Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat kerst weer voorbij is, maar Klaus is geweldig :heart:

En nog even The Christmas Chronicals gekeken. Blijft leuk 😊
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
soundtrack :heart:
Dirty John gekeken, was de moeite waard!
RamsayStreet schreef:
26-12-2019 13:29
Wij hebben gisteren The Spy gebinged. Ik vind het erg goed. Sascha Baron Cohen is zo goed in deze serie.

Aan wie mag ik een vraag stellen over 'Don't fuck with cats’?
Aan mij...ook die docu is de moeite waard en ik ben dol op katten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb Monzon gekeken over de Argentijnse bokser Carlos Monzon ongeslagen kampioen van 1971 - 1978 die in armoede opgroeide en verder nogal een gewelddadig leven had. Betreft een reconstructie van de moord op zijn vrouw. Beetje traag maar vooral de laatste afleveringen waren goed.

Ik kijk nu Killer Ratings over een Braziliaanse Peter R de Vries met bloed aan zijn handen, of toch niet? Het is waar gebeurd maar lijkt te gek voor woorden.

Maar goed ik ben Zuid-Amerika gek.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
The A list aan het kijken. afl 6 nu, maar volgens mij is het een hele stomme serie.
Dus ben ik ook maar aan seizoen 2 van You begonnen. Heb een hekel aan die vent, dus dat is ook niet erg leuk kijken.

De film Avengement gekeken en die vond ik dik goed.
Gisteren 2 afleveringen van Q gekeken, maar vind het hoofdpersonage wel erg cliche.

Las vandaag wel dat er binnenkort een tweede serie uitkomt van Sex Education. Zo leuk.
elize_ schreef:
27-12-2019 15:49
soundtrack :heart:
Geweldig inderdaad, hoop dat er snel seizoen 2 komt!
Maud*de*Braose schreef:
29-12-2019 18:25
Gisteren 2 afleveringen van Q gekeken, maar vind het hoofdpersonage wel erg cliché

Zo zijn de boeken nou eenmaal :)

Ik vind de films geweldig.
Mijn dochter wilde dont fuck with cats kijken. Heb die dus maar even vooruit gekeken , want vertrouwde de luchtige voorstukjes niet.

Godsamme.... de serie heeft een paar liedjes voor altijd verpest... dochter heeft hem uiteindelijk ook niet gekeken.
Wij zijn eindelijk begonnen aan vis a vis. Wat een goede serie zeg. Na casa de papel weer zo een goede Spaanse serie.
"After all this time?" "Always."
Missing, fijne Zweedse serie.
Severus_Snape schreef:
29-12-2019 18:45
Wij zijn eindelijk begonnen aan vis a vis. Wat een goede serie zeg. Na casa de papel weer zo een goede Spaanse serie.

:cheer: Goed zo!
Die Spanjaarden weten wel goede series te maken ;) :popcorn:
Had OA nog niet gezien en heb dit weekend het eerste seizoen gekeken.
Moest er even inkomen, want het is nogal vaag allemaal, maar tóch spannend.
Dat alleen al is best knap gedaan dus.

Ga graag het volgende seizoen ook kijken.
Sudrì schreef:
29-12-2019 22:09
Ja, die vond ik ook leuk.
Maud*de*Braose schreef:
29-12-2019 18:25
Gisteren 2 afleveringen van Q gekeken, maar vind het hoofdpersonage wel erg cliche.
Ja, té cliché. Dat stond me ook tegen. Ik vond de films prima, maar wel door om die hoofdpersoon heen te kijken. Hij is té voorspelbaar en dat is irritant.
Sudrì schreef:
29-12-2019 22:09

Ben benieuwd.
Net klaar met 60 afleveringen La Reina del sur. Heerlijke serie.
Begonnen aan You seizoen 2. Waar ik seizoen 1 nog wel spannend vond, ben ik nu na een paar afleveringen afgehaakt. Het gaat traag, is saai en het meisje is kwestie erg irritant .
Overweeg om aan the Witcher te beginnen en als dat niks is wordt het Ingobernable (hoofdrolspeelster la Reina)
...
Anárion schreef:
30-12-2019 08:46
Net klaar met 60 afleveringen La Reina del sur. Heerlijke serie.
Begonnen aan You seizoen 2. Waar ik seizoen 1 nog wel spannend vond, ben ik nu na een paar afleveringen afgehaakt. Het gaat traag, is saai en het meisje is kwestie erg irritant .
Overweeg om aan the Witcher te beginnen en als dat niks is wordt het Ingobernable (hoofdrolspeelster la Reina)
Ingobernable heb ik seizoen 1 helemaal afgekeken, vond het begin goed. Maar gaandeweg vond ik het een beetje superhelden actieachtig. Maar dat zelfde heb ik ook met La Reina del sur. Daar ben ik bij afl. 1 al afgehaakt. Ik denk dat jij het dus wel leuk vind. ;-)
Case-je schreef:
30-12-2019 07:21
Had OA nog niet gezien en heb dit weekend het eerste seizoen gekeken.
Moest er even inkomen, want het is nogal vaag allemaal, maar tóch spannend.
Dat alleen al is best knap gedaan dus.

Ga graag het volgende seizoen ook kijken.
Ben net wakker, wat is OA?
Account2 schreef:
30-12-2019 08:56
Ben net wakker, wat is OA?
Een (goede) serie. Zeggen waar OA voor staat is dik spoileren.
Sudrì schreef:
30-12-2019 09:18
Een (goede) serie. Zeggen waar OA voor staat is dik spoileren.
Ah..het is geen afkorting zoals OITB ofzo (was wel wakker genoeg om te googlen). Les gelijk dat er geen vervolg komt, iedereen huilen.
Account2 schreef:
30-12-2019 09:26
Ah..het is geen afkorting zoals OITB ofzo (was wel wakker genoeg om te googlen). Les gelijk dat er geen vervolg komt, iedereen huilen.
Er zijn al 2 seizoenen
Anárion schreef:
30-12-2019 08:46

O, ik zit er toch wel weer lekker in.
Such fun!1
Below the surface aan het kijken, onderhoudende spannende serie.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven