Napraattopic deel 123

21-12-2019 01:00 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
feow schreef:
26-12-2019 11:14
Haha, een concept waarbij de winkels minimaal twee keer per haat vol liggen met stapels en waarbij sommigen braaf iets eten wat ze eigenlijk maar een muffe hap vinden vind ik nou juist een vrij goed voorbeeld van heel geslaagd.
Als ik het niet lekker vind ik eet ik het niet. :-D
Lijkt me ook heel naar als je dat wel moet als volwassene.
Luci_Morgenster schreef:
26-12-2019 11:12
Jeetje.

Ik smeer de spijs over de hele plak, dan pas roomboter erop en smullen maar. Heb je wel een gat. Zal voor jou vast ook onoverkomelijk zijn?

o_o

Daar zou ik nou echt in geen miljoen jaar opgekomen zijn. :-[
RikM schreef:
26-12-2019 11:16
o_o

Ik doe dat al van kinds af aan. Als enige in mijn gezin. Die vonden dat niet netjes.
:-D :-D Zijn er wel meer die dat doen, is echt zoveel lekkerder dan zo eten.

Heb het met met dingen, ik eet alleen een kroket als ik ook een patatje erbij neem. Die patatjes gebruik ik om de kroket leeg te scheppen.
Anders hoef ik het niet. :-D
Ik hou niet van spijs, wat raar is want ik ben een enorme zoetekauw, dus als vervanging van kerststol eet ik krenten-/rozijnenbrood. Wel met een dikke laag roomboter, want dat heurt met Kerst.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
feow schreef:
26-12-2019 11:14
Haha, een concept waarbij de winkels minimaal twee keer per haat vol liggen met stapels en waarbij sommigen braaf iets eten wat ze eigenlijk maar een muffe hap vinden vind ik nou juist een vrij goed voorbeeld van heel geslaagd.

Sommigen ervaren het inderdaad als twee keer per haat. :biggrin:
Luci_Morgenster schreef:
26-12-2019 11:22

Heb het met met dingen, ik eet alleen een kroket als ik ook een patatje erbij neem. Die patatjes gebruik ik om de kroket leeg te scheppen.
Anders hoef ik het niet. :-D
Dan is het net een frietje stoofvlees :kwijl:
RikM schreef:
26-12-2019 11:08
Wie heeft kerstbrood eigenlijk bedacht? Dat gaat toch helemaal nergens over. Halverwege heb je dan ineens zo'n klont spijs waarbij het glazuur zowat van je tanden springt, maar die is dan ook gelijk weer op dus voor de rest zit je weer muf brood met van die kleffe rozijnen te eten. Een beetje een mislukt concept, als je het mij vraagt.

Goedemorgen trouwens.

Helemaal mee eens. Er zijn ook kerstbroden met de spijs verdeeld door het brood en dat vind ik wel lekker. Dus het kan wel. En inderdaad je kan ook lopen prutsen met dat gat in je snee maar wat een achterhaald gedoe is dat zeg. Alsof je een oliebol zou kopen met een klont krenten omdat ze dat vroeger nou eenmaal zo bedacht hebben.
-Shifty- schreef:
26-12-2019 11:32
Helemaal mee eens. Er zijn ook kerstbroden met de spijs verdeeld door het brood en dat vind ik wel lekker. Dus het kan wel. En inderdaad je kan ook lopen prutsen met dat gat in je snee maar wat een achterhaald gedoe is dat zeg. Alsof je een oliebol zou kopen met een klont krenten omdat ze dat vroeger nou eenmaal zo bedacht hebben.
Ja, vreselijk even je mes erin en smeren. Wel 5 seconden werk. Poeh. :rofl:

Is het mannenshagrijndag ofzo?
Niq schreef:
Dan is het net een frietje stoofvlees :kwijl:
Ook lekker idd.
-Shifty- schreef:
Beter een gat in je snee dan een snee in je gat, zeg ik altijd maar.

En voor de rest: vind je een kerststol nou echt de moeite waard om je zo onmatig druk over te maken?
Luci_Morgenster schreef:
26-12-2019 11:33
Ja, vreselijk even je mes erin en smeren. Wel 5 seconden werk. Poeh. :rofl:

Is het mannenshagrijndag ofzo?

Het is áltijd mannenchagrijndag. :calimero:

Wij hebben trouwens dezelfde outfit aan, wat leuk!
Dat topic over de niet-sociale vriend.... ik ben zo godsgruwelijk blij dat ik nog nooit uitgenodigd ben voor iets met een dresscode. Man man man wat een ellende. En black tie.. ik zal vast een ubertokkie zijn maar ik ben nog nooit ergens geweest waar dat de eis was. Bruiloften en begrafenissen waar ik kom is een spijkerbroek volkómen geaccepteerd. En in dat topic wordt gedaan alsof je je kast vol moet hebben hangen met speciale kleding, voor ‘wat als’. Ik denk oprecht niet dat nicht Janet opeens bedenkt dat iedereen in black tie op haar bruiloft moet verschijnen en als je beiden in de zorg werkt is de kans dat je ergens in een werksetting in avondkleding moet verschijnen nogal ehm nihil.
Malinois schreef:
26-12-2019 11:40
Dat topic over de niet-sociale vriend.... ik ben zo godsgruwelijk blij dat ik nog nooit uitgenodigd ben voor iets met een dresscode. Man man man wat een ellende. En black tie.. ik zal vast een ubertokkie zijn maar ik ben nog nooit ergens geweest waar dat de eis was. Bruiloften en begrafenissen waar ik kom is een spijkerbroek volkómen geaccepteerd. En in dat topic wordt gedaan alsof je je kast vol moet hebben hangen met speciale kleding, voor ‘wat als’. Ik denk oprecht niet dat nicht Janet opeens bedenkt dat iedereen in black tie op haar bruiloft moet verschijnen en als je beiden in de zorg werkt is de kans dat je ergens in een werksetting in avondkleding moet verschijnen nogal ehm nihil.
:proud:
Malinois schreef:
Joh, elk topic over dresscodes, bruiloften, werkoutfits enz. trekken mensen aan die heel ver van de werkelijkheid staan. En al helemaal niet weten wat nu wel en niet kan ( ipv 40 jaar terug) en wat een beetje leuke hippe kleding is.
RikM schreef:
26-12-2019 11:39
Het is áltijd mannenchagrijndag. :calimero:

Wij hebben trouwens dezelfde outfit aan, wat leuk!
Speciaal gedaan voor de mannenshagrijdag. ;-) ;-)
Lady*Voldemort schreef:
26-12-2019 11:36
Beter een gat in je snee dan een snee in je gat, zeg ik altijd maar.

En voor de rest: vind je een kerststol nou echt de moeite waard om je zo onmatig druk over te maken?

Gaan we nou ineens hartstikke serieus doen?
-Shifty- schreef:
:mrgreen:
Damned if I don’t
Malinois schreef:
Volledig mee eens.
Life is short. Eat dessert first.
RikM schreef:
26-12-2019 11:16
o_o

Leerzaam topic hé :biggrin:
Luci_Morgenster schreef:
26-12-2019 11:22
Ik doe dat al van kinds af aan. Als enige in mijn gezin. Die vonden dat niet netjes.
:-D :-D Zijn er wel meer die dat doen, is echt zoveel lekkerder dan zo eten.

ik kom vast uit een raar gezin. Ons werd zo geleerd :proud:
Ik hou enorm van zoetigheid. Ik eet dus eerst het broodachtige rondom het spijs vandaan (met boter en poedersuiker erop), en dan als laatste hap alleen dat spijs. Mjammie!
Luci_Morgenster schreef:
26-12-2019 11:12
Jeetje.

Ik smeer de spijs over de hele plak, dan pas roomboter erop en smullen maar. Heb je wel een gat. Zal voor jou vast ook onoverkomelijk zijn?
Ha precies dat doe ik ook. Neemt niet weg dat er best veel spijs in zit vaak.
I like being a mess. It's who I am.
Luci_Morgenster schreef:
26-12-2019 11:43
Joh, elk topic over dresscodes, bruiloften, werkoutfits enz. trekken mensen aan die heel ver van de werkelijkheid staan. En al helemaal niet weten wat nu wel en niet kan ( ipv 40 jaar terug) en wat een beetje leuke hippe kleding is.
Nou, thx. :roll:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
PoesinBoots schreef:
26-12-2019 11:57
ik kom vast uit een raar gezin. Ons werd zo geleerd :proud:
Bij ons ook.

Ik ga echt over mijn nek van kerststol. Van paasstol ook trouwens.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik hartje kerststol. En dan plakjes roomboter snijden met de dunschiller :-9

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven