Napraattopic deel 122

02-12-2019 08:32 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik vind zowel kamp ‘als je geen dankjewel zegt kom je er hier niet meer in’ als kamp ‘dankjewel zeggen is stom en doe ik nooit’ vrij wereldvreemd en extreem. Doorgaans zijn dat soort dingen niet zo zwart wit.

En die Belg heeft gewoon echt ergens een verkeerde afslag genomen wat mij betreft.
Koffie zou fijn zijn, Antoinette is vervelend, er zaten een paar behoorlijke missers in het programma, het is raar warm weer vandaag en dus moet ik van mezelf op de fiets naar mijn werk. Joehoe!
Maud*de*Braose schreef:
17-12-2019 06:45
Leuk, de halve nacht wakker liggen net voordat je een belangrijk gesprek hebt. Gelukkig is er koffie!
Succes! Koffie geholpen?
Geen zin om er een topic over te openen, maar https://www.nu.nl/economie/6018381/nede ... vrouw.html

Plaats 38. O_O
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Calypso- schreef:
17-12-2019 01:02
Iedereen oordeelt en veroordeelt met bewoordingen zoals jij benoemt.
Ligt er maar net aan wat je normaal vindt .
Mwah
Solomio schreef:
17-12-2019 08:02
Geen zin om er een topic over te openen, maar https://www.nu.nl/economie/6018381/nede ... vrouw.html

Plaats 38. O_O

Verbaast me niks.
Solomio schreef:

Plaats 38. O_O
Is een rare lijst met rare criteria.
Solomio schreef:

Plaats 38. O_O

Ik zou er zeker geen topic over openen nee. Dan krijg je meteen weer die thuisblijfmoeders versus werkende moeders discussie. Die dan oeverloos lang duurt en heel voorspelbaar is.
Sudrì schreef:
17-12-2019 08:10
Is een rare lijst met rare criteria.
Gedeeltelijk mee eens. Ik denk dat het best wel iets zegt over hoe er verschillend wordt aangekeken tegen mannen en vrouwen.

David Dunning
Malinois schreef:
17-12-2019 07:47
Ah balen. Succes vandaag. Ik duim

Dank je!
-Red- schreef:
17-12-2019 07:58
Succes! Koffie geholpen?
Ja! Gelukkig is het gesprek al om 10 uur, dus daarna kan ik gerust inzakken. :-D
Het zou zo fijn zijn als dingen nu eens een beetje lekker gaan lopen, ipv steeds tegenslag.
Succes Maud*de*Braose
Later is nu
Maud*de*Braose schreef:
17-12-2019 08:19
Ja! Gelukkig is het gesprek al om 10 uur, dus daarna kan ik gerust inzakken. :-D
Het zou zo fijn zijn als dingen nu eens een beetje lekker gaan lopen, ipv steeds tegenslag.
Succes!
Maud*de*Braose schreef:
17-12-2019 08:19

Nog een uurtje. Succes.
Solomio schreef:
17-12-2019 07:29
Nou, dat zie ik toch anders.
Precies . Je bent het nu niet met me eens .
Iedereen reageert weleens ongenuanceerd. Het ligt er maar net aan hoe geïrriteerd je zelf bent mbt het onderwerp . Ik lees vaak genoeg reacties van mensen die het ergens niet mee eens zijn hier en het luid en duidelijk melden , waarbij ze nog bijval krijgen ook .
Ik ging even lezen in dat topic over de verlegen vriend maar sjonge.. dat is weer de grote FV-show hé.
Calypso- schreef:
17-12-2019 09:55
Precies . Je bent het nu niet met me eens .
Iedereen reageert weleens ongenuanceerd. Het ligt er maar net aan hoe geïrriteerd je zelf bent mbt het onderwerp . Ik lees vaak genoeg reacties van mensen die het ergens niet mee eens zijn hier en het luid en duidelijk melden , waarbij ze nog bijval krijgen ook .

Eens. We doen het allemaal.
PoesinBoots schreef:
17-12-2019 10:36
Ik ging even lezen in dat topic over de verlegen vriend maar sjonge.. dat is weer de grote FV-show hé.
Tja, dat is nu eenmaal de enige juiste manier.
Wen er maar aan.

David Dunning
Ik snap wel dat die TO niet meer terugkomt.
Tis december, dus we kunnen hier weer verder: relaties/conflict-met-schoonmoeder/list_messages/454420

David Dunning
PoesinBoots schreef:
17-12-2019 10:50
Ik snap wel dat die TO niet meer terugkomt.

Ik heb zo het idee dat die TO dat toch al niet van plan was.
Solomio schreef:
17-12-2019 11:07
Tis december, dus we kunnen hier weer verder: relaties/conflict-met-schoonmoeder/list_messages/454420
Altijd leuk zo'n beledigde TO.
Star² schreef:
17-12-2019 11:34
Altijd leuk zo'n beledigde TO.

In het topic dat ze afgelopen zomer een puppy wilde was ze net zo dwars/eigenwijs als in dit topic.

En weer een topic verder klaagt ze over een puppy van de buren want die blaft de hele dag :facepalm:
PoesinBoots schreef:
17-12-2019 10:36
Wordt ook een beetje vermoeiend. Ik haak dan snel af .
Solomio schreef:
17-12-2019 11:07

Dramadoos die.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven