Huisdieren met kerst
woensdag 25 december 2019 om 00:03
woensdag 25 december 2019 om 00:06
Heb alles mooi voor hem ingepakt en bij de andere cadeautjes onder de boom gelegd
woensdag 25 december 2019 om 00:09
Mijn huisdieren krijgen wat rauwe groenten (spinazie, brocoli) en wat fruit (appel en sinaasappel) een pepertje, bulgur, gekookt eitje, veel knuffels en aandacht.
Geen speeltjes want ze hebben laatst nog een puzzel en kralenbaan gekregen. Ik vind het wel goed zo.
Geen speeltjes want ze hebben laatst nog een puzzel en kralenbaan gekregen. Ik vind het wel goed zo.
anoniem_392035 wijzigde dit bericht op 25-12-2019 00:15
6.00% gewijzigd
woensdag 25 december 2019 om 00:12
Ik ben tijdelijk buiten gebruik. Probeer het later nog eens.
woensdag 25 december 2019 om 00:13
Eigenlijk niks, maar ik bedenk me net dat ik volgens mij nog een kruidenknaagstaaf over heb van dieren dag, dus dan krijgen ze die (ik heb 2 nijntjes). Toevallig is vandaag een nieuwe lading papierkorrels binnen gekomen, dus ook weer een lekker droog en zacht toilet.
Maar goed jut en jul hebben niks te klagen hoor, die gun ik meer dan mezelf.
Maar goed jut en jul hebben niks te klagen hoor, die gun ik meer dan mezelf.
woensdag 25 december 2019 om 00:17
Oh hier ook altijd. Goed eten, nooit in de troep zitten.Ugli schreef: ↑25-12-2019 00:13Eigenlijk niks, maar ik bedenk me net dat ik volgens mij nog een kruidenknaagstaaf over heb van dieren dag, dus dan krijgen ze die (ik heb 2 nijntjes). Toevallig is vandaag een nieuwe lading papierkorrels binnen gekomen, dus ook weer een lekker droog en zacht toilet.
Maar goed jut en jul hebben niks te klagen hoor, die gun ik meer dan mezelf.![]()
En dan zit ik met de restjes en in de troep.
woensdag 25 december 2019 om 00:18
Opgestaan is plaats vergaan denk ik maarCalamitycat schreef: ↑25-12-2019 00:12Natuurlijk, zo gaat het met katten. Er is een manier om je warme plaid terug te krijgen maar dat kost je wel alvast een pakje waarschijnlijk
![]()
En denk eraan hem inderdaad alvast even een kattensnoepje te geven. Ik begin het echt koud te krijgen
woensdag 25 december 2019 om 04:42
Ik heb geen cadeautjes maar wel wat lekkers qua eten.
Voor de kat zo’n duur blikje natvoer (ze krijgt altijd natvoer maar wat simpelere versie) met een smaak die ze echt onwijs lekker vindt en de ratjes krijgen ook katten natvoer vandaag, dat krijgen ze normaal nooit en vinden ze heerlijk.
Heb er nu al zin in om het aan ze te geven! Verdienen ze
Voor de kat zo’n duur blikje natvoer (ze krijgt altijd natvoer maar wat simpelere versie) met een smaak die ze echt onwijs lekker vindt en de ratjes krijgen ook katten natvoer vandaag, dat krijgen ze normaal nooit en vinden ze heerlijk.
Heb er nu al zin in om het aan ze te geven! Verdienen ze
Internagelaktisch
woensdag 25 december 2019 om 08:20
Ieder jaar doe ik met een groep honden liefhebbers van het zelfde ras mee aan secret Santa. Dit zijn hondjes van overal ter wereld. Pret begint al in september als je inschrijft. In oktober krijg je een hondje toegewezen voor wie jij cadeautjes koopt. Dit met een waarde van ongeveer 25 euro. Je maakt ook een wishlist voor je eigen hond en plaatst dat in de groep. De bedoeling is dat de cadeautjes ongeveer rond kerst geleverd zijn. Pas bij openen weet je wie de secret Santa is. Hier maak je foto’s en filmpjes van en plaatst ze in de groep zodat iedereen kan meegenieten van de leuke momentjes die de hond beleefd bij het openen van de cadeautjes.
Mijn hond kreeg een doos van een hondje uit Engeland met daarin wat speeltjes, snoepjes en een fiber handdoek om af te drogen na een natte wandeling. Mijn hond moest cadeautjes kopen voor een hondje uit Engeland. Toeval wil dat het naar het zelfde adres ging als waar zijn doos vandaan kwam alleen van de andere hond die daar woont. Nog groter toeval wilde dat de dozen op exact dezelfde dag waren geleverd. Ik vind het een leuke traditie en zolang mijn hondje leeft blijf ik hiermee doorgaan.
Mijn hond kreeg een doos van een hondje uit Engeland met daarin wat speeltjes, snoepjes en een fiber handdoek om af te drogen na een natte wandeling. Mijn hond moest cadeautjes kopen voor een hondje uit Engeland. Toeval wil dat het naar het zelfde adres ging als waar zijn doos vandaan kwam alleen van de andere hond die daar woont. Nog groter toeval wilde dat de dozen op exact dezelfde dag waren geleverd. Ik vind het een leuke traditie en zolang mijn hondje leeft blijf ik hiermee doorgaan.
woensdag 25 december 2019 om 10:11
Ik heb een dode rat gekregen
Mijn katten krijgen nooit iets want dan komen ze bedelen en daar heb ik een hekel aan. Met één uitzondering: ze mogen de leeggeschraapte bakjes van de crème brûlée uitlikken. Als ze de brander horen, komen ze al aangesneld. Deze kerst eten wij als toetje: crème brûlée. Met in ons blikveld vier smachtende katten.
woensdag 25 december 2019 om 10:12
O wat leukBowGirl35 schreef: ↑25-12-2019 08:20Ieder jaar doe ik met een groep honden liefhebbers van het zelfde ras mee aan secret Santa. Dit zijn hondjes van overal ter wereld. Pret begint al in september als je inschrijft. In oktober krijg je een hondje toegewezen voor wie jij cadeautjes koopt. Dit met een waarde van ongeveer 25 euro. Je maakt ook een wishlist voor je eigen hond en plaatst dat in de groep. De bedoeling is dat de cadeautjes ongeveer rond kerst geleverd zijn. Pas bij openen weet je wie de secret Santa is. Hier maak je foto’s en filmpjes van en plaatst ze in de groep zodat iedereen kan meegenieten van de leuke momentjes die de hond beleefd bij het openen van de cadeautjes.
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
woensdag 25 december 2019 om 10:26
Eén van mijn poezen heeft net een mooi kwakje kots voor mij geproduceerd, merry Christmas!
Verder hebben de dames een nieuwe fontein drinkbak gekregen.
"I love not Man the less, but Nature more..."
woensdag 25 december 2019 om 10:29
woensdag 25 december 2019 om 10:32