Hét (r)emigreren Topic
woensdag 18 maart 2009 om 16:57
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?
Nieuwe schrijvers altijd welkom!
Waar zitten we allemaal?
Ainne --> Ierland
Alejandra --> Bolivia
Anais --> Turkije
Biebeltje --> Nederland (voormalig Londen)
Bloempje --> Egypte
Caramella --> Net terug uit de UK
Chicha --> Spanje
Chili-girl --> Chili *heeft inlogproblemen*
Choc_11 --> Frankrijk
Discovery --> Nederland
Guiri --> Spanje
Hope --> Duitsland, maar gaat terug naar NL
Ine --> Oostenrijk
JJ80 --> Terug in NL na latijns-Amerikaans dansavontuur
Kodak --> US
Lapin --> Zwitserland
Liubi --> Duitsland
Marloussie --> Noorwegen *zwanger*
Moonglade --> Nederland
Nymeria --> UK
Orbit --> Nederland (terug uit Australië)
Raccoon --> US
Razzmatazz --> Frankrijk
Rubis --> Frankrijk
Saby --> Italië
Sanne --> Australië
Sarah2ndLife --> Australië
SFO --> US
Snjokorn --> IJsland
Spinnetje --> Zuid-Afrika
Speculaasje --> Israel
Surf --> Nederland (voormalig Frankrijk en Portugal)
Undertaker --> gaat (terug) naar Australië
Vibeke --> Dubai * vers jongensbabietje geboren! *
Visotsky --> Ierland *zwanger*
Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.
Link naar het oude topic.
Nieuwe schrijvers altijd welkom!
Waar zitten we allemaal?
Ainne --> Ierland
Alejandra --> Bolivia
Anais --> Turkije
Biebeltje --> Nederland (voormalig Londen)
Bloempje --> Egypte
Caramella --> Net terug uit de UK
Chicha --> Spanje
Chili-girl --> Chili *heeft inlogproblemen*
Choc_11 --> Frankrijk
Discovery --> Nederland
Guiri --> Spanje
Hope --> Duitsland, maar gaat terug naar NL
Ine --> Oostenrijk
JJ80 --> Terug in NL na latijns-Amerikaans dansavontuur
Kodak --> US
Lapin --> Zwitserland
Liubi --> Duitsland
Marloussie --> Noorwegen *zwanger*
Moonglade --> Nederland
Nymeria --> UK
Orbit --> Nederland (terug uit Australië)
Raccoon --> US
Razzmatazz --> Frankrijk
Rubis --> Frankrijk
Saby --> Italië
Sanne --> Australië
Sarah2ndLife --> Australië
SFO --> US
Snjokorn --> IJsland
Spinnetje --> Zuid-Afrika
Speculaasje --> Israel
Surf --> Nederland (voormalig Frankrijk en Portugal)
Undertaker --> gaat (terug) naar Australië
Vibeke --> Dubai * vers jongensbabietje geboren! *
Visotsky --> Ierland *zwanger*
Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.
Link naar het oude topic.
dinsdag 14 april 2009 om 17:41
dinsdag 14 april 2009 om 17:44
dinsdag 14 april 2009 om 17:59
Die Susan Boyle is geweldig, echt fantastisch dat mens. Ik moest bijna huilen van ontroering toen ik dat filmpje bekeek op YouTube. Een behoorlijke total make-over en ze gaat het helemaal maken.
En nu moet ik echt maken dat ik hier wegkom. Ik moet nog zoveel doen en ik blijf maar hangen hier, veel te gezellig en ik ga jullie missen de komende week.
A bientot.
En nu moet ik echt maken dat ik hier wegkom. Ik moet nog zoveel doen en ik blijf maar hangen hier, veel te gezellig en ik ga jullie missen de komende week.
A bientot.
dinsdag 14 april 2009 om 18:08
Haar eerste kus wordt straks vast in hello magazine van alle kanten belicht...
Chicha ik las je post nog eens en inderdaad, zo voel ik het ook: hij wil mee omdat het avontuurlijk is, en omdat iedereen in zijn omgeving het een goed idee vindt, en omdat ik de kar trek. Op zich snap ik dat wel, maar: NIET GOED GENOEG! (Ik zeg het even hardop in mijn hoofd om mezelf te overtuigen...)
Ik denk toch dat ik eerlijk moet zijn ipv onder het mom van 'wacht nou nog maar even' de boel laat doodbloeden. Dat past beter bij me. Als ik nou maar het lef heb! Dutch courage?
Chicha ik las je post nog eens en inderdaad, zo voel ik het ook: hij wil mee omdat het avontuurlijk is, en omdat iedereen in zijn omgeving het een goed idee vindt, en omdat ik de kar trek. Op zich snap ik dat wel, maar: NIET GOED GENOEG! (Ik zeg het even hardop in mijn hoofd om mezelf te overtuigen...)
Ik denk toch dat ik eerlijk moet zijn ipv onder het mom van 'wacht nou nog maar even' de boel laat doodbloeden. Dat past beter bij me. Als ik nou maar het lef heb! Dutch courage?
dinsdag 14 april 2009 om 18:12
Cara, je hoeft je niet te schamen mocht je het lef niet hebben. Ikzelf zou het ook niet recht voor zijn raap durven zeggen, ben meer van het doodbloeden.
Je moet nl wel praktisch blijven he! Je laatste dagen in London zijn er om te genieten, niet om te stressen.
Nou komt zometeen het hele forum over me heen, vrees ik.
Je moet nl wel praktisch blijven he! Je laatste dagen in London zijn er om te genieten, niet om te stressen.
Nou komt zometeen het hele forum over me heen, vrees ik.
dinsdag 14 april 2009 om 18:43
@chicha, of wat minder koffie drinken, word je ook minder nerveus
@cara, gewoon doorzetten. Als vent als zwaankleefaan meegaat, is het toch niet handig. Beetje vreemd dat hij het met mammie bespreekt ipv met jou. Jullie vinden me vast heel gemeen als ik zou zeggen: laat hem zijn baan maar opzeggen als hij dat zo nodig wil- en hem dan toch niet mee laten gaan. Dat is idd heel erg. Daarom heb ik besloten dat ik dat niet kan zeggen.
Overigens ben ik het sterrenbeeld ram, en die zijn behoorlijk rancuneus (voor zover sterrenbeelden iets kunnen duiden over iemands persoonlijkheid) hahaha
@cara, gewoon doorzetten. Als vent als zwaankleefaan meegaat, is het toch niet handig. Beetje vreemd dat hij het met mammie bespreekt ipv met jou. Jullie vinden me vast heel gemeen als ik zou zeggen: laat hem zijn baan maar opzeggen als hij dat zo nodig wil- en hem dan toch niet mee laten gaan. Dat is idd heel erg. Daarom heb ik besloten dat ik dat niet kan zeggen.
Overigens ben ik het sterrenbeeld ram, en die zijn behoorlijk rancuneus (voor zover sterrenbeelden iets kunnen duiden over iemands persoonlijkheid) hahaha
dinsdag 14 april 2009 om 18:47
Ik ga aan de dry gin, thanks girls!
Trouwens dat van het bij vrienden logeren is echt waar, en ik heb ook al gezegd dat hij daar niet kan blijven (dat vind ik teveel gevraagd). Misschien dat ik op die fiets verderborduur... Nu echt nog niet opzeggen, wie weet hoe lang het duurt voor ik een woning vind, blaat blaat. Maar toch, he, dan blijft die situatie voor mij ook hangen. Een clean break, dat spreekt me wel aan. Als ik alleen ga, dan ook volle kracht vooruit en zonder bagage. Maar alleen in theorie. Dat dan weer wel. Hmmm, ik ben weer terug bij: zucht....
Trouwens dat van het bij vrienden logeren is echt waar, en ik heb ook al gezegd dat hij daar niet kan blijven (dat vind ik teveel gevraagd). Misschien dat ik op die fiets verderborduur... Nu echt nog niet opzeggen, wie weet hoe lang het duurt voor ik een woning vind, blaat blaat. Maar toch, he, dan blijft die situatie voor mij ook hangen. Een clean break, dat spreekt me wel aan. Als ik alleen ga, dan ook volle kracht vooruit en zonder bagage. Maar alleen in theorie. Dat dan weer wel. Hmmm, ik ben weer terug bij: zucht....