Kat verdrijven?
zaterdag 21 december 2019 om 11:26
De kat van de buren ligt graag op de kussens van mijn loungeset. Dat snap ik, want volgens mij is het een heerlijk plekje
Onder de veranda, uit de wind, lekker zacht kussentje. Nu in de winter is het niet zo'n probleem, nu liggen de kussens op zolder. Maar volgens mij ligt ze er in de zomer de halve nacht.
Nu vind ik de haren nog niet eens zo erg, maar wel hoe vuil de kussens worden, een deel daarvan kan ik niet wassen.
Zou er iets bestaan waarmee ik haar daar weg kan houden? Als ik google vind ik wel allerlei middeltjes om katten te verdrijven. Maar heeft iemand hier ervaring mee? Iets wat echt werkt?
Of moet ik het omarmen en een oud kleed oid neerleggen. En zou ze dan ook echt op dat plekje gaan liggen? Ik kan niet de hele loungeset bekleden (te groot en gedoe)
Ik hoor graag jullie ervaringen
Nu vind ik de haren nog niet eens zo erg, maar wel hoe vuil de kussens worden, een deel daarvan kan ik niet wassen.
Zou er iets bestaan waarmee ik haar daar weg kan houden? Als ik google vind ik wel allerlei middeltjes om katten te verdrijven. Maar heeft iemand hier ervaring mee? Iets wat echt werkt?
Of moet ik het omarmen en een oud kleed oid neerleggen. En zou ze dan ook echt op dat plekje gaan liggen? Ik kan niet de hele loungeset bekleden (te groot en gedoe)
Ik hoor graag jullie ervaringen
zaterdag 21 december 2019 om 12:17
Nee zeg. Dan gaan mn kussens naar de tyfus. Ik stuur ze direct weg.kleincadeautje schreef: ↑21-12-2019 12:16Uitlachen nog wel. Jouw kat hoort niet mijn spullen smerig te maken. Hou dat beest in je eigen tuin.
zaterdag 21 december 2019 om 12:27
Je buren houden er ook niet van. De vogels, de honden en de kikkers ook niet.Dutchgirly schreef: ↑21-12-2019 11:28Ik heb zelf zo'n apparaatje in de voortuin hangen dat een hoge pieptoon laat horen als de sensor afgaat. Katten houden er niet van en gaan dan weg. Sinds ik dat heb, heb ik geen kattenpoep meer in mijn voortuin gevonden.
zaterdag 21 december 2019 om 12:31
Klopt.Hetvrijewoord schreef: ↑21-12-2019 12:26Kussens dag en nacht buiten laten liggen zorgt ervoor dat ze vies worden.
Non probleem.
zaterdag 21 december 2019 om 12:32
Daar krijg ik geen vlekken van in mn kussens. Ze worden hooguit een beetje stoffig en dat klop je er zo weer vanaf.Hetvrijewoord schreef: ↑21-12-2019 12:26Kussens dag en nacht buiten laten liggen zorgt ervoor dat ze vies worden.
Non probleem.
zaterdag 21 december 2019 om 12:38
zaterdag 21 december 2019 om 12:39
Heb je het nou tegen jezelf?Hetvrijewoord schreef: ↑21-12-2019 12:38Klaarblijkelijk wel.![]()
Zoek een echt probleem om je op uit te leven.
zaterdag 21 december 2019 om 12:43
Vind het lief van je, hoor! Hoeft helemaal niet en toch doe je het.
¡Apagando las luces!
zaterdag 21 december 2019 om 13:00
Geweldig toch dit: zèlf een topic openen en anderen betichten van overstuur raken van to's eigen gecreërde non-probleem.
zaterdag 21 december 2019 om 13:12