Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
zaterdag 28 december 2019 om 13:04
Bridget probeert er zich nog uit te redden door hem te proberen te zoenen, maar het jong is zo lam van de alcohol dat hij dat niet eens door heeft en door blaft in haar mond en gezicht....minnimouse schreef: ↑27-12-2019 16:30Hazes houdt het gezicht van Rachel vast alsof hij haar elk moment op haar bek wil pakken.
Maar goed op naar de verloving, trouwen, liefdesbaby en weer scheiden hoppa!!!

zaterdag 28 december 2019 om 13:28
zaterdag 28 december 2019 om 13:33
Wat ziet Bridget eruit zeg op die foto!!! Echt, die Hazes doet haar uiterlijk in ieder geval geen goed.Yasmeenah82 schreef: ↑28-12-2019 00:17Nu wordt er weer gesuggereerd dat ze mischien verloofd zijn.
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... -verloofd/
Am Yisrael Chai!
zaterdag 28 december 2019 om 14:04
Yasmeenah82 schreef: ↑28-12-2019 00:17Nu wordt er weer gesuggereerd dat ze mischien verloofd zijn.
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... -verloofd/
Of er geen ander belangrijker nieuws is
zaterdag 28 december 2019 om 14:09
Sjaantje37 schreef: ↑28-12-2019 13:04
Maar goed op naar de verloving, trouwen, liefdesbaby en weer scheiden hoppa!!!
Met die liefdesbaby zal het wel loslopen, het mens is 45, dus weinig kans.
zaterdag 28 december 2019 om 14:19
Dat viel mij ook al op, maar elke nacht boemsen, stappen en weer vroeg op ga je op een gegeven moment door elke make-up heen zien.fashionvictim schreef: ↑28-12-2019 13:33Wat ziet Bridget eruit zeg op die foto!!! Echt, die Hazes doet haar uiterlijk in ieder geval geen goed.
zaterdag 28 december 2019 om 14:20

zaterdag 28 december 2019 om 15:00
Harde kop heeft ze gekregen en ze kijkt zo lodderig uit d'r ogen alsof ze enorm veel drinkt en wellicht ook snuift. En zo te zien heeft ze ook flink geshopt bij dokter Karavani.Sjaantje37 schreef: ↑28-12-2019 14:19Dat viel mij ook al op, maar elke nacht boemsen, stappen en weer vroeg op ga je op een gegeven moment door elke make-up heen zien.
Een deel van mij kan nog steeds niet helemaal geloven dat ze dit allemaal serieus meent.
Am Yisrael Chai!

zaterdag 28 december 2019 om 15:03
Op je 45ste is al dat stappen en nachten lang doorhalen toch meer een aanslag op je lichaam dan wanneer je 25 bent denk ik.fashionvictim schreef: ↑28-12-2019 13:33Wat ziet Bridget eruit zeg op die foto!!! Echt, die Hazes doet haar uiterlijk in ieder geval geen goed.

zaterdag 28 december 2019 om 15:06

zaterdag 28 december 2019 om 15:07
Waar zijn die kinderen gedurende de kerst? Ja vast bij hun vader cq moeder maar eerste en tweede kerstdag niet bij Bridget of André volgens mij.viva-amber schreef: ↑28-12-2019 14:10Pijnlijk idee dat je kinderen dit misschien ooit te zien krijgen.
zaterdag 28 december 2019 om 15:12
zaterdag 28 december 2019 om 16:29
Ja, hij zegt het ook wel zelf in interviews, tenminste, heb hem dat weleens zien zeggen dat hij ook alcoholist is en dat Monique daar heel veel moeite mee had. Of horen vertellen dat hij tientallen biertjes per dag drinkt.minnimouse schreef: ↑28-12-2019 15:12Maar die Hazes is toch gewoon een alcoholist? Ik zie hem nooit met een cola in z’n hand.
Terwijl hij zegt dat de ouwe Hazes door de drank niet altijd een leuke vader was. Tja ...
Am Yisrael Chai!
zaterdag 28 december 2019 om 16:31
Het staat op film.....je denk dat dit het schoolplein niet over gaat.Jojanneke12 schreef: ↑28-12-2019 15:07Waar zijn die kinderen gedurende de kerst? Ja vast bij hun vader cq moeder maar eerste en tweede kerstdag niet bij Bridget of André volgens mij.
viva-amber wijzigde dit bericht op 28-12-2019 16:33
8.72% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 28 december 2019 om 16:33
Ik heb Bridget in een interview wel eens horen vertellen dat zij niet drinkt en zelfs geen eten wil dat in wijn is gekookt omdat zij de controle niet wil verliezen...die tijd is ook voorbij denk ik.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

zaterdag 28 december 2019 om 16:40
Zo zie ik het ook, echt hoogst onsmakelijk, ongemakkelijk om naar te kijken.minnimouse schreef: ↑27-12-2019 16:30Hazes houdt het gezicht van Rachel vast alsof hij haar elk moment op haar bek wil pakken.
En die dwingende wurggreep, op 2 vrouwen

zaterdag 28 december 2019 om 17:11
Hoezo bekrompen? Persoonlijk denk ik niet dat Bridget een alcoholiste is. Hazes wel. Dat staat toch los van of hij wel of niet hard werkt?
Ik denk alleen dat als hij nu al zoveel zuipt, dat het alleen maar erger wordt. Bijzonder ook omdat hij weer hoe kut het is als je vader een zuiplap is. Blijkbaar interesseert hem dat niet voor zijn eigen zoon.