Ik word er gek van........

13-04-2009 19:14 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Ik ben een meid van 28jaar en heb 5 jaar een relatie.

Mijn vriend heeft maar 2 echte goede vrienden en met allebei een goed contact. Op zich niets mis mee, maar met eentje heeft hij dagelijks telefonisch contact. Voor het werke en na het werk zitten ze de hele autorit aan de telefoon. Hij is dus voor mij niet bereikbaar. Vaak hebben we dezelfde werktijden en ik vind het ook wel prettig als ik in de auto zit om nog even met mijn vriend te kunnen kletsen. In het weekend komt het regelmatig voor dat ze soms uren aan de telefoon zitten en het eigenlijk nergens over hebben. Ik word er niet goed van. Als ik er iets van zeg, dan krijg ik een grote mond en altijd te horen dat hij maar zo weinig vrienden heeft. Ik heb al eens voorgesteld om de gesprekken in het weekend minder lang te houden of het liefst helemaal niet. maar dan zijn ze bij elkaar wel een uur aan het sms-en..........

Ze zien elkaar ook om de week tijdens een uurtje squash.

Ik weet zo langzamerhand niet meer wat ik eraan kan doen. Als mijn vriend weer eens aan de telefoon zit, loopt hij het liefst uit de buurt van mij, zit hij boven en wil ik de was ophangen gaat hij naar beneden. Alsof ik het niet mag horen wat ze vertellen.

Wie heeft er tips om hier goed mee om te gaan????

Liefs.........
Wat is het probleem? Zou je willen dat je vriend meer tijd voor jou/jullie maakt of zou je willen dat hij niet zoveel contact met zijn vriend(en) onderhoudt?

Als je vriend bij een voetbalclub zou zitten dan zou hij misschien net zo veel tijd kwijt zijn, zou je dat minder erg vinden?
Aan de andere kant zie jij je vriend wel veel meer dan zijn beste vriend.

Waar het om draait is dat jij ondergesneeuwd voelt qua aandacht ivm zijn beste vriend.

Waarom wil je hem perse in de auto spreken als je hem daarna ook ziet?

Is het erg dat hij een paar uur belt als hij ook een paar uur met die vriend had kunnen afspreken?
Ik begrijp het probleem niet zo goed. Ze zien elkaar niet zo vaak en bellen daarom veel om contact te houden. Mijn man is in het weekend vaar uren met zijn vrienden op stap, dan is hij ook niet 'beschikbaar' voor mij. Zou je daar ook problemen mee hebben? Het klinkt alsof je een beetje jaloers bent, alsof je vindt dat je exclusief recht hebt op zijn tijd en aandacht.
The time is now
Waarom zien ze elkaar trouwens niet vaker?
Wat zijn we het toch weer eens..
The time is now
Tuurlijk loopt hij uit de buurt als hij aan de telefoon zit. Je hebt heeel duidelijk gemaakt dat je er niet goed van wordt. Moet hij dan naast je blijven zitten, terwijl jij zit te hinten dat hij moet ophangen?
Mijn vriend sms't ook de hele dag en avond met een vriend. Ik ben blij dat het met een vriend is en niet met vreemde vrouwen.. al weet ik dat niet zeker, maar dat is omdat wij nu een mega-dip hebben..
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
itsman kan uren met zijn beste vriend bellen. Ik ben al lang bij dat hij die mannen onderwerpen niet bij mij neerlegt. Nee hoor ik heb er geen problemen mee

soms is beste vriend een heel weekend hier of is itsman het hele weekend bij zijn beste vriend. Dat gaat eigenlijk altijd helemaal prima

Ik zie het probleem niet zo dus ik kan je ook niet helpen met tips
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ook als je weet dat hij wanneer met zijn vriend afspreekt en stomdronken thuis komt en ik erachter moet komen dat er vreemde dingen zijn gebeurd op het gebied van sex...............
Ik ga ook altijd ergens anders zitten als ik zit te bellen.

Zodat Marelsman er geen last van heeft.

Heel irritant namelijk als iemand in je buurt continue zit te ouwehoeren....

*gaat Marelsman vertellen dat ie op moet hangen en dat ie noooooooit meer met zijn broer mag bellen*
668, the neighbour of the Beast
Als je die zin nu eens herformuleert en er af en toe een punt of een komma in zet, snap ik hem misschien en kan ik er op reageren.
quote:jwww schreef op 13 april 2009 @ 19:34:

Ook als je weet dat hij wanneer met zijn vriend afspreekt en stomdronken thuis komt en ik erachter moet komen dat er vreemde dingen zijn gebeurd op het gebied van sex...............Heb je het idee dat hij vreemd gaat? Of lees ik het helemaal verkeerd?
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!

Ook als je weet dat hij wanneer met zijn vriend afspreekt en stomdronken thuis komt en ik erachter moet komen dat er vreemde dingen zijn gebeurd op het gebied van sex...............Wat heeft een naar ik meen 'vermoeden van vreemdgaan' met bellen met een vriend te maken? Heeft het een het ander uitgelokt volgens jou?
Het enige wat ik er uit op kan maken is dat ie zijn beste vriend neukt in het weekend. En dat zou wel raar zijn ja

Maar ik schreef al, ik snap die zin echt niet.
hij gaat vreemd
ik snap de link niet, want als jou vriend die dingen al gedaan heeft kun je daar niet zijn beste vriend de schuld van geven, daar was je vriend zelf bij.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Telefoonseks met zijn beste vriend in het weekend?
quote:itsme26 schreef op 13 april 2009 @ 19:41:

ik snap de link niet, want als jou vriend die dingen al gedaan heeft kun je daar niet zijn beste vriend de schuld van geven, daar was je vriend zelf bij.Tenzij hij vreemd gaat met zijn beste vriend dus

Ook als je weet dat hij wanneer met zijn vriend afspreekt en stomdronken thuis komt en ik erachter moet komen dat er vreemde dingen zijn gebeurd op het gebied van sex...............Als jouw vriend met zijn beste vriend gaat stappen dan neuken ze dus met andere vrouwen dan hun eigen vrouwen (vanuitgaande dat beste vriend ook een vriendin heeft)? Uh ja dat zou ik niet accepteren, maar dat heeft met het bellen niets te maken.

Ook als je weet dat hij wanneer met zijn vriend afspreekt en stomdronken thuis komt en ik erachter moet komen dat er vreemde dingen zijn gebeurd op het gebied van sex...............Heel verstandig om niet direct alle informatie in je eerste bericht te zetten. Dat houdt de spanning er tenminste een beetje in voor ons die-hard forummers. Wat is de volgende cliffhanger? Iets met een geit?
tis pasen
Komt op mij over alsof je stikjaloers bent dat jouw vriend niet al zijn tijd doorbrengt met jouw. Komop zeg. Waarom moeten bellen als jullie in de auto op weg naar huis zitten en elkaar daar dan even later zien in real life?!

Je vriend heeft toch ook recht op een leuk sociaal leven buiten jouw om?

En dat laatste bericht wat je erbij zet komt niet zo geloofwaardig over. (over het op stap gaan met vriend en vreemde gebeurtenissen die met sex te maken hebben) Het lijkt net alsof je er nu dingen bij verzint om het probleem wat dramatischer over te laten komen. Waarom zet je dat niet in je openingspost? Want wanneer dat echt waar zou zijn, dan ligt daar je probleem, en niet dat je vriend uren met zn vriend belt. Je schrijft zelfs nog dat ze elkaar maar eens in de 2 weken zien om te squashen, en nu zouden ze ineens heftig op stap gaan?
Ik denk dat ie homo is.... en een affaire heeft met zijn beste vriend. Maar nog niet de kast durft uit te komen... ja dat denk ik.
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Ha ha ha iets met een geit? Hoe verzín je het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven