Napraattopic deel 123

21-12-2019 01:00 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oudblond schreef:
31-12-2019 16:51
Ik kan er na meer dan 20 jaar nog steeds niet aan wennen. Het is hier al dagen 'oorlogsgebied' en net ging de eerste auto in de vlammen.
In wat voor soort wijk woon jij?
benmamma schreef:
31-12-2019 16:48
Ik moet de radio echt hard zetten om boven vuurwerk uit te komen...

Hond kreeg ik niet mee.. Echt alles schrap, trillen als riet.
Na Jah,.. Dan maar dweilen.
Mijn katten zijn ook zo van de leg.

Ik pleit al jaren voor een vuurwerkverbod. Het is nergens goed voor. Dieren, milieu, ongevallen, PTSSers en ga maar door. Aso vind ik het.
Geen bijzonderheden
Ze hebben hier in het dorp wat opgeblazen met vuurwerk, maar verder is het nog erg rustig.
Het begint mistig te worden, das jammer.
Hier heel af en toe een knalletje. Mag van mij wel wat meer zijn, vind het gezellig!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
31-12-2019 16:56
Hier heel af en toe een knalletje. Mag van mij wel wat meer zijn, vind het gezellig!
Siervuurwerk vind ik leuk. Die bommen mogen ze afschaffen.
Elfje* schreef:
31-12-2019 16:57
Siervuurwerk vind ik leuk. Die bommen mogen ze afschaffen.

Duizendklappers vind ik ook leuk. Soïso knallers.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Star² schreef:
31-12-2019 16:51
Dit is toch wel het opperkonijn.

Afbeelding
Gimme shelter tijdens het Havanna Moon concert , echt...zooooo geweldig!!!
Calypso- schreef:
31-12-2019 16:53
In wat voor soort wijk woon jij?
Eh.... in de stad in NL. Waar opgeschoten jochies hun hart ophalen aan oorlogje spelen. Zoals in veel 'wijken' in NL.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nouschi schreef:
31-12-2019 16:59
Duizendklappers vind ik ook leuk. Soïso knallers.
Ik heb het over die echte vuurwerkbommen waarmee ze vanalles opblazen en waarvan je ramen trillen, omdat het leuk is. Is het ook, maar niet in een woonwijk.
broekrok schreef:
31-12-2019 16:59
Gimme shelter tijdens het Havanna Moon concert , echt...zooooo geweldig!!!
Soiso gimme shelter :heart:
Star² schreef:
31-12-2019 17:00
Soiso gimme shelter :heart:
Dit ja :cheers:
Nouschi schreef:
Ik vind het ook gezellig. Word er ook weemoedig van : alsof het gisteren was dat mijn eigen knullies.....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Elfje* schreef:
Ze hebben hier in het dorp wat opgeblazen met vuurwerk, maar verder is het nog erg rustig.
Het begint mistig te worden, das jammer.
Ik duim voor het brievenbussenblok. Twee jaar na elkaar volledig opgeblazen. Nu staat er volgens de leverancier een 'vuurwerkproof' ding in dat goud geld kostte... Ben benieuwd. Vorig jaar was de nieuwe camera 'de tool' om af te schrikken. Je raadt het al.... de camera werd als eerst 'gevuurwerkt'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Elfje* schreef:
31-12-2019 17:00
Ik heb het over die echte vuurwerkbommen waarmee ze vanalles opblazen en waarvan je ramen trillen, omdat het leuk is. Is het ook, maar niet in een woonwijk.

Nee dat is niet handig. Hoor net op de radio dat ze carbid schieten met een hele groep, eten erbij etc. om een jaar af te sluiten. Leuk hoor. Wel op het platteland neem ik aan.
Nouschi schreef:
31-12-2019 17:04
Nee dat is niet handig. Hoor net op de radio dat ze carbid schieten met een hele groep, eten erbij etc. om een jaar af te sluiten. Leuk hoor. Wel op het platteland neem ik aan.
Dat is hier heel gebruikelijk! Barbecue, bier, warme choco, partytent en hele groep. Is echt wel gezellig, hoor.
blijfgewoonbianca schreef:
31-12-2019 17:01
Ik vind het ook gezellig. Word er ook weemoedig van : alsof het gisteren was dat mijn eigen knullies.....
Ohw snap ik helemaal!
broekrok schreef:
31-12-2019 17:06
Dat is hier heel gebruikelijk! Barbecue, bier, warme choco, partytent en hele groep. Is echt wel gezellig, hoor.
Lijkt me hartstikke leuk!
Nu even een andere traditie, Dinner for one, kijken
yasmijn schreef:
31-12-2019 16:54
Mijn katten zijn ook zo van de leg.

Ik pleit al jaren voor een vuurwerkverbod. Het is nergens goed voor. Dieren, milieu, ongevallen, PTSSers en ga maar door. Aso vind ik het.

Tot 18.00 uur ís het verboden he. Dat merk je ook echt :nope:
Later is nu
Mijn knul vond en vindt er geen bal aan. Hersenloos gedoe, dat zei hij al toen hij 14 was :proud:
Geen bijzonderheden
Dreamer schreef:
31-12-2019 17:12
Tot 18.00 uur ís het verboden he. Dat merk je ook echt :nope:
En de politie doet er geen fuck aan.
Geen bijzonderheden
Afbeelding
Life is short. Eat dessert first.
Nouschi schreef:
31-12-2019 17:09
Nu even een andere traditie, Dinner for one, kijken
Dankje!@

Gelukkig begint hij over 5 minuten op een andere zender :proud:
Later is nu
yasmijn schreef:
31-12-2019 17:12
Mijn knul vond en vindt er geen bal aan. Hersenloos gedoe, dat zei hij al toen hij 14 was :proud:

Mijn kinderen net zo.
Later is nu
yasmijn schreef:
31-12-2019 17:13
En de politie doet er geen fuck aan.

Nope, het hele jaar niet.
En ondertussen maar slap gelul over vuurwerkverbod. Alsof ze dat kunnen handhaven. :rofl:
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven