger is dat er een stofzak in moet. Ik kon nooit het juiste type in de winkel vinden, want elke zuiger heeft weer een ander type.
Het probleem van een zakloze stofzuiger is dat er géén stofzak in moet. Dan moet je dus inderdaad boven een vuilniszak het reservoir legen. Doe je dat in de keuken, is je keuken weer onder het stof... doe je het buiten, dan zit jij helemaal onder het stof.
Het probleem van een zakloze stofzuiger is dat er géén stofzak in moet. Dan moet je dus inderdaad boven een vuilniszak het reservoir legen. Doe je dat in de keuken, is je keuken weer onder het stof... doe je het buiten, dan zit jij helemaal onder het stof.