Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Billy_Mean schreef:
03-01-2020 18:13
Wat vind je wel oké verder ?
Ik vind je best veel over 1 kam scheren en generaliserend bezig.
Zo serieus meen ik het allemaal niet hoor, of heb jij een bullmastiff. Ik rook helaas, is tegenwoordig ook ordinair of tokkie of hoe je het noemen wil:)
SanneH01 schreef:
03-01-2020 18:30
Zo serieus meen ik het allemaal niet hoor, of heb jij een bullmastiff. Ik rook helaas, is tegenwoordig ook ordinair of tokkie of hoe je het noemen wil:)
Valt mee hoor, hangt ervan af of je je hele sociale media vol gooit met foto's van een rokende jij :mrgreen:
SanneH01 schreef:
03-01-2020 18:30
Ik ga wel in mijn jogging naar de supermarkt. Soms ook met warrig haar en meestal met uggs.
PotjePindakaas schreef:
03-01-2020 18:06
Volgens mij doen andre en bridget daar zelf juíst gretig gebruik van maken. Het aantal selfies van die twee, echt niet te geloven :facepalm: En zo flatteus staat bridget er lang niet altijd op...

Lijkt wel een soort inwrijf drang van die twee. En een hele grote middelvinger naar zijn ex.
Inderdaad inwrijf gedrag en bewuste provocatie... Zo respectloos ten opzichte van anderen, oa de kinderen en Monique. En dan ook die stunt met die nagels van Maasland - echt hoe oud en hoe onfatsoenlijk ben je denk ik dan.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Billy_Mean schreef:
03-01-2020 18:33
Ik ga wel in mijn jogging naar de supermarkt. Soms ook met warrig haar en meestal met uggs.
Dat doe ik ook op zaterdag maar ik woon dan ook tegen Essex (UK) aan (the only way is Essex :HA: ).
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Jeetje, die foto's. Andre heeft zo hard in Bridgets bekkie geknepen tijdens de kerst dat haar lippen zo zijn blijven staan, het arme ding! Wat een heerlijke gate is dit toch. Vooral met Dotan die onder elke insta post van Bridge van die inspirational quotes plaatst.
Dotan of de Dotan trollolo?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja dat weten we natuurlijk nooit zeker
Jakkes, lees ik net ergens “Brazes” ... dat vind ik denk ik nog erger dan die puberale en overdreven kijk-ons-eens-gelukkig-zijn-foto’s.
Ze moet maar snel haar tanden laten bleken, op de laatste instapost steken ze nogal geel af tegenover dat witte bekkie van hem.
...
Parallella schreef:
03-01-2020 22:10
Jakkes, lees ik net ergens “Brazes” ... dat vind ik denk ik nog erger dan die puberale en overdreven kijk-ons-eens-gelukkig-zijn-foto’s.
Net pas ja? Ze had het in dezelfde week dat de verkering uit kwam al op haar nagels gezet.
Ieeeeuuuuuaww - keek even @ Insta: die matching kettingen met een B en een A hanger :facepalm: Daar krijg ik toch echt jeuk van op nare plaatsen... :pukey:
Baggal schreef:
03-01-2020 22:48
Ieeeeuuuuuaww - keek even @ Insta: die matching kettingen met een B en een A hanger :facepalm: Daar krijg ik toch echt jeuk van op nare plaatsen... :pukey:
Te gênant voor woorden.
...
Met Monique ging hij naar Curucao. Met B naar Europese steden. Zou ze daar genoegen mee nemen?
Baggal schreef:
03-01-2020 22:48
Zag dit dus ook. Begrijp echt dat je verliefd bent en op een jongere man kan ik ook begrijpen.

Ik zelf heb ooit een relatie gehad met een 18 jaar jongere man, hij was toen ook 25. Daarom vind ik dit zo fascinerend denk ik omdat ik Bridget de dingen zie doen die ik ook deed, dat ontzettend etaleren van mijn veel te jonge vriend.
Aan naam of letter kettingen deed ik dan niet maar ik had ook continue die bevestiging nodig van mijn toyboy dat het ‘real’ was.

Helaas liep het toch stuk omdat ik op een gegeven moment mijn te jonge ex op de bank zag zitten met mijn broertje die een jaar ouder is en ik echt dacht waar ben ik mee bezig?
Was duidelijk een laatste stuiptrekking als verzet tegen het ouder worden, wilde ineens terug naar mijn 20tiger jaren maar besefte dat dit helaas voorbij is. Denk een soort van midlifecrisis.
Julus schreef:
03-01-2020 23:09
Met Monique ging hij naar Curucao. Met B naar Europese steden. Zou ze daar genoegen mee nemen?
Ze zijn toch ook al naar marokko geweest?

Maar wat dan nog? Moeten ze lekker zelf weten.
Alleen snap ik niet zo goed waarom ze zo gretig alles op internet slingeren.

De stellen die ik ken(de) die dit doen/deden die zijn of doodongelukkig samen irl of al geen stel Meer.

Ik vraag me af of ze oprecht gelukkig zijn samen ofdat ze een krampachtig beeld willen neerzetten van iets dat nooit gaat werken.
Sjaantje37 schreef:
04-01-2020 10:13
Zag dit dus ook. Begrijp echt dat je verliefd bent en op een jongere man kan ik ook begrijpen.

Ik zelf heb ooit een relatie gehad met een 18 jaar jongere man, hij was toen ook 25. Daarom vind ik dit zo fascinerend denk ik omdat ik Bridget de dingen zie doen die ik ook deed, dat ontzettend etaleren van mijn veel te jonge vriend.
Aan naam of letter kettingen deed ik dan niet maar ik had ook continue die bevestiging nodig van mijn toyboy dat het ‘real’ was.

Helaas liep het toch stuk omdat ik op een gegeven moment mijn te jonge ex op de bank zag zitten met mijn broertje die een jaar ouder is en ik echt dacht waar ben ik mee bezig?
Was duidelijk een laatste stuiptrekking als verzet tegen het ouder worden, wilde ineens terug naar mijn 20tiger jaren maar besefte dat dit helaas voorbij is. Denk een soort van midlifecrisis.
Dit gevoel krijg ik bij Bridget dus ook echt. Ik vind het enorm fascinerend, ook omdat ik steeds bijna het gevoel krijg dat ik Bridget tegen zichzelf wil beschermen, zo'n gevoel dat je nu al weet dat ze volgend jaar zich doodschaamt voor wat ze nu allemaal doet en dat je eigenlijk die iPhone met geweld uit haar hand wil rukken voor ze op Send drukt.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
04-01-2020 10:30
Dit gevoel krijg ik bij Bridget dus ook echt. Ik vind het enorm fascinerend, ook omdat ik steeds bijna het gevoel krijg dat ik Bridget tegen zichzelf wil beschermen, zo'n gevoel dat je nu al weet dat ze volgend jaar zich doodschaamt voor wat ze nu allemaal doet en dat je eigenlijk die iPhone met geweld uit haar hand wil rukken voor ze op Send drukt.
Ja daar ben ik ook bang voor en ook dat dit haar langer nagedragen wordt dan bij Dreetje .
Yildizlar schreef:
04-01-2020 10:41
Ja daar ben ik ook bang voor en ook dat dit haar langer nagedragen wordt dan bij Dreetje .
Dat zie je op dit forum al.
Bridget heeft een eigen topic over dit onderwerp. Andrè niet.
Julus schreef:
03-01-2020 23:09

Europese steden zijn cultureel gezien veel interessanter.
Yildizlar schreef:
04-01-2020 10:41
Ja, het is natuurlijk ook gewoon seksistisch gedrag, ook van mezelf. Over DJ Tiesto die zich ook zo aanstelt met zijn veel te jonge vriendinnetje heeft niemand het, maar bij een vrouw vinden we er met zijn allen wat van en zijn de oordelen veel harder. Of een Arie Boomsma die natuurlijk eigenlijk net zo fout is en zich net zo aanstelt met zijn bijna 20 jaar jongere vrouw. Die kerels gedragen zich ook alsof ze net zo jong zijn als hun partners maar dat vinden we minder ordi of belachelijk.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
04-01-2020 10:55
Ja, het is natuurlijk ook gewoon seksistisch gedrag, ook van mezelf. Over DJ Tiesto die zich ook zo aanstelt met zijn veel te jonge vriendinnetje heeft niemand het
Nou hier wel toch!
Toen de foto's kwamen van hun bruiloft waren hier wel veel negatieve reacties. (ook van jou kan ik me herinneren :proud: )
Stressed is just desserts spelled backwards
Trien30 schreef:
04-01-2020 10:25
De stellen die ik ken(de) die dit doen/deden die zijn of doodongelukkig samen irl of al geen stel Meer.
Dat is ook mijn ervaring. Hoe harder mensen roepen hoe geweldig de relatie is en hoeveel ze van elkaar houden, hoe kutter het is.

2 voorbeelden al heel dichtbij: Van 1 stel die nu uit elkaar zijn weet ik dat hij aan de lopende band vreemdging en nu zijn kind niet meer mag zien vanwege agressief gedrag thuis, en van een ander stel weet ik dat zij ondertussen een ander had. En maar posten op Facebook hoe fantastisch ze samen zijn, voor de buitenwereld.
maleficent wijzigde dit bericht op 04-01-2020 11:23
4.39% gewijzigd
Maleficent schreef:
04-01-2020 11:19
Nou hier wel toch!
Toen de foto's kwamen van hun bruiloft waren hier wel veel negatieve reacties. (ook van jou kan ik me herinneren :proud: )
Ja, klopt, maar dat is dan na een reactie wel weer klaar, het blijft niet zo'n eeuwigdurend issue als bij Bridget, maar ook Patricia Paay of Demi Moore bijvoorbeeld. Bij vrouwen met een veel jongere man wordt er ook veel meer gedaan alsof het iets heel vies is, zelfs voor dat filmpje deed men over Patricia Paay altijd heel lacherig en werd er bijvoorbeeld altijd "iiieeeeeuuuwwwww" gezegd als het over haar ging, alsof ze een heel vies mens is. Terwijl het enige "vieze" toen was dat ze een jonge man heeft.
Am Yisrael Chai!
Och nee, ik stoor me niet zo aan leeftijdsverschillen, zo lang het maar voor mij 'op het oog' gelijkwaardig overkomt.

Ik heb vaak meer moeite met oude mannen met jongere vrouwen dan andersom, omdat ik dan (misschien onterecht hoor) denk dat de verhoudingen uit balans zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven