Nieuwjaars drama!!

01-01-2020 22:16 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helleuww,

Aller eerst mijn beste wensen voor 2020.

Mijn probleem!!

Korte intro

Ik ben dus al een tijdje aan het daten met X en zijn ook veel samen? (Lees: hij zit hier meer als thuis)
2 weken geleden heb ik dan eindelijk gevraagd hoe dat het nou zat tussen ons. X zei me dat hij me echt oprecht leuk vond en graag bij mij was maar nog niet klaar is voor een relatie.
Zelf vind ik het voor een relatie ook te snel maar heb toen wel aangegeven dat ik me min of meer al toegeëigend voel en dus mijn energie er wil in steken om X beter te leren kennen.

dus
X gaat vaker op stap dan ik ga *hij vraagt me ook nooit mee btw* en dus als hij het weekend blijft slapen (lees: donderdag tot dinsdag)
Gaat hij regelmatig uit en komt hij slapen bij mij terwijl ik al lig te slapen.
DIT IS TOCH AL EEN HALVE RELATIE?
Een aantal van zijn vrienden weten wel al wie ik ben en dat hij hier zit de helft van de tijd maar ik ben nog nooit voorgesteld aan zijn vrienden.

Nieuwjaarsdrama DUS

X vroeg me dan eindelijk om nieuwjaar samen te vieren + ging er nog een kameraad mee . We gingen om 11u naar de discotheek goed en wel binnen konden we aftellen naar 2020. We stonden toen samen En hebben for sure ook gekust bij 00:00
Daarna besloot X op wandel te gaan. Hij antwoorden niet op mijn sms'en terwijl ik hem 10x heb zien kijken op zijn gsm.
X heeft mij de rest van de avond alleen met die kameraad laten staan dansen. Ik voelde me alsof ik niet goed genoeg was en mister popu boy niet met mij wou gezien worden.
Dat terwijl hij hoog en laag beweerd dat hij niks te maken heeft met andere meiden
Heb ik X zien staan dansen en lachen knuffelen etc met een aantal dames.
Ik ben toen uiteindelijk met een teleurgesteld gevoel 2020 in gegaan. Ik zo eerlijk als ik ben heb er toen iets van gezegt dat het me kwetste op weg naar huis maar hij heeft daar weinig tot niks op gereageerd enkel dat hij alleen is en alleen blijft.

Nu de alcohol gezakt is doet X weer normaal. (Lees:knuffelen,kussen, gewoon in de zetel hangen) Ik durf niet te zeggen dat ik me graag exclusief wil voelen. Er hangt hier dus een sfeertje waarvan ik niet weet wat ik er bij moet voelen. Hij gaat allemaal met poppetjes om en ik ben echt visa versa. Hij zelf is dan ook een redelijk populair ventje .

Mijn vrouwenbrein laat me allemaal gekke gedachtes krijgen over het gevoel dat hij niet oprecht is met mij na nieuwjaar.

Helppp wat moet ik nou doen om met wat meer zekerheid voor deze relatie te gaan
Hij wil geen relatie. Stop met er energie in te steken en zoek iemand die je wel wil. Om maar met een filmquote te spreken: 'He's just not that into you'.
Je moet vooral zelf wat liever zijn voor jezelf, jezelf wat meer gunnen dan dit.

'hij heeft daar weinig tot niks op gereageerd enkel dat hij alleen is en alleen blijft.' Duidelijker kan niet toch? Dit is geen relatie, ook geen halve, exclusiviteit gaat 'm ook niet worden. Je bent leuk voor de neuk en that's it.
Alles gelezen: hij is alleen en blijft alleen.
Wat verwacht jij nu nog?
Hij zegt dus leterlijk dat hij 'alleen is en alleen blijft'? Lees ik dat nou goed in de OP?

Dan heb je je antwoord en hoef je niet meer op exclusiviteit te vragen.

En waarom hij zich zo gedraagt? Nou, omdat het kennelijk kan, jij laat hem toch wel bij je slapen als hij daar zin in heeft. Hij knipt met zijn vingers en je bent er (bij wijze van).
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Het enkele feit dat hij lange weekenden in jouw huis doorbrengt maar daar zijn eigen gang gaat, nee. Dat maakt het geen relatie.

Het is wel vreemd dat als hij zegt nog niet toe te zijn aan een relatie, en jij zegt daar nog niet aan toe te zijn, je wel toestaat dat hij de helft van de week bij jou bivakkeert.

Geen relatie is geen relatie. Dan blijf je daten en is de tijd buiten de dates om gewoon van jezelf.

Dat jij zegt hem dan maar beter te willen leren kennen omdat hij er zoveel is, is de omgekeerde wereld, jij wilt wel een relatie. Daarom tolereer je dat hij bij jou verblijft op deze manier.

Hou jezelf dus niet voor de gek. Jij wilt wel een relatie met deze man en het is geen gezichtsverlies omdat gewoon toe te geven. Hij wil echter geen relatie met jou en dan is het zaak om goed voor jezelf te zorgen en je niet te verliezen is iets wat het niet gaat worden. Neem afstand. Als dat niet is door er een punt achter te zetten, dan in ieder geval door terug te gaan naar daten.
Hij geeft aan dat hij nog niet toe is aan een relatie.
Hij zegt dat hij alleen is en alleen blijft.
Hij is dus heel eerlijk over hoe hij er in staat.

Jij luistert daar niet naar en probeert er linksom of rechtsom toch een volwaardige relatie van te maken.

Enige oplossing: LUISTER naar hem en bepaal op basis daarvan wat je wilt.
Volgens mij heb je 2 keuzes: je maakt het uit of je accepteert dat je voor hem op dit moment een vrijblijvendheid bent.
Mercill234 schreef:
01-01-2020 23:34

Ik snap relaties niet ofzo
Dat is nu juist het probleem: dit ís geen volwaardige relatie want dat wil hij niet. Probeer dat er dan ook niet krampachtig van te maken
Mercill234 schreef:
Kan er nou niemand fff wat liever zijn man ik vind hem echt leuk en na een relatie gehad te hebben waar in ik mijzelf niet kon zijn over gaan tot dit laat mij open bloeien

Kan wel, maar dan krijg jij geen eerlijke antwoorden.
Want : hij gebruikt jou, en wil niks serieus met jou.
Niks meer, niks minder.
Vervelend dit meid. Maar hij wil geen relatie dus helaas. Sterkte!
ohohwatnuweer schreef:
02-01-2020 05:40
Hij geeft aan dat hij nog niet toe is aan een relatie.
Hij zegt dat hij alleen is en alleen blijft.
Hij is dus heel eerlijk over hoe hij er in staat.

Jij luistert daar niet naar en probeert er linksom of rechtsom toch een volwaardige relatie van te maken.

Enige oplossing: LUISTER naar hem en bepaal op basis daarvan wat je wilt.
Volgens mij heb je 2 keuzes: je maakt het uit of je accepteert dat je voor hem op dit moment een vrijblijvendheid bent.
Dit. Hij is duidelijk, jij luistert niet.
Geloof nou maar gewoon wat hij zegt en ga verder met je leven.
Hoe eensgezind wil je de reacties hebben?
Hij zegt toch duidelijk dat hij geen relatie wil? Wat jullie hebben noemt fwb.
Waarom eis jij dan van hem dat hij zich in een discotheek zou gaan gedragen alsof jullie een relatie hebben, hij is single, net als jij.
Oud & Nieuw was zo helemaal niet leuk voor je, wat jammer. Je hebt nu duidelijk kunnen zien waar zijn prioriteit ligt en dat is jammer genoeg niet bij jou.
Hij zegt daarna ook nog eens dat hij alleen is en blijft.
Je wil het niet horen omdat je hem leuk vindt, maar luister naar wat hij heeft gezegd.
Je kan nu allrmaal redenen bedenken waarom hij je toch leuk vindt, maar het is niet genoeg is nu gebleken.
Gun jezelf een leuker 2020 dan dat je hem bent gestart.
Mercill234 schreef:
01-01-2020 22:16
Mijn vrouwenbrein laat me allemaal gekke gedachtes krijgen
Blijkt dat vrouwenbrein zo gek nog niet, je gedachtes kloppen gewoon. Vertrouw er wat meer op
menta wijzigde dit bericht op 02-01-2020 07:25
4.50% gewijzigd
Nou positieve dingen aan deze man:

- hij neemt de taxi naar jouw huis
- hij betaalt je sigaretten.

Mijn advies: stop met roken.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
EvyBlissy schreef:
02-01-2020 07:24
Nou positieve dingen aan deze man:

- hij neemt de taxi naar jouw huis
- hij betaalt je sigaretten.

Mijn advies: stop met roken.

:thumbsup:
Mercill234 schreef:
Kan er nou niemand fff wat liever zijn man ik vind hem echt leuk en na een relatie gehad te hebben waar in ik mijzelf niet kon zijn over gaan tot dit laat mij open bloeien

Zelfs op deze duidelijke (oké, ik geef toe.... wat harde) manier snap je het niet. Maar dat we unaniem zijn zegt wel wat toch?
Ik denk dat jij zelf de eerste moet zijn die liever voor je is. Zorg goed voor jezelf en gooi deze vent (die echt misbruik van de situatie maakt) de deur uit. Zelfs alleen is beter dan met iemand die niet goed is voor je.
Dus hij komt bij jou slapen als hij niemand anders kan scoren tijdens het stappen?
Waarom heeft hij al je sleutel als jullie nog geen relatie hebben?
Waarom zeg jij dat je niet toe bent aan een relatie terwijl je wel graag een relatie met hem wilt?
Wat denk dat jij dat hij bedoelt met dat hij alleen is en alleen blijft?
Hij wil je alleen voor erbij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mercill234 schreef:

Jij vind hem echt leuk, maar hij jou niet. Hij doet van alles dat je niet leuk vind, maar jij bedekt dat met de mantel der liefde zodat je hem leuk blijft vinden. Jij bent verliefd op wat zou kunnen zijn maar niet is.

Ik vind jouw vriend niet leuk zoals jij hem beschrijft.
Hoe sta jij op te bloeien van deze jongen als hij met oud en nieuw voor iedereen aandacht heeft behalve voor jou?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Mercill234 schreef:

Nee, je snapt er niets van. Je hebt ook niet eens door dat dit geen relatie is. Haal dat bord voor je kop weg. Je vindt iemand leuk die niets met jou wil. Dat wordt zelfs gezegd door de jongen zelf. Wat begrijp je daar niet aan?
Wel gek dat je zegt dat dit je open laat bloeien. Ik denk dat je opbloeien bedoelt, maar vooruit: open bloeien zoals jij het noemt. Dit laat je openbloeien?! Waarom dan een topic over een nare avond? Dat heet geen openbloeien, maar verwelken.
Sjemig wat schrijf jij dramatisch... jouw nieuwjaarsdrama is ook niet echt een drama... gewoon irritant meer niet.

Maar goed, ik zou die vent eens goed duidelijk maken dat als het geen relatie is dat je dus ook met andere mannen mag en dat je je ogen open houdt. Dat het niet de bedoeling is dat hij elk weekend bij jou bivakkeert als hij toch geen relatie met je wil. Dat hij dan jouw tijd verdoet, in die tijd had je een man kunnen vinden die wel echt voor je gaat. Zo simpel is het. Graag of niet. En als ie nee zegt is het toch klaar? Waarom wachten op een kerel die niet voor je wil gaan.
Als je nu al opbloeit, bedenk dan hoe je op gaat bloeien van een echt leuke kerel die echt weg is van jou. Je wil toch geen kerel die niet helemaal voor jou gaat en twijfelt of ie wel een relatie met je wil? Jij weet wat jij wil. Een relatie. En dat mag gewoon. Dat is niks om je voor te schamen, of te verbergen voor hem...
Je kan gewoon zeggen:

he harrie, ik vind jou leuk, ik wil een relatie met je, maar als jij dat niet wilt ga ik verder kijken. Ik ga namelijk niet mijn tijd verdoen met iemand die niet wil wat ik wil en dan past iemand anders beter bij me.

Neem nou maar aan voor een oude taart als ik... je kan blijven hopen en denken dat als je geen druk zet dat ie dan vanzelf verliefd wordt of een relatie wilt maar zo werkt het niet. Zulke kerels veranderen nooit van gedachte. Of ze gaan uiteindelijk wel een relatie met je aan, maar jij blijft altijd gekker op hem dan hij op jou en dat wordt een rot relatie, of hij ontmoet opeens iemand anders die hij wel geweldig vind en waarom zeur je nou? Hij was toch duidelijk dat hij geen relatie wou? Je moet je niet zo aanstellen. Zoiets.

Een man die echt voor je gaat is niet bang om dat uit te spreken, die is namelijk bang dat als hij dat niet uitspreekt, dat jij dan een andere leuke man tegen komt.
Wat jij "jouw vrouwenbrein" noemt, noem ik gewoon common sense of intuïtie. Daar mag je gewoon naar luisteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven