Napraattopic deel 123
zaterdag 21 december 2019 om 01:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 31 december 2019 om 19:34
Ok dan, dan gaan die andere twee ook nog... Veel te lekker.

dinsdag 31 december 2019 om 19:36
Vast wel, want ik heb bar weinig gegeten de afgelopen dagen.doornroosje9 schreef: ↑31-12-2019 19:35Zo mag ik het horen!
(Ik hoop dat je niet misselijk wordt!)

dinsdag 31 december 2019 om 19:44
Komt nog. Kon me niet beheersen.
dinsdag 31 december 2019 om 19:44

dinsdag 31 december 2019 om 19:45
Ik woon in een heel klein grensdorp waar wel 4 verkooppunten zitten waar vuurwerk gekocht kan worden. Belgie dus het zwaardere werk. Het stikt hier de afgelopen week van de Nederlanders terwijl er hier in het dorp maar heel weinig wordt geknald. Het mag sowieso pas vanaf vanavond 23.00 uur tot 1.00 uur en dat is best goed te handhaven in zo'n klein dorp.Dreamer schreef: ↑31-12-2019 17:55Ik weet het niet.
IK weet wel dat ze in Duitsland en België vuurwerk halen, omdat het in Nederland teveel geregeld is. Dus in onze buurlanden wordt sowieso geknald. In Spanje mag je het hele jaar vuurwerk kopen, dus wordt vast ook geknald. Eigenlijk weet ik geen land waar het niet mag. En zolang de regels in onze buurlanden nog losser zijn dan hier, is het in Nederland verbannen ook erg moeilijk, lijkt me zo.
Ik woon in een zgn jaren 80 bloemkoolwijk. Voordat de politie eindelijk daar is waar de jongens knallen, zijn die kinderen alláng weer weg.
Ik weet dat Antwerpen een centrale vuurwerkshow heeft de laatste jaren.
Dus mensen komen het hier wel halen maar in tegenstelling tot Nederland valt het heel erg mee met de knallen. Veel mensen uit Nederland met huisdieren komen dan ook met oud en nieuw deze kant op. Bijna alle huisjes rondom de grote steden en dorpen zijn volgeboekt.
dinsdag 31 december 2019 om 19:46
Vrouw, de eerste week van januari haal ik alles weer in

Geen bijzonderheden

dinsdag 31 december 2019 om 19:56

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!