Huisdieren met kerst

24-12-2019 19:49 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat krijgen jullie huisdieren met kerst?
Nieuwe balletjes en bolletjes om mee te spelen. En een bewaarblik voor zijn snoepjes. Liggen ingepakt in kerstfoliepapier onder de kerstboom ;-D
Nehemah schreef:
24-12-2019 23:35
Nieuwe balletjes en bolletjes om mee te spelen. En een bewaarblik voor zijn snoepjes. Liggen ingepakt in kerstfoliepapier onder de kerstboom ;-D
Wat schattig :heart:
Ik ben tijdelijk buiten gebruik. Probeer het later nog eens.
Katten hebben hun Kerst gisteren al gehad.

Gisteren Grieks stoofvlees gemaakt, 2 kilo vlees versneden en de katten begaan nog net geen moord voor vers stoofvlees.
Calamitycat schreef:
25-12-2019 00:03
Wat schattig :heart:
Heb alles mooi voor hem ingepakt en bij de andere cadeautjes onder de boom gelegd :) en mijn ouders hebben ook nog nieuw speelgoed voor hem gekocht :heart: katlief hoort er gewoon bij. Iedereen cadeautjes, dus hij ook :D
Hij ligt nu as we speak prinsheerlijk uitgestrekt op mijn nieuwe kerstdeken (plaid) naast me op de bank te slapen :heart:

Ik zit hier in een lichtelijk ongemakkelijke houding en heb het wat fris :$
Mijn huisdieren krijgen wat rauwe groenten (spinazie, brocoli) en wat fruit (appel en sinaasappel) een pepertje, bulgur, gekookt eitje, veel knuffels en aandacht.
Geen speeltjes want ze hebben laatst nog een puzzel en kralenbaan gekregen. Ik vind het wel goed zo.
anoniem_392035 wijzigde dit bericht op 25-12-2019 00:15
6.00% gewijzigd
Nehemah schreef:
25-12-2019 00:09
Hij ligt nu as we speak prinsheerlijk uitgestrekt op mijn nieuwe kerstdeken (plaid) naast me op de bank te slapen :heart:

:proud: Natuurlijk, zo gaat het met katten. Er is een manier om je warme plaid terug te krijgen maar dat kost je wel alvast een pakje waarschijnlijk ;-D
Ik ben tijdelijk buiten gebruik. Probeer het later nog eens.
Eigenlijk niks, maar ik bedenk me net dat ik volgens mij nog een kruidenknaagstaaf over heb van dieren dag, dus dan krijgen ze die (ik heb 2 nijntjes). Toevallig is vandaag een nieuwe lading papierkorrels binnen gekomen, dus ook weer een lekker droog en zacht toilet.

Maar goed jut en jul hebben niks te klagen hoor, die gun ik meer dan mezelf. :biggrin:
Ugli schreef:
25-12-2019 00:13
Eigenlijk niks, maar ik bedenk me net dat ik volgens mij nog een kruidenknaagstaaf over heb van dieren dag, dus dan krijgen ze die (ik heb 2 nijntjes). Toevallig is vandaag een nieuwe lading papierkorrels binnen gekomen, dus ook weer een lekker droog en zacht toilet.

Maar goed jut en jul hebben niks te klagen hoor, die gun ik meer dan mezelf. :biggrin:
Oh hier ook altijd. Goed eten, nooit in de troep zitten.
En dan zit ik met de restjes en in de troep. :hyper:
Calamitycat schreef:
25-12-2019 00:12
:proud: Natuurlijk, zo gaat het met katten. Er is een manier om je warme plaid terug te krijgen maar dat kost je wel alvast een pakje waarschijnlijk ;-D
Opgestaan is plaats vergaan denk ik maar :heart: ;-D
En denk eraan hem inderdaad alvast even een kattensnoepje te geven. Ik begin het echt koud te krijgen :$
Gewoon brokken
Ik heb geen cadeautjes maar wel wat lekkers qua eten.
Voor de kat zo’n duur blikje natvoer (ze krijgt altijd natvoer maar wat simpelere versie) met een smaak die ze echt onwijs lekker vindt en de ratjes krijgen ook katten natvoer vandaag, dat krijgen ze normaal nooit en vinden ze heerlijk.
Heb er nu al zin in om het aan ze te geven! Verdienen ze ♥️
Internagelaktisch
Nehemah schreef:
25-12-2019 00:09

:flirting:
Sheba zalm.
Een appel in zijn bek en een laagje cranberry saus.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vind het ook wel aso dat zo weinig huisdieren een mooi cadeau aan hun baasje geven, als dank voor alle goede zorgen.
Nitflex schreef:
25-12-2019 08:10
Ik vind het ook wel aso dat zo weinig huisdieren een mooi cadeau aan hun baasje geven, als dank voor alle goede zorgen.
Ja, ik vind ook altijd dat de mijne best eens wat kunnen helpen in het huishouden. Ze luisteren niet.
Ieder jaar doe ik met een groep honden liefhebbers van het zelfde ras mee aan secret Santa. Dit zijn hondjes van overal ter wereld. Pret begint al in september als je inschrijft. In oktober krijg je een hondje toegewezen voor wie jij cadeautjes koopt. Dit met een waarde van ongeveer 25 euro. Je maakt ook een wishlist voor je eigen hond en plaatst dat in de groep. De bedoeling is dat de cadeautjes ongeveer rond kerst geleverd zijn. Pas bij openen weet je wie de secret Santa is. Hier maak je foto’s en filmpjes van en plaatst ze in de groep zodat iedereen kan meegenieten van de leuke momentjes die de hond beleefd bij het openen van de cadeautjes.

Mijn hond kreeg een doos van een hondje uit Engeland met daarin wat speeltjes, snoepjes en een fiber handdoek om af te drogen na een natte wandeling. Mijn hond moest cadeautjes kopen voor een hondje uit Engeland. Toeval wil dat het naar het zelfde adres ging als waar zijn doos vandaan kwam alleen van de andere hond die daar woont. Nog groter toeval wilde dat de dozen op exact dezelfde dag waren geleverd. Ik vind het een leuke traditie en zolang mijn hondje leeft blijf ik hiermee doorgaan.
De katten krijgen verse visjes, de honden krijgen kippenlevertjes en de paarden appeltjes.
Krijgen ze wel vaker, maar nu zijn al hun mensen aanwezig en zijn er dus veel knuffels, aaitjes en klopjes om van te genieten.
Onze hond krijgt kauwstaafjes, leuk ingepakt. Zijn pakje heb ik in z’n kerstsok gedaan, want onder de boom ging niet aangezien hij het al voortijdig wilde uitpakken.
Cum non tum age
Nitflex schreef:
Ik heb een dode rat gekregen :heart: .

Mijn katten krijgen nooit iets want dan komen ze bedelen en daar heb ik een hekel aan. Met één uitzondering: ze mogen de leeggeschraapte bakjes van de crème brûlée uitlikken. Als ze de brander horen, komen ze al aangesneld. Deze kerst eten wij als toetje: crème brûlée. Met in ons blikveld vier smachtende katten.
BowGirl35 schreef:
25-12-2019 08:20
Ieder jaar doe ik met een groep honden liefhebbers van het zelfde ras mee aan secret Santa. Dit zijn hondjes van overal ter wereld. Pret begint al in september als je inschrijft. In oktober krijg je een hondje toegewezen voor wie jij cadeautjes koopt. Dit met een waarde van ongeveer 25 euro. Je maakt ook een wishlist voor je eigen hond en plaatst dat in de groep. De bedoeling is dat de cadeautjes ongeveer rond kerst geleverd zijn. Pas bij openen weet je wie de secret Santa is. Hier maak je foto’s en filmpjes van en plaatst ze in de groep zodat iedereen kan meegenieten van de leuke momentjes die de hond beleefd bij het openen van de cadeautjes.

Mijn hond kreeg een doos van een hondje uit Engeland met daarin wat speeltjes, snoepjes en een fiber handdoek om af te drogen na een natte wandeling. Mijn hond moest cadeautjes kopen voor een hondje uit Engeland. Toeval wil dat het naar het zelfde adres ging als waar zijn doos vandaan kwam alleen van de andere hond die daar woont. Nog groter toeval wilde dat de dozen op exact dezelfde dag waren geleverd. Ik vind het een leuke traditie en zolang mijn hondje leeft blijf ik hiermee doorgaan.
O wat leuk
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Nitflex schreef:

Eén van mijn poezen heeft net een mooi kwakje kots voor mij geproduceerd, merry Christmas!

Verder hebben de dames een nieuwe fontein drinkbak gekregen.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Mijn kat wordt helemaal happy van Sultana's, vraag me niet waarom.
Ik ben alleen niet bij mijn kat dit jaar, en betwijfel of mijn ouders haar een koekje gaan geven.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Onze dikke kat heeft een cherrytomaat gestolen en sleept hem door het huis, hond heeft een plak ossenworst gehad en gaat straks lang mee wandelen en ik heb mini crunchies kattensnoekjes rondgestrooid dat vinden ze allemaal leuk en de kerst is net begonnen dus ze doen overal gezellig aan mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven