Vriend doet apart

28-12-2019 11:56 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Mijn vriend en ik zijn normaal in het weekend samen. Doordeweeks niet vaak. We hadden afgesproken naar de film te gaan. En ineens krijg ik te horen dat hij een verjaardag heeft van een vriend. En dat de vriendinnen van de andere vrienden allemaal meekomen. En dat er ook andere dames komen. Maar mij vraagt hij niet mee. Ik zei dus tegen hem dat ik dit niet leuk vond. Er wordt veel alcohol geschonken. Ik voel me dus een beetje buitengesloten. En vind het raar dat hij me niet meeneemt. Ook blijft hij bij zijn neef slapen. Maar ik hoorde dat de planning was om uit te gaan. Moet ik er verder nog wat van zeggen of het laten
Wat zei hij toen jij zei dat je het niet leuk vond ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik doe een gok; blijkbaar mag je de vriendengroep van vriend niet.
Hij had eigenlijk geen antwoord. Dat ik niet moest zeuren. En dat hij gewoon ging.
*2020* schreef:
28-12-2019 11:59
Doe ik ook een gok : je vriend heeft geen zin om je mee te nemen ; die wil volkomen van God los gaan.
*2020* schreef:
28-12-2019 11:59
Ik doe ook een gok: jij spreekt uit eigen ervaring.
Girlwithpower2001 schreef:
28-12-2019 12:00
Hij had eigenlijk geen antwoord. Dat ik niet moest zeuren. En dat hij gewoon ging.
Duidelijk toch ? Zeker gezien je andere topics. Hij wil je niet meer zo graag als in het begin. Alleen zegt hij het niet maar hoopt hij dat jij het merkt en de knoop door hakt.
Theamuts schreef:
28-12-2019 12:01
Ik doe ook een gok: jij spreekt uit eigen ervaring.
:HA:
blijfgewoonbianca schreef:
28-12-2019 12:00
Doe ik ook een gok : je vriend heeft geen zin om je mee te nemen ; die wil volkomen van God los gaan.
Ik gok mee op het bovenstaande.
Gaat ex vriendin ook mee? Zijn dat die andere vrouwen?
TO, plan wat leuks met een vriendin en app je (ex) vriend dat hij zich pas weer hoeft te melden (voor een gesprek) als hij weer normaal kan doen.
Even geloept: meid, maak het uit en ga lekker op zoek naar een écht leuke man. Deze heeft er geen zin meer in en hoopt dat jij de knoop doorhakt ofzo.
hij wil je niet meer maar is te laf om het uit te maken, nu hoopt hij dat hij op dat feest een nieuw vriendinnetje kan scoren, dan is het wat makkelijker
S-Meds schreef:
28-12-2019 12:05
hij wil je niet meer maar is te laf om het uit te maken, nu hoopt hij dat hij op dat feest een nieuw vriendinnetje kan scoren, dan is het wat makkelijker
Heet hij Andre?
Everything you see I owe to spaghetti!
Als jee slim bent ga je als vrijgezel het nieuwe jaar in.
Loep jezelf even...
Je klaagt al vanaf oktober over hoe hij anders is gaan doen en hoe je dit niet leuk vindt.

En hoewel het bijzonder is dat je op 18 oktober zegt dat je een half jaar een relatie hebt, terwijl het op 13 november opeens een jaar is, blijkt uit alles dat het al maandenlang geen leuke relatie meer is. Waarom in een relatie willen blijven die niet leuk meer is?
Kijk naar je eigen aandeel daarin, leer ervan wat je volgende keer anders wil doen en zwaai deze jongen uit. Blijkbaar is hij te laf om dat zelf te doen.
Of hij vindt het wel makkelijk om een neukertje achter de hand te houden voor als het jeukt, dat kan ook. Voor als die ex niet beschikbaar is bijvoorbeeld.
Je vorige topics waren ook niet al te best over hem. Ik denk dat hij het gewoon niet wil uitmaken. Hij wil je er duidelijk niet bij hebben.

Als de rest allemaal wel hun vriendin meeneemt en hij vindt dat je niet moet zeuren. Volgens mij is het allemaal wel duidelijk
Ik ken maar weinig mannen die het zelf uitmaken, tenzij ze de volgende alweer op de bank hebben zitten.

Een man die gek op je is, behandelt je niet op deze manier. Zoek iemand die jouw liefde waard is.
Wat is er nog zo leuk aan die kerel? Niet veel volgens mij.
Hou de eer aan jezelf en kap met deze vent.
There is always something happening, and it's usually right now
Hij moet je niet meer, en jij laat je al 2 maanden als een deurmat behandelen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik sluit me aan bij het bovenstaande. Wat wil je nou eigenlijk dat er hier geantwoord wordt? Wil je wel eerlijke antwoorden?

Kun je het wel aan om de waarheid onder ogen te zien of wil je een aangepasten versie en van ons horen hoe je hem kunt veranderen in een aardige lieve jongen die jou graag wil?
Helaas is dat niet mogelijk.
Jij doet apart. Echt waarom heb je zin in zo'n lafbek.
Ik gok dat de OP zometeen leeg is
Maandenlang klagen over een oetlul van een vent.
Zelf bij die oetlul van een vent blijven.
En het dan raar vinden dat de oetlul oetlul-gedrag blijft vertonen?

Dat is inderdaad wel raar ja.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Wat is iedereen weer lekker vriendelijk in dit topic.

TO, je bent duidelijk nog erg verliefd en hoopt dat je vriend zal bijdraaien. Jammer genoeg blijkt uit jouw andere topics dat hij je al even met niet al te veel respect behandelt. Ben je zeker dat je dit nog wil?
Ik las dat je ex je meerdere malen bedrogen heeft waardoor je zelfvertrouwen niet al te best is, wat best begrijpelijk is. Maar je verdiende toen echt beter, net zoals je nu beter verdient.

Misschien kan je je vriend voor een ultimatum zetten dat hij je beter moet behandelen of mag opzouten. Want. Jij. Verdient. Beter.
Hou er rekening mee dat hij het misschien voor bekeken houdt maar dan weet je ook dat het beter is geen energie meer in hem te steken, want dan had hij dit sowieso vroeg of laat geflikt. Even de korte pijn nu dan.
De andere optie is natuurlijk dat hij bijdraait en inziet dat hij je beter moet behandelen. Maar je zal wel heel duidelijk op je strepen moeten staan.

Veel sterkte, je bent het echt waard! Alleen jammer dat hij dat niet beseft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven