Regendouche
maandag 30 december 2019 om 22:32
maandag 30 december 2019 om 22:35
maandag 30 december 2019 om 22:36
De handdouche is dan wel echt een goede, gewone douche?
Dus zo een:

en niet zoiets:

Dan zou ik het wel doen, want dan kun je gewoon kiezen wat je het fijnst vindt. Maar op de gewone douche zou ik niet in willen leveren, want ik was niet iedere dag mijn haar. Een regendouche is echter wel heerlijk op de dagen dat mijn haar wél nat mag worden.
Dus zo een:

en niet zoiets:

Dan zou ik het wel doen, want dan kun je gewoon kiezen wat je het fijnst vindt. Maar op de gewone douche zou ik niet in willen leveren, want ik was niet iedere dag mijn haar. Een regendouche is echter wel heerlijk op de dagen dat mijn haar wél nat mag worden.
maandag 30 december 2019 om 22:39
Heerlijk alleen als je de douche omzet van handdouche naar regendouche krijg je bij ons altijd eerst een plens koud water. Die je niet kan ontwijken omdat de douche cabine daar te klein voor is. Dus het is altijd even afzien maar daarna heerlijk.
Dus als je voor een regendouche gaat aan de installateur navragen hoe je dat kan voorkomen.
Dus als je voor een regendouche gaat aan de installateur navragen hoe je dat kan voorkomen.
maandag 30 december 2019 om 22:45
Jij kan je kraan niet stellen? En met goede waterdruk is er dus wel voldoende straal.redbulletje schreef: ↑30-12-2019 22:32NEE!
Ik sta niet graag met mijn hoofd onder de douche en als ik m'n haar was dan doe ik dat met de massagestraal, want met zo'n regendouche die veel te hoog boven je hoofd hangt heb je ten eerste niet genoeg waterdruk en ten tweede is het water al afgekoeld voor het op je lichaam komt.
Bij ons druk ik de regendouche gewoon aan de kant. Die kan zwenken.sugarmiss schreef: ↑30-12-2019 22:39Heerlijk alleen als je de douche omzet van handdouche naar regendouche krijg je bij ons altijd eerst een plens koud water. Die je niet kan ontwijken omdat de douche cabine daar te klein voor is. Dus het is altijd even afzien maar daarna heerlijk.
I like being a mess. It's who I am.
redbulletje schreef: ↑30-12-2019 22:32NEE!
Ik sta niet graag met mijn hoofd onder de douche en als ik m'n haar was dan doe ik dat met de massagestraal, want met zo'n regendouche die veel te hoog boven je hoofd hangt heb je ten eerste niet genoeg waterdruk en ten tweede is het water al afgekoeld voor het op je lichaam komt.
Precies dit allemaal. Ik gebruik de regendouche echt nooit.
maandag 30 december 2019 om 22:52