Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Boogschutter10 schreef:
31-12-2019 16:02
Waarom zou je hier als buitenstaander een mening over moeten hebben. Laat hen gewoon met rust en negeer alle nieuwsberichten hierover.
Zij zijn geen slachtoffer hoor.. Zij kiezen er zelf voor om alles uitgebreid te etaleren en uit de doeken te doen. Herhaaldelijk. Dus ja, dan mag iedereen daar een mening over hebben. Daar vagen ze zelf om.
Boogschutter10 schreef:
31-12-2019 16:02
Waarom zou je hier als buitenstaander een mening over moeten hebben. Laat hen gewoon met rust en negeer alle nieuwsberichten hierover.
Waarom reageren mensen op dit topic, als ze toch alleen maar post moeten afkraken? Verlaat dit topic en laat ons met rust!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Yasmeenah82 schreef:
31-12-2019 18:19
Waarom reageren mensen op dit topic, als ze toch alleen maar post moeten afkraken? Verlaat dit topic en laat ons met rust!
Lees de OP nog eens......
smulrol schreef:
31-12-2019 18:33
Mens ga toch eens weg, en reageer niet op mij. Ga eens wat nuttigs doen, als dit je allemaal niet bevalt! Maar blijkbaar vind je het zelf ook maar al te prachtig om dit te lezen, want je bent behoorlijk vaak te zien in dit topic.... Ga genieten van je smulrol, of oliebol ofzo.... 😋
smulrol schreef:
31-12-2019 18:33
Haha jou zit het ook al een tijd dwars he? Elke keer maar hier terugkomen en bijlezen.
...
Anárion schreef:
31-12-2019 18:52
Haha jou zit het ook al een tijd dwars he? Elke keer maar hier terugkomen en bijlezen.
Pfff ongelooflijk he....
Yasmeenah82 schreef:
Mens ga toch eens weg, en reageer niet op mij. Ga eens wat nuttigs doen, als dit je allemaal niet bevalt! Maar blijkbaar vind je het zelf ook maar al te prachtig om dit te lezen, want je bent behoorlijk vaak te zien in dit topic.... Ga genieten van je smulrol, of oliebol ofzo.... 😋
Dit topic GAAT over nare personen met negatief gezeik op Maasland dus waarom zou ik hier wegmoeten?
Anárion schreef:
Je begrijpt de OP ook al niet.
smulrol schreef:
31-12-2019 19:31
Dit topic GAAT over nare personen met negatief gezeik op Maasland dus waarom zou ik hier wegmoeten?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-01-2020 12:36
Reden: op de man
26.06% gewijzigd
nou dan kan je wel het rijtje af bij 'entertainment' waar stuk voor stuk over bekendheden wordt gepraat, om te zeggen dat dat niet mag en waar we ons mee bemoeien.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
VGM1980 schreef:
31-12-2019 21:34
nou dan kan je wel het rijtje af bij 'entertainment' waar stuk voor stuk over bekendheden wordt gepraat, om te zeggen dat dat niet mag en waar we ons mee bemoeien.
Strakjes moeten de Privé en story de winkels uit en mag boulevard niet meer op tv.
Jojanneke12 schreef:
31-12-2019 14:49
Misschien allebei thuis op de bank met hun kind vanavond?
Dat is zo 2019....
Yasmeenah82 schreef:
31-12-2019 18:19
Even loepen. Dit terechtwijzen is een dingetje van haar/hem. Lekker op negeer zetten zulke types.
Ze kan inderdaad wel heel de entertainmentpijler afgaan als er niet meer gepraat mag worden over bekendheden en hun relaties.
...
smulrol schreef:
31-12-2019 19:32
Je begrijpt de OP ook al niet.
Ik begrijp de OP heel goed. Hoef ik jou niet uit te leggen. Hou op met je gezuig.
...
Ze hebben oud & nieuw in Casablanca gevierd en staan alweer tongend op instagram.

Tja met dit soort foto's vragen ze er zelf om. Bridget is sowieso niet zo geliefd bij de meeste mensen door haar arrogante houding bij rtl boulevard altijd.
Op een gegeven moment ben je wel uitgetongd.
GinnyJones schreef:
31-12-2019 17:53
Zij zijn geen slachtoffer hoor.. Zij kiezen er zelf voor om alles uitgebreid te etaleren en uit de doeken te doen. Herhaaldelijk. Dus ja, dan mag iedereen daar een mening over hebben. Daar vagen ze zelf om.
Nou dat. Als je de reacties zat bent dan zorg je er toch voor dat er niks te reageren valt?
Zo moeilijk is dat niet hoor. Zat BN-koppels die in de luwte leven en helemaal geen last hebben van vreemde reacties, omdat ze simpelweg niet elke scheet delen. En waarom zouden ze ook?

André en Bridget hebben allebei veel aandacht nodig denk ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
Vind dat ook heel sneu, wat bezielt iemand om een bn-er uit te schelden, je kent ze niet eens en waar bemoeien mensen zich mee. Zou je ze wel kennen dan zou je toch ook niet gaan schelden bij relatie problemen.

Vind overigens de Hazes familie en die Monique wel allemaal tokkies waar ik helemaal niks mee heb. En Bridget heeft de gun factor niet in Nederland en roept veel over zich af.

Ideaal voor aso's om op te reageren.
SanneH01 schreef:
01-01-2020 13:00
Vind dat ook heel sneu, wat bezielt iemand om een bn-er uit te schelden, je kent ze niet eens en waar bemoeien mensen zich mee. Zou je ze wel kennen dan zou je toch ook niet gaan schelden bij relatie problemen.

Vind overigens de Hazes familie en die Monique wel allemaal tokkies waar ik helemaal niks mee heb. En Bridget heeft de gun factor niet in Nederland en roept veel over zich af.

Ik zie hier niemand schelden hoor .
Ik vind het van Roxeanne zeer slim dat ze wat afstand neemt. Tenminste die indruk heb ik.

Lijkt wel dat als Rach met Dre contact heeft het dan voor haar en Rox lastiger is om goed contact te hebben.

Ik kan die koppen van Britney en Dre niet meer doen.
Als zij op RTL boulevard er is, zal ik verder.
SanneH01 schreef:

Precies, dat is ook waar de OP om draait. Dat schelden is gewoon tokkie en nergens voor nodig, maar praten over BN'ers en hun relatie mag blijkbaar ook al niet hier.
Niemand scheldt hier op Bridget, maar toch wordt er gewezen met een vingertje.
...
SanneH01 schreef:

En zelf wel mensen tokkies noemen.
GinnyJones schreef:
31-12-2019 17:53
Welnee, de roddelpers had hen in het vizier en dan wordt het nieuws zo groot dat je wel moet reageren.
Boogschutter10 schreef:
01-01-2020 13:58
Welnee, de roddelpers had hen in het vizier en dan wordt het nieuws zo groot dat je wel moet reageren.
Ze gooien zelf alles op social media, niet de roddelpers hoor.
...
Bridget zal tzt wel ingeruild worden voor miss Montreal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven