baby projector of hartslag/witte ruis knuffel

29-12-2019 13:44 29 berichten
Heeft iemand ervaring met 1 van deze dingen of wellicht andere suggesties.

Al vanaf de geboorte hebben wij een bijzonder slechte slaper. Hij is nu 9 mnd en slaapt snachts max 3 uur achter elkaar en overdag max 2. Zelf in slaap vallen lukt hem niet.

We hebben ons erbij neergelegd. Laten huilen voelt niet goed. Een keer de methode 5 minuten huilen en troosten geprobeerd maar dit werkt niet en het voelt voor ons niet goed om dit uren te doen.
.

Nu wiegen wij hem in slaap en ligt hij in zijn ledikant naast ons bed of bij ons in bed. We zijn niet "op" maar kijken wel naar oplossingen. Ergens ben vooral ik bang dat we straks n blijvend slechte slaper hebben.

Dus ik ben benieuwd of de projector of de knuffel voor iemand heeft gewerkt
Alle reacties Link kopieren
Onze CB arts was qua slapen gelukkig net zo nuchter als wij: komt wel goed. Ze wilde ons wel doorverwijzen naar een slaapcoach als we dat per se wilden maar denk dat het verschil maakte dat ze zelf drie jonge kinderen heeft ;)
COtweepuntnul schreef:
29-12-2019 19:59
Tja. Anything goes, zei een bekende filosoof ;-D
Onze twee kinderen hebben veel en vaak bij ons geslapen en slapen sinds hun 2e/3e jaar de hele nacht in hun eigen bed. Het meerendeel van de tijd. Zijn nu 3 en 6. Hebben we nooit veel in gestuurd. Af en toe sneaken ze wel zelf in ons bed, ook als wij nog niet naar bed zijn. Ga je naar bed, ligt er zo'n hummel te slapen :mrgreen:
Ach gossie :love:
Google eens op “snuggle&dreams”. Volgen op fb/insta kun je ook mee beginnen. Heeeeele fijne slaaptrain methode, waarbij meerdere opties worden gegeven. Zachte “ik blijf bij je” methode tot wat meer traantjes. Hier heeft het geweldig geholpen:)
Thisisme1980 schreef:
29-12-2019 14:36
welke hebben jullie?
https://www.bol.com/nl/p/haba-nachtlamp ... androidapp

Hoop dat de link werkt/hier mag staan. Anders makkelijke te vinden via google.
Kerel, kerel, kerel, kerel! Ik sta paf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven