Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
smulrol schreef:
28-12-2019 20:29
Kortom, het is allemaal wijvenkift..
Apart dat je speciaal naar dit topic komt om mensen op de vingers te tikken.
...
Anárion schreef:
29-12-2019 13:46
Apart dat je speciaal naar dit topic komt om mensen op de vingers te tikken.
Misschien is het Bridget M. zelf wel.
Monique wist al dat André met Bridget was vreemdgegaan, dat was geen nieuwe informatie voor haar. Het maakte het nieuws dat Bridget zijn “nieuwe“ liefde Is wel extra pijnlijk en kwetsend.En dan zegt hij nog dat hij geen traan heeft gelaten om de breuk met Monique. Ik hoop zo dat Monique ooit inziet dat door zijn vertrek er zoveel meer rust is voor haar en haar zoon. Geeft hun zoon meer stabiliteit dan hoe de situatie was.
minnimouse schreef:
29-12-2019 13:48
Misschien is het Bridget M. zelf wel.
:proud:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Yasmeenah82 schreef:
29-12-2019 13:53
:proud:
Of haar nieuwe BFF Rachel.
minnimouse schreef:
29-12-2019 13:55
Of haar nieuwe BFF Rachel.
Ze hebben bijna dezelfde leeftijd en het is dikke mik tussen die twee.

Heb eigenlijk nooit begrepen, gelezen of gehoord waarom Rachel Monique niet mocht. En nu al tegen Bridget zeggen ik hou van haar en over Monique zei ze in een interview dat ze het niet erg vind, en niks mist.
Yasmeenah82 schreef:
29-12-2019 14:03
Ze hebben bijna dezelfde leeftijd en het is dikke mik tussen die twee.

Heb eigenlijk nooit begrepen, gelezen of gehoord waarom Rachel Monique niet mocht. En nu al tegen Bridget zeggen ik hou van haar en over Monique zei ze in een interview dat ze het niet erg vind, en niks mist.
Waarschijnlijk dacht ze dat Monique met de erfenis van Dré aan de haal zou gaan?
minnimouse schreef:
29-12-2019 14:05
Waarschijnlijk dacht ze dat Monique met de erfenis van Dré aan de haal zou gaan?
Zou kunnen.

Hij laat nu de naam van Monique in z'n nek weghalen.
Yasmeenah82 schreef:
29-12-2019 14:29
Zou kunnen.

Hij laat nu de naam van Monique in z'n nek weghalen.
Ach ja hij heeft ook al een “bridge” laten tatoeëren. Erg sneu gedrag
fashionvictim schreef:
27-12-2019 12:52
Het is zeker geen ABN, het is een anglicisme. Dat woord is helemaal niet gangbaar in hedendaags taalgebruik.
Ehm, jawel. Het is zeker wel gangbaar in hedendaags gebruik. Maar wat wil je precies bereiken?
Sjaantje37 schreef:
26-12-2019 12:23
Ben jij Bridget toevallig? Zij is een publiek figuur en zo hypocriet als de pest. Heb haar de meest vreselijke uitspraken horen doen over anderen in dat roddelprogrammaatje van haar. Nu is zij mikpunt wat zij sowieso aan zichzelf te danken heeft door zelf allerlei informatie te lekken zoals de zoen met André in 2014, dit op te blazen tot een kort geding, die zij uiteindelijk verliest omdat ze geen poot heeft om op te staan.

Het geëtaleer via social media hoe gelukkig ze zijn terwijl een ex, moeder van zijn kind dit ook allemaal over zich heenkrijgt terwijl ze amper bijgekomen is van de recente breuk.

Qua gedragingen zijn het wel net normale ‘verliefde’ personen. Benieuwd hoelang dit duurt voordat André wederom met een andere
‘Rijp”’ vrouw het flessenhok induikt of dat het toch blijkt dat zij zijn levensstijl niet kan volhouden. De walletjes zijn nu al zichtbaar door haar make-up heen.
Nou wat verdien jij dan? Aangezien je je zo uitlaat over andere mensen... heb je een bord voor je kop ofzo? Dit gedrag is echt toxisch en niet oké.

Ik voel echt plaatsvervangende schaamte als ik je posts lees. Zo je woordje klaar over mensen en feiten die je niet kent. Het is gewoon gênant hoe jij je hier gedraagt. Ga lekker solliciteren bij RTL Boulevard of de Privé.
Voor de mensen die het nog niet door hadden.. dit topic gaat er juist over dat mensen altijd zomaar hun mening en verwijten klaar hebben liggen over mensen en situaties waar zij geen weet van hebben. Dat Bridget een publiekelijk figuur is en voor zo’n roddelgigant werkt, betekent niet dat zij al het gal van de wereld over zich heen zou moeten krijgen. Ongeacht wie zij is, wat zij doet en waar zij werkt, is het ook maar een mens.

Als je hier komt praten alsof je verstand van zaken hebt, dan moet Je jezelf echt even goed achter je oren krabbelen. En als je struikelt over Bridget haar baan, kijk dan even goed in de spiegel en lees even terug wat voor idioterie je op dit forum hebt gepost.

Wat een niveau.
André zei ook dat Monique en hij al maanden uit elkaar waren, en dat het dus prima was dat hij al aan het daten was met Bridget want hij was een vrij man.

Maar ze zijn in oktober nog op vakantie gegaan naar Bonaire of Curaçao (pin me er niet op vast) en daar hebben ze samen een nieuwe hond uitgezocht. Begin november werd bekend dat hij wat met Bridget had, 1 week.

Ik geloof er allemaal geen moer van, maar het is fijn voor Bridget en André dat Monique zo veel klasse heeft dat ze haar kant van het verhaal niet verteld.
Stressed is just desserts spelled backwards
Yildizlar schreef:
29-12-2019 14:38
Ach ja hij heeft ook al een “bridge” laten tatoeëren. Erg sneu gedrag
Serieus? Man, wat middelbare school.
Am Yisrael Chai!
Perkele schreef:
29-12-2019 15:13
Voor de mensen die het nog niet door hadden.. dit topic gaat er juist over dat mensen altijd zomaar hun mening en verwijten klaar hebben liggen over mensen en situaties waar zij geen weet van hebben.
Nee hoor, het gaat om de haatreacties op Bridget haar Instagram, waar mensen haar uitschelden voor 'vrouw met het oudste beroep van de wereld'. En wat 'we' daarvan vinden. Het lijkt me duidelijk dat je dan wel behoorlijk van het padje bent als je zo tekeer gaat tegen Bridget op een plaats waar haar zoon wellicht ook mee leest. Dat we hier op het forum onze vraagtekens plaatsen bij het gedrag van Bridget en André (op een normale toon), vind ik persoonlijk heel wat anders.

Daarnaast weten we inderdaad niet van de hoed en de rand, daar heb je gelijk in, maar André roept wel van alles in interviews en ik waag te betwijfelen of dat altijd de waarheid is, of een poging nog wat imago overeind te houden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik geloof er ook helemaal niks van dat het pas een week gaande was toen het naar buiten kwam. Zeker niet omdat het gelijk zo extreem geëtaleerd werd. Ik denk dat ze blij waren dat ze eindelijk openbaar konden. Maar als het toch al langer stiekem gaande was, had het ze gesierd als ze nog wat langer discreet waren gebleven. Zoals ze nu continu naar buiten treden vind ik ontzettend respectloos en het maakt hun verhaal over dat het "slechts" een weekje gaande was juist zo ongeloofwaardig.

Hem vind ik echt vervelend over het paard getild kind. En Bridget, ze komt op mij zeer onsympathiek en vals over. En ik vind haar iets "viezigs" hebben. Kan me nog herinneren dat hier, jaren terug, op het forum ooit eens een topic liep over "mensen met randjes".

Bridget vind ik dus echt iemand met randjes.

Wie het verder met wie doet boeit me absoluut niet. Maar ik vind deze twee wel heel respectloos en bijna provocerend met de situatie omgaan. Ik snap wel dat mensen er een mening over hebben. Ze slingeren het zelf continu de lucht in. Als ze iets terughoudender en discreter met de situatie om zouden gaan (in ieder geval nog een paar weken/maanden langer), dan zouden ze denk ik veel minder bagger over zich heen krijgen.

Ik ken ze niet persoonlijk. Maar op basis van wat ik ervan mee krijg en zie vind ik het een lelijk stel. Van binnen en van buiten.
Perkele schreef:
Voor de mensen die het nog niet door hadden.. dit topic gaat er juist over dat mensen altijd zomaar hun mening en verwijten klaar hebben liggen over mensen en situaties waar zij geen weet van hebben. Dat Bridget een publiekelijk figuur is en voor zo’n roddelgigant werkt, betekent niet dat zij al het gal van de wereld over zich heen zou moeten krijgen. Ongeacht wie zij is, wat zij doet en waar zij werkt, is het ook maar een mens.

Als je hier komt praten alsof je verstand van zaken hebt, dan moet Je jezelf echt even goed achter je oren krabbelen. En als je struikelt over Bridget haar baan, kijk dan even goed in de spiegel en lees even terug wat voor idioterie je op dit forum hebt gepost.

Wat een niveau.
Denk om je hart joh. Lees het dan niet.
Always look on the bright side of life
Perkele schreef:

Wat een niveau.
Het zit je enorm hoog merk ik.
...
fashionvictim schreef:
29-12-2019 13:21
Je vergeet erbij te vertellen dat dat dumpen via een appje van Bridget moest. Dat vind ik persoonlijk nog wel hetgeen wat me het meest over haar heeft verbaast.
Klopt inderdaad, ze wilde met goed fatsoen naar buiten kunnen met haar nieuwe lover.
Jojanneke12 schreef:
29-12-2019 13:51
Monique wist al dat André met Bridget was vreemdgegaan, dat was geen nieuwe informatie voor haar. Het maakte het nieuws dat Bridget zijn “nieuwe“ liefde Is wel extra pijnlijk en kwetsend.En dan zegt hij nog dat hij geen traan heeft gelaten om de breuk met Monique. Ik hoop zo dat Monique ooit inziet dat door zijn vertrek er zoveel meer rust is voor haar en haar zoon. Geeft hun zoon meer stabiliteit dan hoe de situatie was.
Ja ook zoiets, eerst staat er in de persverklaring dat er zoveel tranen overheen zijn gegaan en later zegt hij dat hij er geen traan om gelaten heeft.
Sjaantje37 schreef:
29-12-2019 17:17
Klopt inderdaad, ze wilde met goed fatsoen naar buiten kunnen met haar nieuwe lover.
Nou dat is niet gelukt :facepalm:
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Perkele schreef:
29-12-2019 15:09
Nou wat verdien jij dan? Aangezien je je zo uitlaat over andere mensen... heb je een bord voor je kop ofzo? Dit gedrag is echt toxisch en niet oké.

Ik voel echt plaatsvervangende schaamte als ik je posts lees. Zo je woordje klaar over mensen en feiten die je niet kent. Het is gewoon gênant hoe jij je hier gedraagt. Ga lekker solliciteren bij RTL Boulevard of de Privé.
Ik heb nergens gezegd dat ze het verdient maar dat ze het wel aan zichzelf te danken heeft dat er zoveel shit over haar heen komt. Ze had haar prille relatie ook een beetje uit de schijnwerpers kunnen houden ook uit respect voor de ex-partner en wederzijdse kinderen.
Maar ze zoekt de media zelf op met alle gevolgen van dien.

Zoals jij er ook voor kiest om hier in dit topic mee te lezen en te schrijven.....
fashionvictim schreef:
29-12-2019 15:18
Serieus? Man, wat middelbare school.
https://www.shownieuws.nl/video/2019/an ... r-bridget/
Ach jee. Nu al een tattoo die verwijst naar je prille liefde.
Deze kinderen hebben wel zelf kinderen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven