Napraattopic deel 124

03-01-2020 21:30 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
05-01-2020 18:37
Ik vind het vooral stom als een man op een vrouwenforum niet mag zeggen dat iemand ongesteld is.
Van mij mag iedereen alles zeggen. Behalve dat Blof zulke fijne luistermuziek is.
Betty_Slocombe schreef:
05-01-2020 18:36
Overigens stelt Willem een schitterende oplossing voor om de toenemende onvrede in de westerse samenleving een halt toe te roepen: een Wereldoorlog. Dat zorgt namelijk voor nederigheid en tevredenheid. Bij voorkeur wel een beetje op tijd, want over 7 jaar is mijn dochter ook oproepbaar voor dienstplicht en ik zit er niet op te wachten dat ze ergens in een loopgraaf moet liggen. Of een drone moet besturen.
Een goeie oorlog zet de neuzen vaak wel min of meer dezelfde kant op. En het leidt de aandacht een beetje af van de andere wereldproblemen.
Betty_Slocombe schreef:
05-01-2020 18:39
Van mij mag iedereen alles zeggen. Behalve dat Blof zulke fijne luistermuziek is.
Zelfs dat laatste mag men zeggen van mij. Al moet men dan wel zin hebben in een privévete.
Zo jammer als je je grapjes moet uitleggen. Maar ja, de forummers op actueel zijn ook niet zo snel van begrip als jullie hier. Of mijn grapjes zijn minder goed dan ik dacht.
Lady*Voldemort schreef:
05-01-2020 18:41
Zelfs dat laatste mag men zeggen van mij. Al moet men dan wel zin hebben in een privévete.
Ik moet toch altijd aan Don Corleone denken bij dat woord.
Betty_Slocombe schreef:
05-01-2020 18:39
Eens. Blof is vreselijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Betty_Slocombe schreef:
05-01-2020 18:43
Ik moet toch altijd aan Don Corleone denken bij dat woord.
Gelukkig heeft Su nu tijd om een paardenhoofd te vinden dan. Alleen jammer dat het zo’n privé vete is dat ze niet weet bij wie hij in bed moet.
-Red- schreef:
05-01-2020 19:17
Gelukkig heeft Su nu tijd om een paardenhoofd te vinden dan. Alleen jammer dat het zo’n privé vete is dat ze niet weet bij wie hij in bed moet.
En bij iedereen een in bed geeft ook weer zo'n gedoe, zoveel paarden zijn er vast niet in Nederland.
Betty_Slocombe schreef:
05-01-2020 19:40
En bij iedereen een in bed geeft ook weer zo'n gedoe, zoveel paarden zijn er vast niet in Nederland.
Wat een onmogelijke logistieke opgave ook. Hoe krijg je overal tegelijk een paardenhoofd in bed? Het moet tenslotte wel een beetje effect hebben, dat kun je niet om de beurt doen.
-Red- schreef:
05-01-2020 19:44
Wat een onmogelijke logistieke opgave ook. Hoe krijg je overal tegelijk een paardenhoofd in bed? Het moet tenslotte wel een beetje effect hebben, dat kun je niet om de beurt doen.
verhoogt wel de angst, wie is de volgende????
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja, over de implicaties van de veralgemenisering van de voorheen onbestaande term privé-vete (sic) is niet nagedacht.
Zo, dat vind ik wel genoeg moeilijke woorden voor deze editie van napraat. Nu ga ik geen chips eten.
Lady*Voldemort schreef:
05-01-2020 18:41
Bløf is fijne luistermuziek.
Gnagna, star is er toch niet

Maar eigenlijk wil ik geen privévete (mijn autocorrect snapt dit ook niet en maakt er direct privédetective van) met jou.

*draait op exorcisachtige wijze hoofd richting man*

Het formaat van je plasorgaan boeit me niet, maar ik vind het wel irritant dat ik zodra ik zie dat de maaktmeniksuitdatikongelijkhebikgaevenlatenzienwiehierdebaasismod een oprisping heeft op het modtopic is vóórdat ik op napraat kom weet welk belerende vingertje daar zal wapperen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
charlottew88 schreef:
05-01-2020 19:08
Eens. Blof is vreselijk.
Gisteren draaiden ze Blof in een winkel, ben gauw weggegaan.
rosanna08 schreef:
05-01-2020 19:48
verhoogt wel de angst, wie is de volgende????
Een wachtkamermuziekje van Bløf eronder en de spanning wordt on(ver)draaglijk.
In de volgende film van Quentin Tarantino zou ik me kunnen voorstellen dat er een scene is met op de achtergrond "dan zitten we hier in dat oude strandhuis, wat je vertelt houdt me nuchter en warm" en dat dan iemand langzaam in de fik gestoken wordt, ofzo.
Betty_Slocombe schreef:
05-01-2020 21:09
In de volgende film van Quentin Tarantino zou ik me kunnen voorstellen dat er een scene is met op de achtergrond "dan zitten we hier in dat oude strandhuis, wat je vertelt houdt me nuchter en warm" en dat dan iemand langzaam in de fik gestoken wordt, ofzo.
Dat wordt een kaskraker, ik zeg het je.
Sudri wilde op anoniem en krijgt in plaats daarvan een ban? Ga je niet menen 😂😂😂

Ah kerstvakantie is voorbij, wisseling van modjes vermoed ik. Vergeet niet, zij zijn 18 jarige stagiaires en wij allemaal middelbaar met veel levens-en forumervaring :proud:
Geen bijzonderheden
Ik moest even slapen, maar ik begrijp de mods prima in deze.
Dat kan ook nog.
De term privé-vete vind ik hartstikke duidelijk.
En Su postte wat mij betreft zwaar over de grens in het mod-topic.

Wat betreft ongesteld zijn: ik heb toch redelijk vaak dat soort opmerkingen gelezen, of dat de tampon scheef zat.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Dat 'ga je niet menen' dat iemand versteld staat van een ban na meerdere beledigingen tegen de mod's. Ik zelf heb daar niets gelezen over een vraag naar anoniem. En dan nu de vinger wijzen naar de moderators?

Zelfs een kleuter weet de betekenis van het woord privé-vete. En zo blijven zuigen en miemen over een schrijffoutje van de mod. Maar wel op het 'agenten mishandeld'-topic dan zo reageren.
LOEP ME MAAR aub.
Solomio schreef:
06-01-2020 07:07
Dat kan ook nog.

Wat betreft ongesteld zijn: ik heb toch redelijk vaak dat soort opmerkingen gelezen, of dat de tampon scheef zat.
Je hebt helemaal gelijk.
Een tatoeage is tegenwoordig een tattoo #EngelseZiekte
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Solomio schreef:
06-01-2020 07:07
Dat kan ook nog.

Woord voor woord eens. Dat gezeik over die privé-vete. Iedereen snapte toch prima wat er werd bedoeld. Zeuren om het zeuren wat mij betreft.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
missie_m schreef:
06-01-2020 10:36
Dat 'ga je niet menen' dat iemand versteld staat van een ban na meerdere beledigingen tegen de mod's. Ik zelf heb daar niets gelezen over een vraag naar anoniem. En dan nu de vinger wijzen naar de moderators?

Zelfs een kleuter weet de betekenis van het woord privé-vete. En zo blijven zuigen en miemen over een schrijffoutje van de mod. Maar wel op het 'agenten mishandeld'-topic dan zo reageren.

Ik heb het mods-topic te laat gezien dus daar is alles weggehaald. Sudri's opmerking in jouw topic vond ik schofterig.
oudebaas schreef:
06-01-2020 12:33
Een tatoeage is tegenwoordig een tattoo #EngelseZiekte

Nou daar zeg je zo wat. Ik was laatst verbaasd dat er schijnbaar (?) geen gestandaardiseerd NL-woord voor 'tattoo' is. In normaal taalgebruik heb je 't volgens mij niet meer over een tatoeage maar over een 'tato' (en geen tatto of tattoo of tatoe).

'Hij zit onder de tato's? tattoos? tatto's? tatoos? tatoes? tatoe's?'

We zeggen dus iets waar geen normale spelling voor is?
-Shifty- schreef:
06-01-2020 12:55
Nou daar zeg je zo wat. Ik was laatst verbaasd dat er schijnbaar (?) geen gestandaardiseerd NL-woord voor 'tattoo' is. In normaal taalgebruik heb je 't volgens mij niet meer over een tatoeage maar over een 'tato' (en geen tatto of tattoo of tatoe).

'Hij zit onder de tato's? tattoos? tatto's? tatoos? tatoes? tatoe's?'

We zeggen dus iets waar geen normale spelling voor is?

Dan ben ik niet meer aangesloten want ik zeg gewoon nog steeds tatoeages.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven