Twijfel over date

22-12-2019 13:47 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_393853 wijzigde dit bericht op 28-12-2019 22:25
99.67% gewijzigd
Je was 16 jaar samen met iemand anders en je hebt kinderen en nu ben je met een jongen? Volgens mij ben je op een leeftijd waarbij het verstandiger is om met een man te gaan. Jongens zijn voor meisjes en mannen zijn voor vrouwen.
Over wat voor dingen gaan die praatjes dan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Kerstvrouw schreef:
22-12-2019 14:01
Je was 16 jaar samen met iemand anders en je hebt kinderen en nu ben je met een jongen? Volgens mij ben je op een leeftijd waarbij het verstandiger is om met een man te gaan. Jongens zijn voor meisjes en mannen zijn voor vrouwen.
Haha dat wordt vaker tegen me gezegd. Ik noem iemand al gauw jongen ipv man. Hij is begin 30.
Je kunt toch kijken hoe het loopt? Je hoeft hem niet gelijk in huis te halen. Feit is wel dat het eerste ergernisje (zijn onzekerheid) er al is. Grote kans dat dat uiteindelijk is waar het op stukloopt.
Ik denk dat je naar je date best duidelijk mag zijn in wat jij van een relatie verwacht. Voor jou is dat in elk geval betrouwbaarheid. Algemene regel, mensen die op éęn gebeid niet betrouwbaar blijken te zijn, zijn dat op andere gebieden meestal ook niet. Een beetje betrouwbaar staat gelijk aan onbetrouwbaar.
elfjetwaalfje wijzigde dit bericht op 22-12-2019 16:21
0.32% gewijzigd
Love is the meaning of life
En jij bent 40?
ik geef mn bek ook maar een douw
Als er meerdere mensen naar mij toe waren gekomen met het verhaal dat hij niet zo betrouwbaar is, en ik was nog niet tot over mijn oren verliefd, dan wist ik het wel..
misschien eerst je relatie verwerken voordat je met een ander jongetje een relatie aangaat?
Dat is gewoon een man.
De laatste dagen zijn er een aantal mensen naar mij toegekomen met het verhaal dat ik goed mijn ogen open moet houden. Omdat mijn date altijd mooie praatjes heeft, maar in werkelijkheid niet zo betrouwbaar schijnt te zijn. Ik heb hem.hier naar gevraagd en dan zegt hij dat ik iets met hem doe wat hij niet kent en dat hij mij nooit pijn zal doen.

Dus eigenlijk geeft hij toe dat de (slechte?) verhalen over hem kloppen maar dat hij door jou als toverslag compleet veranderd is en jou geen pijn zal doen (itt alle anderen?)?
Kerstvrouw schreef:
22-12-2019 14:01
Je neemt me de woorden uit de mond.
To wat moet hij met een jongen?
S-Meds schreef:
22-12-2019 15:13
misschien eerst je relatie verwerken voordat je met een ander jongetje een relatie aangaat?
Even herumbumsen kan het verwerken stimuleren.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven