Regendouche

30-12-2019 22:24 81 berichten
Twijfel twijfel, wie helpt?

Extra kosten (opbouw) tov alleen een handdouche en badkraan zijn ongeveer 200 euro. Tevens wordt het dan een hele stellage.

Regendouche overbodige luxe of toch wel lekker

Totaal aantal stemmen: 98

Ja, ik sta er regelmatig onder (44%)
Ja, maar ik gebruik hem toch niet zo veel als ik dacht (23%)
Nee, niet goed voor het milieu (26%)
Nee, te kostbaar (2%)
Nee, de combi ziet er niet uit (5%)
Alleen als je genoeg waterdruk hebt.
Dat is idd het geval :-D
Doen. Echt heerijk en met genoeg druk kan je ook gewoon je haar uitspoelen enzo.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben er een. Sta er echt nooit onder. Man en zoon wel.
Ik vind het erg veel water wat er in 1 x uit komt.vind de gewone douche vele malen fijner.
NEE!

Ik sta niet graag met mijn hoofd onder de douche en als ik m'n haar was dan doe ik dat met de massagestraal, want met zo'n regendouche die veel te hoog boven je hoofd hangt heb je ten eerste niet genoeg waterdruk en ten tweede is het water al afgekoeld voor het op je lichaam komt.
Ik heb er ook1 en heb er in 10 jaar twee keer onder gestaan.
heerlijk.. ik sta regelmatig even zinloos onder de douche.. Ik heb door pijn het snel koud en dan is het echt zo lekker om daar even onder te gaan staan

Ik heb een flinke ketel met goede waterdruk dus ik heb echt lekker warm en veel water
Ja heerlijk!!
Het grootste deel van de tijd heb ik de douche op schouderhoogte staan, dan krijg ik maximaal heet water op m'n lichaam zonder dat m'n haar nat wordt.
De handdouche is dan wel echt een goede, gewone douche?
Dus zo een:
Afbeelding
en niet zoiets:
Afbeelding

Dan zou ik het wel doen, want dan kun je gewoon kiezen wat je het fijnst vindt. Maar op de gewone douche zou ik niet in willen leveren, want ik was niet iedere dag mijn haar. Een regendouche is echter wel heerlijk op de dagen dat mijn haar wél nat mag worden.
Wij hebben zo’n ingebouwde (dus geen hele stellage) en voldoende waterdruk, maar wat een onding. Ik gebruik ‘m nooit. Man staat er wel elke dag onder.
Heerlijk alleen als je de douche omzet van handdouche naar regendouche krijg je bij ons altijd eerst een plens koud water. Die je niet kan ontwijken omdat de douche cabine daar te klein voor is. Dus het is altijd even afzien maar daarna heerlijk.

Dus als je voor een regendouche gaat aan de installateur navragen hoe je dat kan voorkomen.
Nee!

Heel vervelend, dat water dat recht bovenop je hoofd valt en daardoor zo steeds in je ogen loopt. Veel beter als het van schuin boven komt.

De poll niet ingevuld omdat die optie niet bestaat.
Je ketel en de leidingen zijn er geschikt voor? Dan ja!
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Heerlijk vind ik het. Maar gebruik de handdouche op de stang ook nog altijd.
Ik wissel af dus.
I like being a mess. It's who I am.
redbulletje schreef:
30-12-2019 22:32
NEE!

Ik sta niet graag met mijn hoofd onder de douche en als ik m'n haar was dan doe ik dat met de massagestraal, want met zo'n regendouche die veel te hoog boven je hoofd hangt heb je ten eerste niet genoeg waterdruk en ten tweede is het water al afgekoeld voor het op je lichaam komt.
Jij kan je kraan niet stellen? En met goede waterdruk is er dus wel voldoende straal.
sugarmiss schreef:
30-12-2019 22:39
Heerlijk alleen als je de douche omzet van handdouche naar regendouche krijg je bij ons altijd eerst een plens koud water. Die je niet kan ontwijken omdat de douche cabine daar te klein voor is. Dus het is altijd even afzien maar daarna heerlijk.

Dus als je voor een regendouche gaat aan de installateur navragen hoe je dat kan voorkomen.
Bij ons druk ik de regendouche gewoon aan de kant. Die kan zwenken.
I like being a mess. It's who I am.
redbulletje schreef:
30-12-2019 22:32
NEE!

Precies dit allemaal. Ik gebruik de regendouche echt nooit.
Handdouche erbij is sowieso handig met schoonmaken.
Heerlijk! Ik gebruik hem elke dag. Man dan weer nooit geloof ik. Ik vind het heerlijk dat het zo lekker groot is en dat je er dus heerlijk onder kunt staan en helemaal in het water staat.
Zanahoria schreef:
30-12-2019 22:36
Dus zo een:
Afbeelding

Dit heb ik, en hij staat dus altijd op de handdouche.
Heerlijk! Ik heb al jaren een regendouche en wil niet meer zonder, ik sta er elke dag onder.
Zanahoria schreef:
30-12-2019 22:36
Dus zo een:
Afbeelding

Ik heb dus die.. Ik kan gewoon douchen met de normale douche, die draai ik opzij als ik onder de regendouche wil gaan staan.
Marana schreef:
30-12-2019 22:47
Dit heb ik, en hij staat dus altijd op de handdouche.
Maar dan heb je geen last van de regendouche toch? Dan zou het mij die 200 euro wel waard zijn, voor iedereen die wel helemaal wegglibbert bij een regendouche.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven