Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
rascalles schreef:
05-01-2020 14:38
Ik weet uit betrouwbare bron dat dit idd gebeurt.
Zelf geketst door dreetje junior? :blob:
Trien30 schreef:
05-01-2020 14:42
Leuk woord he, geketst? Maar nee dus.
rascalles schreef:
05-01-2020 14:45
Gelijk geadopteerd :high5:
minnimouse schreef:
05-01-2020 14:40
Geef dan eens details.
Inderdaad. Dit kan iedereen wel neerzetten.
Oh staat Dreetje bekend als vreemdketser ?
Trien30 schreef:
05-01-2020 14:42
Je zegt alleen ‘geketst met’ en niet ‘geketst door’. ;-)
watdachtjehiervan schreef:
05-01-2020 15:26
Inderdaad. Dit kan iedereen wel neerzetten.
Inderdaad, over roddel gesproken. Zo komen ze de wereld in.
rascalles schreef:
05-01-2020 14:45
Maar je hebt dus geen details? Van horen zeggen dus?
Pindakaasjes schreef:
05-01-2020 08:54
Ik vind Dreetje Hazes een kwal van een ventje. Ik hou niet van zijn muziek, en al helemaal niet van zijn attitude.
Zijn ouwe Heer kon ik wel waarderen. Hazes was gewoon een begrip in Nederland. En ookal was zijn muziek je smaak niet, bijna iedereen weet volgens mij wel 2 of 3 nummers van hem mee te zingen.
Dan zijn zoon.. wat een over het paard getild snotjoch!
Probeerd doorleeft en wijs over te komen, maar is in werkelijkheid zo kinderachtig en volgens mij ook niet al te snugger.
Dus wens ik Maasland veel plezier met hem. Ze is bijna net zo oud als haar schoonmoeder dus misschien kunnen ze nu samen scheetje Dreetje een beetje opvoeden.
Ze doen maar wat ze niet laten kunnen. Ben al lang blij dat ik dit soort figuren niet in mijn eigen leven heb, dus wat ze op instagram plaatsen zal me een zorg wezen. En zielig vind ik ze ook niet hoor! Ze zoeken zelf de aandacht ook op. Ze poseren maar al te gretig voor alle paparazzi.
:worship:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
minnimouse schreef:
05-01-2020 16:20
Maar je hebt dus geen details? Van horen zeggen dus?
Zou ik ook weleens willen weten....
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Trien30 schreef:
05-01-2020 14:21
Hoe weet je of hij dom is? Hij werkt in elk geval wel hard.

Ik ken de jongen niet, ik ambieer niks in de spotlights maar ken wel wat achtergrondverhalen.
Het is een wereld die je wordt voorgespiegeld, het is enkel wat deze mensen je willen laten zien wat je ziet.

mooie voorbeelden vind ik Britt Dekker en Paris Hilton. Die zijn alles behalve dom. Ze doen alleen dom omdat het publiek het heerlijk vindt om naar te kijken.

Maar wat ik niet snap is waarom mensen zo’n sterke mening hebben over iemand die ze niet kennen.

Laat ik het dan anders formuleren: ik vind zijn gedrag dom!
Ik vind zijn gedrag ook storend!
Keer op keer begint hij weer over zijn vader! Hoeveel hij van hem heeft geleerd, met hem heeft meegemaakt en heeft overgenomen van 'die ouwe'. En niet te vergeten hoe zwaar zijn jeugd ook met hem was... Tjonge, hij kwam net van de kleuterschool rollen toen zijn vader overleed!!
Hij praat telkens alsof hij al 2 levens geleefd heeft met de bijbehorende levenslessen.. hij imiteert zijn vader.. hij teert op de legacie van zijn vader. Denk dat allemaal weg en ik zie niks anders dan een arrogant en ballorig pubertje met zeer matige zangkwaliteiten.
Ik vind dat overigens geen vergelijk met Britt Dekker. Zij is in de schijnwerpers komen te staan omdat men haar lachwekkend/grappig vond.
Daar heeft zij zelf voor gezorgd. Zonder een kruiwagen of een gunstige achternaam.
Pindakaasjes schreef:
05-01-2020 23:27
Keer op keer begint hij weer over zijn vader! Hoeveel hij van hem heeft geleerd, met hem heeft meegemaakt en heeft overgenomen van 'die ouwe'. En niet te vergeten hoe zwaar zijn jeugd ook met hem was... Tjonge, hij kwam net van de kleuterschool rollen toen zijn vader overleed!!
Hij praat telkens alsof hij al 2 levens geleefd heeft met de bijbehorende levenslessen.. hij imiteert zijn vader.. hij teert op de legacie van zijn vader. Denk dat allemaal weg en ik zie niks anders dan een arrogant en ballorig pubertje met zeer matige zangkwaliteiten.
Ik vind dat overigens geen vergelijk met Britt Dekker. Zij is in de schijnwerpers komen te staan omdat men haar lachwekkend/grappig vond.
Daar heeft zij zelf voor gezorgd. Zonder een kruiwagen of een gunstige achternaam.
Ik gaf britt dekker even als voorbeeld omdat iedereen ook altijd dacht dat ze dom was. Maar dat is gewoon een typetje dat ze speelt. Het is lastig inschatten wanneer je iemand niet In het echt kent.

Verder volg ik hazes jr niet. Ik zie nooit interviews ik kijk geen shownieuws of rtl boulevard.

Hij werkt wel hard, dat is een ding wat zeker is.

Ik vond alleen dat er wat bijzondere uitspraken werden gedaan in dit topic. Daar heb ik in zn algemeenheid op gereageerd.
Pindakaasjes schreef:
05-01-2020 23:27
Ik begrijp wat je schrijft maar hier wil ik toch wel even op inhaken. Hij was iets ouder dn een kleuter toen zijn vader overleed en alcoholisme heet een groot impact op een kind. Ik heb herinneringen aan mijn alcoholische ouders vanaf mijn 6e levensjaar. Ik ben nu 51 en heb er nog last van alleen hang ik dat dan weer niet aan de grote klok. Maar het heeft mijn jeugd aardig verwoest.
X
anoniem_394070 wijzigde dit bericht op 07-01-2020 11:33
0.00% gewijzigd
Nou, dat koketteren met het alcoholisme van hun vader vind ik best stuitend. Ik meen me te herinneren dat André een keer in hun oude villa terecht kwam met Peter van der Vorst en dat hij helemaal niet goed werd, van de herinneringen aan de kwade dronken van zijn vader. Dan is het gewoon echt heel heftig geweest.

maar elke keer als senior jarig is, of op zijn sterfdag, dan is het weer elke keer, 'ik hoop dat je biertje lekker smaakt daarboven'

Ik snap daar echt niks van.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ammiedammie schreef:
06-01-2020 09:05
Wie zegt dat ik veel van die mensen niet ken?Die bekende mensen zijn ook mensen. Die wonen in een buurt. Hebben kinderen. Hebben personeel. Hebben vrienden. Je denkt dat ze in een bekende-Nederlanders-reservaat wonen waar ze geen contact hebben met andere mensen?

Nee hoor maak je niet druk maar het gros van de mensen die hier reageert die zullen Hazes Junior Ook niet persoonlijk kennen maar hebben er wel een mening over. Ik heb een mening over dat gedrag niet over de artiest zelf. Die laat toch alleen zien wat hij het publiek wil laten zien.

En dat hard werken aangeven om te bewijzen dat iemand niet dom is, vind ik ook een niet al te snuggere opmerking.

En dat doe ik dus ook niet. ;) Ik zeg dat ik niet weet of hij dom is, ik ken hem niet. Maar hij werkt wel hard.

Je ziet en hoort toch ook zelf wat zo’n jongen zegt en doet? Ik vind het knap dat je niet ziet dat deze jongen dom is. Misschien wel geinig, maar ja wel echt dom.

Nee ik zie dat niet. Heb nog nooit een interview met hem gezien of gehoord. Ik
Kijk geen rtl boulevard of shownieuws, zonde van mn tijd En het boeit me niet.
Ik weet dat hij in gigantische zalen speelt meerdere avonden op een rij, dat hoor je op de radio wel eens voorbij komen. Dat bereik je alleen met hard werken niet met theeleuten.
Nogmaals ik ken de beste man niet, maar verbaas me enkel over de stelligheid waarmee mensen hier denken precies te weten hoe de vork in de steel steekt.

En ik vind het helemaal triest als buitenstaanders denken het allemaal zo goed te weten dat ze een jong kind op social media moeten bashen.
Trien30 schreef:
06-01-2020 09:35
Nogmaals ik ken de beste man niet, maar verbaas me enkel over de stelligheid waarmee mensen hier denken precies te weten hoe de vork in de steel steekt.

En ik vind het helemaal triest als buitenstaanders denken het allemaal zo goed te weten dat ze een jong kind op social media moeten bashen.

Ik heb echt niemand hier zien beweren te weten hoe de vork in de steel zit.
A&B zijn beide personen die heel graag zichzelf te kijk zetten.. is het geen roddelpers, dan plaatsen ze zelf wel een foto + bericht.
Dat hun kinderen hierbij ook slachtoffer raken is beslist verkeerd, zeer laag en ook niet goed te praten.. zoiets mag gewoon niet. Van een kind blijf je af!
Schande aan de degene die zo'n jong kind (zoon van Bridget) belagen met de meest nare teksten!
Maar net zo goed schande aan moeder Maasland en puber-pa Hazes, dat ze in hun geilheid naar aandacht en bekijks, hun kinderen zo in de shit laten zakken.
Maleficent schreef:
06-01-2020 09:05
Nou, dat koketteren met het alcoholisme van hun vader vind ik best stuitend. Ik meen me te herinneren dat André een keer in hun oude villa terecht kwam met Peter van der Vorst en dat hij helemaal niet goed werd, van de herinneringen aan de kwade dronken van zijn vader. Dan is het gewoon echt heel heftig geweest.

maar elke keer als senior jarig is, of op zijn sterfdag, dan is het weer elke keer, 'ik hoop dat je biertje lekker smaakt daarboven'

Ik snap daar echt niks van.
Natuurlijk is dat heftig geweest maar kinderen zijn ook loyaal aan hun ouders. En ik denk zeker wanneer je vader publiekelijk wordt aanbeden.
Andrè jr is natuurlijk niet voor niks zoals hij is en zich gedraagt. Hij heeft echt een verknipte jeugd gehad. Laten we hopen dat die kleine Andrè door Monique een betere jeugd heeft en beter terecht komt.
06-01-2020 11:16
Natuurlijk is dat heftig geweest maar kinderen zijn ook loyaal aan hun ouders.
Tuurlijk zijn ze loyaal en houden ze van hem. Dat begrijp ik best.
Maar de beste man had kwade dronken en zoop zichzelf dood.
Dan vind ik het persoonlijk raar dat je zo lieflijk over die biertjes praat.

je kan ook een fijne boodschap op je Instagram zetten zonder reclame te maken voor Heineken.
Maleficent schreef:
06-01-2020 11:24
Tuurlijk zijn ze loyaal en houden ze van hem. Dat begrijp ik best.
Maar de beste man had kwade dronken en zoop zichzelf dood.
Dan vind ik het persoonlijk raar dat je zo lieflijk over die biertjes praat.

je kan ook een fijne boodschap op je Instagram zetten zonder reclame te maken voor Heineken.
Ik begrijp wat je bedoelt en ik ben het met je eens. Ik denk dat bij Andrè de relatie met alcohol zo verknipt is. Haat/liefde verhouding.
06-01-2020 11:27
Ik begrijp wat je bedoelt en ik ben het met je eens. Ik denk dat bij Andrè de relatie met alcohol zo verknipt is. Haat/liefde verhouding.
Roxanne doet het ook.
Pindakaasjes schreef:
06-01-2020 11:09
Ik heb echt niemand hier zien beweren te weten hoe de vork in de steel zit.
A&B zijn beide personen die heel graag zichzelf te kijk zetten.. is het geen roddelpers, dan plaatsen ze zelf wel een foto + bericht.
Dat hun kinderen hierbij ook slachtoffer raken is beslist verkeerd, zeer laag en ook niet goed te praten.. zoiets mag gewoon niet. Van een kind blijf je af!
Schande aan de degene die zo'n jong kind (zoon van Bridget) belagen met de meest nare teksten!
Maar net zo goed schande aan moeder Maasland en puber-pa Hazes, dat ze in hun geilheid naar aandacht en bekijks, hun kinderen zo in de shit laten zakken.
Er zijn wel een aantal reacties voorbij gekomen waarvan en van de drie volwassene compleet de grond in werden geboord en op basis van wat. Dat Andre Hazes jr. nu een relatie heeft met Bridget Maasland en niet meer met de moeder van zn kind?

Ik heb voor de gelegenheid dan eens even door de insta pagina’s van zowel Hazes als Maasland gescrold en zie vooral vakantie kiekjes, foto’s met kinders of hond en wat filmpjes achter de schermen van optredes. Niks geks dus eigenlijk.

Ik begrijp na een google hit op monique en andre dat ze al heel lang relatieproblemen hadden en vooral al heel snel aan een kind zijn begonnen.

Geen gouden combinatie dus. Maar schijnbaar is er een hele groep mensen die nu zo boos is dat ze het geoorloofd vinden om de zoon van Bridget de bashen en of iets van de relatie moeten vinden.

Laat die mensen lekker zelf uitzoeken of ze voor elkaar gemaakt zijn. En dat ze af en toe een vakantie kiekje posten, tja... ach misschien niet handig als je zo bekend bent.

Zoals je zegt. Schande aan de mensen die dit wen kind aandoen.
Maleficent schreef:
06-01-2020 11:57
Roxanne doet het ook.
Tja, zelfde ouders.
Maleficent schreef:
06-01-2020 11:57
Roxanne doet het ook.
Ik doe het bij mijn vader ook (nog niet overleden). Soms is het lachen of huilen. Tis wat het is.
Trien30 schreef:
06-01-2020 12:11
Er zijn wel een aantal reacties voorbij gekomen waarvan en van de drie volwassene compleet de grond in werden geboord en op basis van wat. Dat Andre Hazes jr. nu een relatie heeft met Bridget Maasland en niet meer met de moeder van zn kind?

Ik heb voor de gelegenheid dan eens even door de insta pagina’s van zowel Hazes als Maasland gescrold en zie vooral vakantie kiekjes, foto’s met kinders of hond en wat filmpjes achter de schermen van optredes. Niks geks dus eigenlijk.

Ik begrijp na een google hit op monique en andre dat ze al heel lang relatieproblemen hadden en vooral al heel snel aan een kind zijn begonnen.

Geen gouden combinatie dus. Maar schijnbaar is er een hele groep mensen die nu zo boos is dat ze het geoorloofd vinden om de zoon van Bridget de bashen en of iets van de relatie moeten vinden.

Laat die mensen lekker zelf uitzoeken of ze voor elkaar gemaakt zijn. En dat ze af en toe een vakantie kiekje posten, tja... ach misschien niet handig als je zo bekend bent.

Zoals je zegt. Schande aan de mensen die dit wen kind aandoen.
Voor wat betreft dat laatste ben ik het met je eens. Ik snap ook niet dat mensen het nodig oordelen om de frustraties op zo’n kind te gaan botvieren. Bijzonder vreemd gedrag. Maar... ik vind de Brazes gate wel onhandig en een beetje provocerend naar Monique toe. Dat je verliefd bent - soit, dat er een leeftijdsverschil is - wederom soit, maar dat je alles er zoooo dik bovenop moet leggen daar snap ik niets van en dat die moeder van André Jr ook moest vertellen hoe leuk ze haar nieuwe schoondochter vindt (terwijl het met Monique niet klikte) - brrr! :pukey:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven