Netflix Deel 5!
zondag 19 mei 2019 om 21:41
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!
Welkom allen in het Netflix
klets topic deel 5.
Veel lees-en schrijfplezier!!
Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
Welkom allen in het Netflix
Veel lees-en schrijfplezier!!
Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
zondag 29 december 2019 om 16:27
Aan mij...ook die docu is de moeite waard en ik ben dol op katten.RamsayStreet schreef: ↑26-12-2019 13:29Wij hebben gisteren The Spy gebinged. Ik vind het erg goed. Sascha Baron Cohen is zo goed in deze serie.
Aan wie mag ik een vraag stellen over 'Don't fuck with cats’?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 29 december 2019 om 16:32
Ik heb Monzon gekeken over de Argentijnse bokser Carlos Monzon ongeslagen kampioen van 1971 - 1978 die in armoede opgroeide en verder nogal een gewelddadig leven had. Betreft een reconstructie van de moord op zijn vrouw. Beetje traag maar vooral de laatste afleveringen waren goed.
Ik kijk nu Killer Ratings over een Braziliaanse Peter R de Vries met bloed aan zijn handen, of toch niet? Het is waar gebeurd maar lijkt te gek voor woorden.
Maar goed ik ben Zuid-Amerika gek.
Ik kijk nu Killer Ratings over een Braziliaanse Peter R de Vries met bloed aan zijn handen, of toch niet? Het is waar gebeurd maar lijkt te gek voor woorden.
Maar goed ik ben Zuid-Amerika gek.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 29 december 2019 om 18:38
Maud*de*Braose schreef: ↑29-12-2019 18:25Gisteren 2 afleveringen van Q gekeken, maar vind het hoofdpersonage wel erg cliché
Zo zijn de boeken nou eenmaal
Ik vind de films geweldig.
zondag 29 december 2019 om 22:10
Severus_Snape schreef: ↑29-12-2019 18:45Wij zijn eindelijk begonnen aan vis a vis. Wat een goede serie zeg. Na casa de papel weer zo een goede Spaanse serie.
Die Spanjaarden weten wel goede series te maken
maandag 30 december 2019 om 07:24
Ja, té cliché. Dat stond me ook tegen. Ik vond de films prima, maar wel door om die hoofdpersoon heen te kijken. Hij is té voorspelbaar en dat is irritant.Maud*de*Braose schreef: ↑29-12-2019 18:25Gisteren 2 afleveringen van Q gekeken, maar vind het hoofdpersonage wel erg cliche.
maandag 30 december 2019 om 08:46
Net klaar met 60 afleveringen La Reina del sur. Heerlijke serie.
Begonnen aan You seizoen 2. Waar ik seizoen 1 nog wel spannend vond, ben ik nu na een paar afleveringen afgehaakt. Het gaat traag, is saai en het meisje is kwestie erg irritant .
Overweeg om aan the Witcher te beginnen en als dat niks is wordt het Ingobernable (hoofdrolspeelster la Reina)
Begonnen aan You seizoen 2. Waar ik seizoen 1 nog wel spannend vond, ben ik nu na een paar afleveringen afgehaakt. Het gaat traag, is saai en het meisje is kwestie erg irritant .
Overweeg om aan the Witcher te beginnen en als dat niks is wordt het Ingobernable (hoofdrolspeelster la Reina)
...
maandag 30 december 2019 om 08:55
Ingobernable heb ik seizoen 1 helemaal afgekeken, vond het begin goed. Maar gaandeweg vond ik het een beetje superhelden actieachtig. Maar dat zelfde heb ik ook met La Reina del sur. Daar ben ik bij afl. 1 al afgehaakt. Ik denk dat jij het dus wel leuk vind.Anárion schreef: ↑30-12-2019 08:46Net klaar met 60 afleveringen La Reina del sur. Heerlijke serie.
maandag 30 december 2019 om 08:56
maandag 30 december 2019 om 13:32
Anárion schreef: ↑30-12-2019 08:46Begonnen aan You seizoen 2. Waar ik seizoen 1 nog wel spannend vond, ben ik nu na een paar afleveringen afgehaakt. Het gaat traag, is saai en het meisje is kwestie erg irritant .
O, ik zit er toch wel weer lekker in.
Such fun!1