Teleurgesteld in hem
donderdag 2 januari 2020 om 23:52
Ja.CherokeeRose1977 schreef: ↑02-01-2020 23:42Dezelfde man waarvan je een appje/telefoontje verwachtte met oud en nieuw?
En hij liet nog wat van zich horen ook!
Maar stiekkum vond TO het eigenlijk nog niet helemaal naar haar zin.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
donderdag 2 januari 2020 om 23:53
Dit. Kom je zo makkelijk in een detox?
donderdag 2 januari 2020 om 23:58
Oke, dat is fijn dan.rooibosje2020 schreef: ↑02-01-2020 23:56Ja, ik heb niks via de verzekering gedaan maar particulier en dan kan/ mag je doen wat je wil.
Maar je verwacht dus dat een verslaafde zich aan zijn beloftes houdt. Dat kan je beter niet doen.
donderdag 2 januari 2020 om 23:59
Een week is ook niet lang toch ? Maar daar gaat het topic niet over natuurlijk.Ik wens je veel succes en wijsheid : hou hem op afstand . Zoals ik al zei kun je verwachten dat hij je wel weet te vinden als hij geld nodig heeft en wie weet trekt hij je mee in zijn ellende .rooibosje2020 schreef: ↑02-01-2020 23:56Ja, ik heb niks via de verzekering gedaan maar particulier en dan kan/ mag je doen wat je wil.
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
vrijdag 3 januari 2020 om 00:04
Huh en met nieuwjaar heb je nog een apje gehad en ervoor hadden jullie dagelijks contact?
Wat is er dan in tussentijd gebeurt dat je ineens zo in de stres schiet.
Afgezien van het feit dat jullie samen wel een risico combinatie zijn. Ivm terugval.
Denk ik dat je helemaal niet toe bent aan een relatie of iets als je een paar uur geen antwoord al niet kan handelen.
Wat is er dan in tussentijd gebeurt dat je ineens zo in de stres schiet.
Afgezien van het feit dat jullie samen wel een risico combinatie zijn. Ivm terugval.
Denk ik dat je helemaal niet toe bent aan een relatie of iets als je een paar uur geen antwoord al niet kan handelen.
vrijdag 3 januari 2020 om 00:04
Van mij zal hij nooit geld krijgenByrma schreef: ↑02-01-2020 23:59Een week is ook niet lang toch ? Maar daar gaat het topic niet over natuurlijk.Ik wens je veel succes en wijsheid : hou hem op afstand . Zoals ik al zei kun je verwachten dat hij je wel weet te vinden als hij geld nodig heeft en wie weet trekt hij je mee in zijn ellende .
vrijdag 3 januari 2020 om 00:06
En hoe lang al clean?rooibosje2020 schreef: ↑03-01-2020 00:04Ex verslaafde. Ik weet niet of hij een terugval heeft gehad.