Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Alle reacties Link kopieren
Louise70 schreef:
10-12-2019 01:09

John Ewbank zijn vrouw is ook 20 jaar jonger. Hoor je niemand over.
Die is inderdaad wel besproken toendertijd.
Maar dat vind ik sowieso een ander verhaal, voor haar 30 jaar is zij bijna nog volwassener dan John zelf. En behoorlijk intelligent.

André komt gewoon dom over.
SallySpectra* schreef:
10-12-2019 11:03
Mwah.
Ga je nou zeggen dat Rachel en Brigit er even oud uit zien?
Alle reacties Link kopieren
Vief74 schreef:
10-12-2019 11:09
Ze vind het allemachtig lekker om het er allemaal even extra in te wrijven, ze had het gewoon ook iets meer low profile kunnen houden de eerste tijd. Dit komt allemaal niet echt empathisch of volwassen over.
Dit dus. Prima als 2 volwassen mensen verliefd worden.
Maar ze gedraagt zich als een 16 jarige met geldingsdrift.
Met die stomme nagels toen ze net 2 weken samen waren (right).
Daarnaast geloof ik door al dit gedrag er niks van dat ze nog maar zo kort samen zijn.

ze moeten het allemaal lekker zelf weten, maar het komt allemaal nogal sneu en puberaal op me over.
en zo lang reageerders dat netjes kunnen formuleren moet dat ook gezegd kunnen worden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Nagels?
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dat Andre op een Belgisch forum ‘de Justin Bieber van de Albert Heijn’ werd genoemd :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Jacey schreef:
10-12-2019 11:16
Die is inderdaad wel besproken toendertijd.
Maar dat vind ik sowieso een ander verhaal, voor haar 30 jaar is zij bijna nog volwassener dan John zelf. En behoorlijk intelligent.

André komt gewoon dom over.
Kelly Weekers is een leuk mens ja. Ze is psycholoog, dus prima intelligent.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
10-12-2019 11:35
Dit dus. Prima als 2 volwassen mensen verliefd worden.
Maar ze gedraagt zich als een 16 jarige met geldingsdrift.
Met die stomme nagels toen ze net 2 weken samen waren (right).
Daarnaast geloof ik door al dit gedrag er niks van dat ze nog maar zo kort samen zijn.

ze moeten het allemaal lekker zelf weten, maar het komt allemaal nogal sneu en puberaal op me over.
en zo lang reageerders dat netjes kunnen formuleren moet dat ook gezegd kunnen worden.
Hier ben ik het volledig mee eens. Van wat ik er van meegekregen heb komt het allemaal weinig chic enbewust provocerend over.

Ook de ''uitstekende'' band met de schoonmoeder (lekker inwrijven) vond ik heel zielig overkomen. Als de band tussen die twee goed is, is dat prima, maar om dan zo de nadruk daarop te leggen (wetende dat de band met Monique niet goed was) vind ik allemaal sneu overkomen.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
10-12-2019 11:43
Nagels?
https://www.ad.nl/show/bridget-laat-bra ... ~ae04b24b/
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Als ze nou zo blij is met een beugel met spelfout op haar nagels haar lekker door laten puberen.
Sophiever schreef:
10-12-2019 11:20
Ga je nou zeggen dat Rachel en Brigit er even oud uit zien?
Dat zeg ik toch niet? Jij hebt het over veel jonger en knapper.
Alle reacties Link kopieren
Net zo snel als dit begonnen is gaat het ook weer kapot. Bridget is de rebound denk ik.
Ik lees net dat ze al zo goed als samenwonen. Gaat lekker snel. Leuk voor haar zoon.
Alle reacties Link kopieren
Een grote kliek dat Hazes gedoe. Vreselijk ventje met dat net zo vreselijke neefje van hem die denkt ook dat hij heel wat is door André. Over het paard getilde ventjes. Ik vind André ook zo lelijk ook al denkt hij daar zelf anders over.
Die Bridget denkt niet aan haar zoon. Alleen eigenbelang. Duurt niet lang denk ik. Denk dat ze nog een kind willen :lol:
Alle reacties Link kopieren
Arme kinderen....
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
Las net ook dat ze zich in haar hoofd altijd twintig voelt, en geef even een sneer naar haar leeftijdsgenoten.

Heb echt te doen met haar zoon, die heel de verliefdheid van zijn moeder in zijn face geëtaleerd krijgt.

Over een half jaar is de ergste verliefdheid over en dan beginnen de verschillen tussen beiden karakters te tellen.
Alle reacties Link kopieren
tja en als je 80 bent maar je voelt je 20? Mag wel wezen dat ze zich 20 voelt maar ze is het niet!
Alle reacties Link kopieren
Hmm, die bovenstaande reacties.. ik weet niet, het komt eerlijk gezegd zo sneu over allemaal.

Wie zijn jullie en wat doen jullie in je dagelijks leven? Wat maakt dat je zo moet ventileren over het leven van een ander die je niet kent? Dat iemand een publiek leven lijdt, betekent niet dat je die persoon kent, die persoon volgens een bepaalde norm moet leven of dat die persoon verantwoording af moet leggen.

Ik vind het ook smakeloos om van alles over die kinderen te assumeren. Joh, ga lekker kerst vieren of een hobby zoeken.
Perkele schreef:
25-12-2019 13:01
Hmm, die bovenstaande reacties.. ik weet niet, het komt eerlijk gezegd zo sneu over allemaal.

Wie zijn jullie en wat doen jullie in je dagelijks leven? Wat maakt dat je zo moet ventileren over het leven van een ander die je niet kent? Dat iemand een publiek leven lijdt, betekent niet dat je die persoon kent, die persoon volgens een bepaalde norm moet leven of dat die persoon verantwoording af moet leggen.

Ik vind het ook smakeloos om van alles over die kinderen te assumeren. Joh, ga lekker kerst vieren of een hobby zoeken.
Tja dan moet ze wat minder hatd blaten.
Roept eerder dat haar vorige relatie mis is gelopen door dat grote leeftijdsverschil, om er vervolgens 1 te nemen die nog jonger is en dat past goed omdat ze zich jong voelt.
Ze komt op tv sws niet heel symphatiek over.
Mensen die gewoon niet zo nadrukkelijk rare dingen doen krijgen nooit haat-reacties.
Dat laatste hoeft natuurlijk niet maar ze komen gewoon raar over.
Alle reacties Link kopieren
pipootje schreef:
25-12-2019 13:13
Tja dan moet ze wat minder hatd blaten.
Roept eerder dat haar vorige relatie mis is gelopen door dat grote leeftijdsverschil, om er vervolgens 1 te nemen die nog jonger is en dat past goed omdat ze zich jong voelt.
Ze komt op tv sws niet heel symphatiek over.
Mensen die gewoon niet zo nadrukkelijk rare dingen doen krijgen nooit haat-reacties.
Dat laatste hoeft natuurlijk niet maar ze komen gewoon raar over.
Dus? Het is haar leven?

Wie ben jij om te bepalen hoe een ander zijn leven zou moeten leven, omdat 'anders ze wel/niet haat reacties' verdient.
Je komt zelf raar over door je zo druk te maken over iemand die je gewoon totaal niet kent. Ben je zo ongelukkig met jezelf dat je het nodig acht om iemand naar beneden te halen waar je oprecht NIKS van weet? En denk niet dat doordat je iemand zijn gezicht op de televisie ziet, dat je daardoor ook enige kennis bezit over die persoon.

Je doet echt alsof een bepaalde actie een bepaalde reactie verdient. Klinkt echt a la, ja als een vrouw een korte rok draagt en ze wordt verkracht, dan is het haar eigen schuld. Snap je waarom ik die link nu maak? Mensen verdienen niet per definitie een bepaalde reactie op wie hun zijn, omdat mensen het er niet mee eens zijn of vinden dat het negatief gedrag justificeert. Dat doet het niet. Wat goed of fout is, dat is slechts een sociaal construct. Laat die mensen lekker hun leven leiden.

Het zegt alleen maar iets over jou als je zo loopt te ventileren op een ander.
Alle reacties Link kopieren
Perkele schreef:
25-12-2019 13:01
Hmm, die bovenstaande reacties.. ik weet niet, het komt eerlijk gezegd zo sneu over allemaal.

Wie zijn jullie en wat doen jullie in je dagelijks leven? Wat maakt dat je zo moet ventileren over het leven van een ander die je niet kent? Dat iemand een publiek leven lijdt, betekent niet dat je die persoon kent, die persoon volgens een bepaalde norm moet leven of dat die persoon verantwoording af moet leggen.

Ik vind het ook smakeloos om van alles over die kinderen te assumeren. Joh, ga lekker kerst vieren of een hobby zoeken.
Wat een raar woord. Komt uit de 19e eeuw, hoezo gebruik je dat?
Am Yisrael Chai!
Perkele schreef:
25-12-2019 14:09
Dus? Het is haar leven?

Wie ben jij om te bepalen hoe een ander zijn leven zou moeten leven, omdat 'anders ze wel/niet haat reacties' verdient.
Je komt zelf raar over door je zo druk te maken over iemand die je gewoon totaal niet kent. Ben je zo ongelukkig met jezelf dat je het nodig acht om iemand naar beneden te halen waar je oprecht NIKS van weet? En denk niet dat doordat je iemand zijn gezicht op de televisie ziet, dat je daardoor ook enige kennis bezit over die persoon.

Je doet echt alsof een bepaalde actie een bepaalde reactie verdient. Klinkt echt a la, ja als een vrouw een korte rok draagt en ze wordt verkracht, dan is het haar eigen schuld. Snap je waarom ik die link nu maak? Mensen verdienen niet per definitie een bepaalde reactie op wie hun zijn, omdat mensen het er niet mee eens zijn of vinden dat het negatief gedrag justificeert. Dat doet het niet. Wat goed of fout is, dat is slechts een sociaal construct. Laat die mensen lekker hun leven leiden.

Het zegt alleen maar iets over jou als je zo loopt te ventileren op een ander.
Waar en wanneer maak ik me druk? Het interesseert me geen reet.
Alleen moet ze niet janken als ze steeds wat anders zegt.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
25-12-2019 14:35
Wat een raar woord. Komt uit de 19e eeuw, hoezo gebruik je dat?
Het is gewoon ABN? Dus waarom zou ik dat niet gebruiken? Wat een 'rare' opmerking.
Alle reacties Link kopieren
Perkele schreef:
25-12-2019 14:09
Dus? Het is haar leven?

Wie ben jij om te bepalen hoe een ander zijn leven zou moeten leven, omdat 'anders ze wel/niet haat reacties' verdient.
Je komt zelf raar over door je zo druk te maken over iemand die je gewoon totaal niet kent. Ben je zo ongelukkig met jezelf dat je het nodig acht om iemand naar beneden te halen waar je oprecht NIKS van weet? En denk niet dat doordat je iemand zijn gezicht op de televisie ziet, dat je daardoor ook enige kennis bezit over die persoon.

Je doet echt alsof een bepaalde actie een bepaalde reactie verdient. Klinkt echt a la, ja als een vrouw een korte rok draagt en ze wordt verkracht, dan is het haar eigen schuld. Snap je waarom ik die link nu maak? Mensen verdienen niet per definitie een bepaalde reactie op wie hun zijn, omdat mensen het er niet mee eens zijn of vinden dat het negatief gedrag justificeert. Dat doet het niet. Wat goed of fout is, dat is slechts een sociaal construct. Laat die mensen lekker hun leven leiden.

Ze doet er zelf net zo hard aan mee joh, ze roddelt in rtl boulevard net zo hard over anderen.
En ik vind het sowieso dat gescheiden mensen eerst rust moeten inbouwen voordat ze in een nieuwe relatie schieten, en dat ze het eerste jaar de nieuwe lover niet moeten introduceren bij de kinderen, dat is niet alleen aan Dre en Bridget voorbehouden.

Het zegt alleen maar iets over jou als je zo loopt te ventileren op een ander.
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
En wat kom jij precies doen dan in dit topic?
Perkele schreef:
25-12-2019 17:19
Het is gewoon ABN? Dus waarom zou ik dat niet gebruiken? Wat een 'rare' opmerking.
Ze betrekt haar zoon van wel heel snel in haar liefdesavonturen. Niet heel chique maar daar staat ze ook niet om bekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven