Het Grote Viva Katten Topic deel 2
woensdag 1 mei 2019 om 21:17
Alweer een nieuw deel waar wij, enorme kattenliefhebbers, met elkaar kletsen over onze katten en hoe deze poezelige viervoeters ons leven verrijken. Meestal zijn ze lief en grappig, soms ondeugend, soms eten ze teveel of te weinig, soms maken we ons zorgen, kortom we kletsen hier over alles wat met katten te maken heeft. En soms gaan we off-topic, ook dat kan hier
Iedereen is natuurlijk welkom om mee te schrijven.
Happy New Miauw!

Het vorige deel is hier te vinden:
thuis/het-grote-viva-katten-topic/list_messages/425916

Iedereen is natuurlijk welkom om mee te schrijven.
Happy New Miauw!
Het vorige deel is hier te vinden:
thuis/het-grote-viva-katten-topic/list_messages/425916
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
woensdag 1 januari 2020 om 11:18
Wat ontzettend fijn dat ze weer terug is!Justlikesnow schreef: ↑01-01-2020 10:41Mijn Angel is er weer.Heeft zich helemaal vol gegeten en nu lekker slapen.
![]()

Met twee katten op bed ben ik toch heel snel in slaap gevallen en werd pas om half elf wakker. Weg ritme, ik leer het echt nooit

woensdag 1 januari 2020 om 11:22
Calamitycat schreef: ↑01-01-2020 11:18Wat ontzettend fijn dat ze weer terug is!![]()
Met twee katten op bed ben ik toch heel snel in slaap gevallen en werd pas om half elf wakker. Weg ritme, ik leer het echt nooit![]()
Hier exact hetzelfde.

En nu wil ik van alles doen maar er liggen uiteraard weer 2 katten op me.

Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
woensdag 1 januari 2020 om 11:27

Dat is een heel goed excuus om gewoon nog even lekker door te lummelen. De katten hebben je nodig

Soms vind ik het maar lastig om een avondmens te zijn. Als ik vrij ben prima maar in de ochtenden dat de wekker vroeg gaat voor mijn werk ben ik er op zijn zachts gezegd niet blij mee

woensdag 1 januari 2020 om 11:29
O, wat superfijn!!!Justlikesnow schreef: ↑01-01-2020 10:41Mijn Angel is er weer.Heeft zich helemaal vol gegeten en nu lekker slapen.
![]()

woensdag 1 januari 2020 om 13:08
Goedemiddag, allen een goed en gezond 2020 gewenst voor jullie en de poezels. De kat van Anoniem is nog niet terug?
Laat opgestaan en kan nog steeds moeilijk wakker worden. Een paar katten zijn even buiten geweest maar er hangt een kille mist en daarom waren ze snel terug. Twee zitten aan de verwarming vastgeplakt.
De kat die niet van me is had ik op de 30ste naar buiten gelaten. Ze kwam daarna niet terug dus ik had goede hoop dat de eigenaren haar weer toelaten. Vanmorgen stond ze weer voor de deur helaas. Volgens mij wil ze best thuis zijn.
Ik ga straks een poging doen voor een flinke wandeling met de hond. Zij ligt ook nog steeds te snurken.
Fijne dag allen.
Laat opgestaan en kan nog steeds moeilijk wakker worden. Een paar katten zijn even buiten geweest maar er hangt een kille mist en daarom waren ze snel terug. Twee zitten aan de verwarming vastgeplakt.
De kat die niet van me is had ik op de 30ste naar buiten gelaten. Ze kwam daarna niet terug dus ik had goede hoop dat de eigenaren haar weer toelaten. Vanmorgen stond ze weer voor de deur helaas. Volgens mij wil ze best thuis zijn.
Ik ga straks een poging doen voor een flinke wandeling met de hond. Zij ligt ook nog steeds te snurken.
Fijne dag allen.

woensdag 1 januari 2020 om 13:32
En nog een keertje, om het af te leren.
Kattenkerstfilmpjes. Begint zo grappig.
https://youtu.be/z0cf25z08R8
woensdag 1 januari 2020 om 14:26
https://petities.nl/petitions/vuurwerkverbod
Samen staan we sterk! Ik roep iedereen op dit te ondertekenen! Sterkte aan iedereen die overlast heeft gehad!
Samen staan we sterk! Ik roep iedereen op dit te ondertekenen! Sterkte aan iedereen die overlast heeft gehad!
woensdag 1 januari 2020 om 17:42
Getekend!Puz_n_Boots schreef: ↑01-01-2020 14:26https://petities.nl/petitions/vuurwerkverbod
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
woensdag 1 januari 2020 om 17:49
Leuk! Ze moeten ook echt alles mollen he?miekemv schreef: ↑01-01-2020 13:32En nog een keertje, om het af te leren.

Ik snap echt niet dat die buren van jou niet gewoon voor hun eigen kat zorgen

woensdag 1 januari 2020 om 17:58
woensdag 1 januari 2020 om 18:00

woensdag 1 januari 2020 om 18:08
woensdag 1 januari 2020 om 18:22

woensdag 1 januari 2020 om 18:38

woensdag 1 januari 2020 om 19:00
In huis kan ik hem niet vinden, hij komt altijd meteen als ik roep. Buiten net weer met zaklantaarn gekeken.Calamitycat schreef: ↑01-01-2020 18:38Weet je zeker dat hij buiten is? Niet ergens in huis verstopt? Heb je al gezocht buiten?
He bah zeg, ik leef zo met je mee en hoop zo dat hij zich snel weer laat zien. Sterkte![]()

woensdag 1 januari 2020 om 19:36
Net weer gezocht en zoekgebied vergroot. Bij een buurman in de schuur gekeken. Toen paar harde knallen van vuurwerk, allemaal niet bevorderlijk.