Nieuwjaars drama!!

01-01-2020 22:16 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helleuww,

Aller eerst mijn beste wensen voor 2020.

Mijn probleem!!

Korte intro

Ik ben dus al een tijdje aan het daten met X en zijn ook veel samen? (Lees: hij zit hier meer als thuis)
2 weken geleden heb ik dan eindelijk gevraagd hoe dat het nou zat tussen ons. X zei me dat hij me echt oprecht leuk vond en graag bij mij was maar nog niet klaar is voor een relatie.
Zelf vind ik het voor een relatie ook te snel maar heb toen wel aangegeven dat ik me min of meer al toegeëigend voel en dus mijn energie er wil in steken om X beter te leren kennen.

dus
X gaat vaker op stap dan ik ga *hij vraagt me ook nooit mee btw* en dus als hij het weekend blijft slapen (lees: donderdag tot dinsdag)
Gaat hij regelmatig uit en komt hij slapen bij mij terwijl ik al lig te slapen.
DIT IS TOCH AL EEN HALVE RELATIE?
Een aantal van zijn vrienden weten wel al wie ik ben en dat hij hier zit de helft van de tijd maar ik ben nog nooit voorgesteld aan zijn vrienden.

Nieuwjaarsdrama DUS

X vroeg me dan eindelijk om nieuwjaar samen te vieren + ging er nog een kameraad mee . We gingen om 11u naar de discotheek goed en wel binnen konden we aftellen naar 2020. We stonden toen samen En hebben for sure ook gekust bij 00:00
Daarna besloot X op wandel te gaan. Hij antwoorden niet op mijn sms'en terwijl ik hem 10x heb zien kijken op zijn gsm.
X heeft mij de rest van de avond alleen met die kameraad laten staan dansen. Ik voelde me alsof ik niet goed genoeg was en mister popu boy niet met mij wou gezien worden.
Dat terwijl hij hoog en laag beweerd dat hij niks te maken heeft met andere meiden
Heb ik X zien staan dansen en lachen knuffelen etc met een aantal dames.
Ik ben toen uiteindelijk met een teleurgesteld gevoel 2020 in gegaan. Ik zo eerlijk als ik ben heb er toen iets van gezegt dat het me kwetste op weg naar huis maar hij heeft daar weinig tot niks op gereageerd enkel dat hij alleen is en alleen blijft.

Nu de alcohol gezakt is doet X weer normaal. (Lees:knuffelen,kussen, gewoon in de zetel hangen) Ik durf niet te zeggen dat ik me graag exclusief wil voelen. Er hangt hier dus een sfeertje waarvan ik niet weet wat ik er bij moet voelen. Hij gaat allemaal met poppetjes om en ik ben echt visa versa. Hij zelf is dan ook een redelijk populair ventje .

Mijn vrouwenbrein laat me allemaal gekke gedachtes krijgen over het gevoel dat hij niet oprecht is met mij na nieuwjaar.

Helppp wat moet ik nou doen om met wat meer zekerheid voor deze relatie te gaan
Waar is je zelfrespect?
En poppetjes en ventje? :nope:
Wat maakt hem zo leuk? 🧐🤔
Hij gaat niet voor jou op dit moment. Wat ik je aanraad als je echt een serieuze relatie wilt: zeg hem dat je geen zin hebt in een losse scharrel, verbreek het contact. Als hij jou wel écht wil, komt hij vanzelf weer bij je terug.
Wil je met zo iemand samen zijn?
Ga het gesprek aan, je hebt niets te verliezen
Hij is heel duidelijk hoor. Hij wil geen relatie. Jij bent makkelijk tot hij iets beters kan scoren. Zet hem je huis uit en uit je leven. Beste manier om je nieuwe jaar te starten. Tenzij je heel vee drama wilt, dan moet je gewoon zo doorgaan.
X gaat vaker op stap dan ik ga *hij vraagt me ook nooit mee btw* en dus als hij het weekend blijft slapen (lees: donderdag tot dinsdag)

Nee, in de verste verte niet.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Laat me raden: hij draagt niets bij aan verblijfskosten bij jou?
Dana schreef:
01-01-2020 23:13

Nee, in de verste verte niet.
En dit ja.. klinkt meer alsof jouw huis gewoon dichterbij zijn stapplekken is, dus makkelijk..
Je gedachtes zijn niet gek: je hebt niets met deze jongen en het is wel duidelijk dat het niets gaat worden. Je bent leuk voor even, maar zodra er beter aanbod komt voor deze jongen, dan is hij weg en dan zit hij ineens wel in een relatie. Niet met jou dus.
Hopelijk ben je zo sterk om deze jongen vaarwel te zeggen, want hij gebruikt je als hotel. En de seks.
Je noemt hem al mister popu boy, klinkt niet echt liefdevol.
Hij gebruikt je voor de seks, een relatie wil hij niet. Je had hem ter plekke op die dansvloer moeten dumpen. Waar is je zelfrespect?
ik geef mn bek ook maar een douw
Je mag het ook gewoon zonder deze man doen in 2020, maar dat zal wel te simpel gedacht zijn.
wij slapen nooit.
Ik dacht dat het over de situatie in Arnhem ging...
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
SweetFirefly schreef:
01-01-2020 23:25
Dit.
Volgens mij wil hij gewoon geen relatie en is hij daar ook vrij duidelijk over. Aan jou wat je met die informatie doet.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Minik schreef:
En dit ja.. klinkt meer alsof jouw huis gewoon dichterbij zijn stapplekken is, dus makkelijk..

Ik woon verder dan zijn eigen huis van de plaatsen waar hij op stap gaat. Hij kan in principe te voet naar huis maar neemt dan de taxi naar mijn thuis
SweetFirefly schreef:
01-01-2020 23:25
Ik moest denken aan al die arme aapjes die zijn omgekomen bij een brand in een Duitse dierentuin. Toegegeven dit is ook erg maar op een andere manier.
acmp schreef:
Laat me raden: hij draagt niets bij aan verblijfskosten bij jou?
Jawel hij legt bij aan de boodschappen en legt bij als ik bv voor mijzelf sigaretten gaat halen
Mercill234 schreef:
01-01-2020 23:27
Ik woon verder dan zijn eigen huis van de plaatsen waar hij op stap gaat. Hij kan in principe te voet naar huis maar neemt dan de taxi naar mijn thuis
Oh dan is het echte liefde
Mercill234 schreef:
01-01-2020 23:29
Jawel hij legt bij aan de boodschappen en legt bij als ik bv voor mijzelf sigaretten gaat halen
Da's nog best goeikoop, voor een hotel met aanspraak en kans om van bil te gaan.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Kan er nou niemand fff wat liever zijn man ik vind hem echt leuk en na een relatie gehad te hebben waar in ik mijzelf niet kon zijn over gaan tot dit laat mij open bloeien

Ik snap relaties niet ofzo
Mercill234 schreef:
01-01-2020 23:34
Kan er nou niemand fff wat liever zijn man ik vind hem echt leuk en na een relatie gehad te hebben waar in ik mijzelf niet kon zijn over gaan tot dit laat mij open bloeien

Hij is je niet waard.

Madeliefjes schreef ergens hierboven al dat je aan je zelfrespect moet werken - liever dan dat kunnen we het niet maken.

Hij gebruikt je en is daar nog eerlijk over ook (in elk geval als ie bezopen is).

Vraag je sleutels terug (dat moet niet moeilijk zijn, want als hij niet toe is aan een relatie is hij er ook niet aan toe om je sleutels te hebben), vergeet hem en steek je energie in andere dingen waarvan je opbloeit.
Mercill234 schreef:
01-01-2020 23:34

Begin er dan ook niet aan..

Nieuwjaars drama, denk ik toch echt aan het gezin in Arnhem. Alsjeblieft zeg, wordt volwassen O_o
Joe.
Eerste deel van je tekst:

Tijd daten, hij is meer bij jou dan thuis maar ziet nog geen relatie voor zich.

Dan verander je dat naar: hij is meer thuis dan bij jou en gaat door met je leven. Verder zie je wel.

Al denk ik dat dit hem niet gaat worden.
X heeft mij de rest van de avond alleen met die kameraad laten staan dansen. Ik voelde me alsof ik niet goed genoeg was en mister popu boy niet met mij wou gezien worden.
Dat terwijl hij hoog en laag beweerd dat hij niks te maken heeft met andere meiden
Heb ik X zien staan dansen en lachen knuffelen etc met een aantal dames.

Dit is niet goed, hoor TO.
X lijkt me een beetje (boel) een playertje.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven