Scharrel date met iemand anders

21-12-2019 02:22 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-04-2020 10:56
Reden: OP (grotendeels) verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
99.71% gewijzigd
Ik geloof dat ik hier te oud voor ben... Ik zie echt het verschil niet tussen wat jij beschrijft als scharrelen (bios, zoenen, knuffelen, seks, uitjes) en daten.

Los daarvan zou ik me hier niet voor laten gebruiken. Waarom zou je dit allemaal willen doen met een jongen die jou ziet als een soort troostprijs, tot hij dat meisje dat hij leuker vind heeft binnengehaald. Echt, zoek iemand die voor jou gaat.
Eliza1998 schreef:
21-12-2019 02:22
hij vertelde mij als het aan hem lag had hij allang een relatie gehad met haar en zit hij dat met mij als scharrelen en ernaast gewoon daten met anderen.

Heeft iemand tips hiervoor en of dit nou echt scharrelen is of toch meer?
Lees jouw eigen tekst nog eens terug. Wat is hier niet duidelijk aan voor je?
Hij wil geen relatie met jou. Gewoon niet . Maar tegen een beetje scharrelen heeft hij geen bezwaar.
Dus je voelt meer voor hem, bent bang om gekwetst te worden maar je wil je tegenover hem “stoer” blijven voordoen dat je dit allemaal ok vindt? Waarom?

Wat is er mis met: Piet, ik ga ons contact afkappen want ik begin meer voor je te voelen en dat werkt niet als jij met iemand anders wil daten/niets met mij wilt?

Je hoeft niet bang te zijn om hem “af te schrikken” want hij wil sowieso al niets met jou. Dus wat maakt dat uit?
anoniem_390828 wijzigde dit bericht op 21-12-2019 09:29
15.68% gewijzigd
Wat snap je niet? Hij is erg duidelijk.
Wat een maf gedoe.

Hij sekst met jou, date een andere vrouw en omdat hij niet met twee vrouwen tegelijk wil daten, noemt hij het scharrelen met jou.
Hij is heel duidelijk tegen je dat hij geen relatie met je wil, en toch blijf je hiermee doorgaan?

Weet die andere vrouw van zijn gescharrel?

Verder hoop ik dat je veilig vrijt met deze man.
Dutchgirly schreef:
21-12-2019 09:25
Ik geloof dat ik hier te oud voor ben...
Ik ben hier zelfs nooit jong genoeg voor geweest. Gelukkig..
Vraag me echt af waarom dit normaal is tegenwoordig?

Kijk als je van de open relaties bent en het echt geen probleem vind, prima. Doe lekker wat je wil als je maar duidelijk bent.

Maar waarom gaan mensen die het overduidelijk niet leuk of fijn vinden dan doen alsof ze dat ook heel normaal en oke vinden?

Zeg gewoon dat je het niet leuk vind en laat je niet zo 'gebruiken'. Beetje eigenwaarde is echt ver te zoeken.
Het grote gevaar van FWB!
Hij doet leuk met jou en alles en zegt je recht in je gezicht dat hij liever met haar is. Want dat is wat het is. Au, dat doet echt pijn. Daarom kun je maar beter een ouderwetse onenightstand hebben als het op relatiegebied niet wil lukken dan dit. Het lijkt allemaal zo leuk en geaccepteerd maar in de praktijk ben je gewoon lekker tot er iets leukers langskomt. Echt au au au dit.
Mayfly, woken up when skies are clear
I don't mind you coming near
Keep me company 'til she comes again
Ik denk dat je er beter nu mee kan stoppen voor jezelf.
Hebben twintigers tegenwoordig geen eigenwaarde of zo? Wat is dit voor een gedoe joh.

Ben blij dat ik uit de tijd stam: wel of geen verkering.

Tegenwoordig met die statussen in relaties ....gedoe.
Goedkeuring...hij heeft jouw toestemming niet nodig.
Eliza1998 schreef:
21-12-2019 02:22

Ik durf het hem niet te vertellen dat ik meer begin te voelen omdat ik bang ben dat ik hem afschrik en het sowieso niks meer eventueel zou worden,

Het gaat echt niets meer worden dan het nu is, af en toe een filmpje en wat knuffelen. Hij is duidelijk dat hij geen relatie met jou wil, en jullie gaan dan ook echt geen relatie krijgen.

Ik snap dat je hem niet durft te vertellen dat je meer voor hem voelt, want dan raak jij die film- en knuffelmomenten kwijt, maar toch zou het voor jezelf het beste zijn als je gewoon stopt met film kijken en knuffelen met hem. Je bent alleen maar jouw gevoelens aan het voeden en hij gaat echt niet ineens wel voor jou vallen.
YagaBaba schreef:
21-12-2019 09:26
Hij wil geen relatie met jou. Gewoon niet . Maar tegen een beetje scharrelen heeft hij geen bezwaar.
Dit. Je kan hem niet afschrikken want hij wil al geen relatie met jou. Niet. Die relatie met iemand anders komt er sowieso. Hij blijft enkel nog met jou scharrelen omdat die ander hem niet wil en het siert hem dat hij heel duidelijk is tegen jou.
Mijn advies? Volledige afstand nemen. Voor je eigen bestwil.
Attraverso schreef:
21-12-2019 09:51
Dit. Je kan hem niet afschrikken want hij wil al geen relatie met jou. Niet. Die relatie met iemand anders komt er sowieso. Hij blijft enkel nog met jou scharrelen omdat die ander hem niet wil en het siert hem dat hij heel duidelijk is tegen jou.
Mijn advies? Volledige afstand nemen. Voor je eigen bestwil.

Die date hij ook al maanden, dus die wil hem wel toch?

Maar zolang ze niet exclusief daten ( ook weer zo'n vaag iets) en dat hardop uitgesproken is... kan je blijkbaar nog lekker doorseksen met een ander gewillig en niet claimend slachtoffer.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 21-12-2019 09:55
4.33% gewijzigd
Because schreef:
21-12-2019 09:46
Hebben twintigers tegenwoordig geen eigenwaarde of zo? Wat is dit voor een gedoe joh.

Ben blij dat ik uit de tijd stam: wel of geen verkering.

Tegenwoordig met die statussen in relaties ....gedoe.
Bij 50ers spelen deze dingen ook hoor. Is iets van deze tijd, geen generatie dingetje. Zolang het magische woord 'exclusief' niet is gevallen mag alles.
He is just not that into you. Je moet het zelf weten wat jij doet maar hij is duidelijk over wat hij doet. Hij wil geen relatie met je. Er zijn zoveel leuke mannen die dat vast wel willen, waarom blijf je aan dit exemplaar die jou niet wil hangen?
huh?? echt?
Luci_Morgenster schreef:
21-12-2019 09:54
Die date hij ook al maanden, dus die wil hem wel toch?

Maar zolang ze niet exclusief daten ( ook weer zo'n vaag iets) en dat hardop uitgesproken is... kan je blijkbaar nog lekker doorseksen met een ander gewillig en niet claimend slachtoffer.
In de OP staat dat hij zei dat 'als het aan hem lag, hij al lang een relatie met haar had' maar dat wil zij blijkbaar niet.
Ik scharrel sinds kort met een jongen en ik merk dat ik hem wel wat leuk begin te vinden omdat het ook niet echt een typische scharrel is... we kijken vaak gewoon een film, knuffelen en zoent me in het openbaar daarnaast wil hij vaak ook gewoon geen seks maar gewoon iets leuks doen.

Zou je de lat niet ietjes hoger leggen?

Maar hij date nu 3/4 maand met een andere meid waar zijn voorkeur naar uit gaat

Ik heb hier goedkeuring voor gegeven

Wadde?
Attraverso schreef:
21-12-2019 10:15
In de OP staat dat hij zei dat 'als het aan hem lag, hij al lang een relatie met haar had' maar dat wil zij blijkbaar niet.
Niet exclusief dus.

Poeh. Ik zou hier gillend gek van worden.
Wat eerlijk van deze jongen, dat hij eerlijk zegt dat hij van twee walletjes wil eten, waarbij hij jou op de reservebank plaatst!

Maar TO, wil jij dat wel? Iemand die jou "erbij" wil hebben en niet 100% voor jou gaat?
Dit zou sowieso niks voor mij zijn, maar ik zou het afkappen. Tegenwoordig is het normaal, maar ik begrijp het niet echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven