Huisdieren met kerst

24-12-2019 19:49 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat krijgen jullie huisdieren met kerst?
PoesinBoots schreef:
24-12-2019 20:00
Mijn kat doet anders een moord voor frambozen.
I kid you not.

Van de week zat man spareribs te eten en ik een bak lychees. Kat zat alleen bij mij en hij smult van alle fruit.
(Zelfs sinaasappel, rare waus)
Ik had vroeger een kat die helemaal gek was van galia meloen :biggrin: . Ik kon geen stuk laten liggen, dan was het gewoon weggesleept :hihi:
Voor iedereen een groene tuin
Gewoon, brokjes en een zakje natvoer. En een aai over d'r bol.
GroenTuintje schreef:
24-12-2019 20:10
Ik had vroeger een kat die helemaal gek was van galia meloen :biggrin: . Ik kon geen stuk laten liggen, dan was het gewoon weggesleept :hihi:
Ik had ooit een kat die dol was op aardbeien. Zelfs een boterham met aardbeienjam was niet veilig voor haar :proud:
Onze hond krijgt watermeloen, zijn meest favoriete snack! :heart:
Rust, want hij blijft thuis. Nichtje is allergisch. Tussendoor wordt hij wel uitgelaten. Hij heeft verder een nieuwe knuffel gekregen en een varkensoor.

Wat een feest.
Wat eten jullie katten grappige, aparte dingen. Die van mij doet zich graag tegoed aan het strooivoer voor de buitenvogels :facepalm:
I'm sorry, I was thinking about cats again.
Hetzelfde als altijd, ze worden elke dag verwend.
Lady*Voldemort schreef:
24-12-2019 20:11
Ik had ooit een kat die dol was op aardbeien. Zelfs een boterham met aardbeienjam was niet veilig voor haar :proud:
:rofl:
Voor iedereen een groene tuin
De honden helpen mee met het uitpakken van de cadeautjes. Daar zijn ze helemaal blij mee. Ook voor hun is er een pakje, een snoepje extra onder de boom.

De kat krijgt ook een extra snoepje.

De hamster een lente-rol om te slopen, is hij gek op :heart:
PoesinBoots schreef:
I kid you not.

Van de week zat man spareribs te eten en ik een bak lychees. Kat zat alleen bij mij en hij smult van alle fruit.
Daar zijn er meer van, die van mij was stapelgek op asperges
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Calamitycat schreef:
24-12-2019 19:53
O niets bijzonders hoor. Ze worden hier het hele jaar door tot op het bot verwend.
ja dát dus :lol:

Verwende mormels...
(eigen schuld dikke ... enzo)
Wij gaan op de bakplaat van allerlei vlees en zo neerleggen, óok voor de honden die gezellig mee aan tafel zitten op de keukenbank. Voor hen heb ik kippenlevertjes. Natuurlijk krijgen ze ook hun gewone voer, dit is gewoon extra.
Onze hond heeft wat vlees van ons kerstdiner bij haar brokken gekregen. Niet zo bijzonder want dat krijgt ze wel vaker. En voor haar ligt er ook altijd een pakje onder de boom, deze keer een knuffel met piep erin. Ze vindt het altijd leuk om het zelf uit te pakken.
PoesinBoots schreef:
I kid you not.

Die muts van mij eet de roquefort van mijn toastje o_o
De hond krijgt met kerst een wit kraagje met een rood vlinderstrikje om.
Een grotere kluif dan normaal, 2 x 24 uur onze onverdeelde aandacht en een leuke knuffel waar hij lekker mee losgaat: eerst moeten wij gooien en komt hij hem steeds brengen, dan trekt hij alle vulling eruit om vervolgens uren met een leeg omhulsel te spelen :love: . Wij hebben gratis entertainment :-D
Wij doen geen cadeautjes, dus ook niet voor de hond. Maar morgen gaan we grillen, en dan halen we altijd wat extra tartaar dat we voor hem bewaren en opbakken. Nog een extra stukje stokbrood erbij en de hond is helemaal gelukkig.
De papegaaien krijgen extra vliegtijd, want man heeft dan meer vrij.
Heeft verder niet echt met kerst te maken, in andere vakanties gaat het ook zo.
Maar zodra ze t beu zijn gaan ze zelf al terug naar de kooi, die extra tijd boeit ze niet zo.. :-)
Bladiebladiebla2016 schreef:
24-12-2019 19:56
Spinazie, witlof en frambozen. Ze zullen er heel blij mee zijn 😂
Cavia's?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Kiiroitori schreef:
24-12-2019 20:19
Daar zijn er meer van, die van mij was stapelgek op asperges
Wijlen mijn kater ging echt helemaal door het lint bij doperwtjes. Hij had medische problemen en kon alleen vloeibaar voer eten, dus hij kreeg nooit wat extra’s en daar taalde hij verder ook niet naar. Maar zodra er een potje Hak doperwten open ging, dan vloog hij op het aanrecht (wat hij niet mocht en anders ook echt nooit deed) om het water bij het afgieten van het blikje op te lebberen. Ik moest er vanavond nog aan denken toen ik in mijn pan met doperwtjes stond te roeren.
Brokjes.
Ook ik heb iets voor onze dieren gekocht voor onze hond een speeltouw ze stond raar te kijken toen ik het aan het inpakken was :lol: en voor onze lieve bejaarde(poes van 20) heb ik snoepjes ingepakt.slaat echt helemaal nergens op maar ach ik vind het wel grappig.
Nummer*Zoveel schreef:
24-12-2019 20:44
Wijlen mijn kater ging echt helemaal door het lint bij doperwtjes. Hij had medische problemen en kon alleen vloeibaar voer eten, dus hij kreeg nooit wat extra’s en daar taalde hij verder ook niet naar. Maar zodra er een potje Hak doperwten open ging, dan vloog hij op het aanrecht (wat hij niet mocht en anders ook echt nooit deed) om het water bij het afgieten van het blikje op te lebberen. Ik moest er vanavond nog aan denken toen ik in mijn pan met doperwtjes stond te roeren.
Grappig, mijn katten gaan helemaal los als ze erwtensoep ruiken.
En als ik boontjes maak, maar dat is vooral omdat ze het leuk vinden om met een rauwe boon te spelen :facepalm:
Tjezus, wat vals
Mijn kat eet konijnenbrokjes zodra hij de kans krijgt en het hooi is ook niet veilig :D
Gatti schreef:
24-12-2019 20:43
Cavia's?
Bijna goed. Konijnen 😁

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven