Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??

zaterdag 4 januari 2020 om 20:35

zaterdag 4 januari 2020 om 22:04
Ammiedammie schreef: ↑04-01-2020 22:02Die vrouwen en vriendinnen weten dat vaak echt wel, maar ze nemen dat voor lief.
De bekende mensen die vreemdgaan zijn niet meer te tellen op twee handen. Net als de niet-bekende mensen trouwens. Maar Bridget is niet het enige project van André. Ook Marco Borsato heeft niet maar één minnares gehad en Humberto Tan houdt van seks met hockeysters. En John Ewbank is ook geen dotje. Maar die vrouwen pikken het, want die dure kleding en het luxe leven is aantrekkelijker dan zelfrespect![]()
Ze moeten het allemaal zelf weten, maar ze moeten stoppen met zichzelf zo in de uitverkoop te gooien op sociale media. Ze kunnen zich beter gedeisd houden, want hun geheimen zijn nooit geheim. En iedereen die met ze werkt, bij ze in de buurt woont of de minnaressen kent weet de waarheid. En de waarheid is soms best gênant. En pijnlijk voor de partner.
Zou john ewbank een onwijze sukkel vinden als hij meer nodig heeft dan kelly weekers .
Die zijn centen trouwens niet nodig heeft want ze heeft een erg goed lopend bedrijf.
Echte beauty & brains.
zondag 5 januari 2020 om 01:03
De halve wereld gaat vreemd bij het leven. Het enige verschil is dat de bn’ers iets meer onder een vergrootglas liggen en dat alles en iedereen er wat van wil vinden.Ammiedammie schreef: ↑04-01-2020 22:02Die vrouwen en vriendinnen weten dat vaak echt wel, maar ze nemen dat voor lief.
De bekende mensen die vreemdgaan zijn niet meer te tellen op twee handen. Net als de niet-bekende mensen trouwens. Maar Bridget is niet het enige project van André. Ook Marco Borsato heeft niet maar één minnares gehad en Humberto Tan houdt van seks met hockeysters. En John Ewbank is ook geen dotje. Maar die vrouwen pikken het, want die dure kleding en het luxe leven is aantrekkelijker dan zelfrespect![]()
Ze moeten het allemaal zelf weten, maar ze moeten stoppen met zichzelf zo in de uitverkoop te gooien op sociale media. Ze kunnen zich beter gedeisd houden, want hun geheimen zijn nooit geheim. En iedereen die met ze werkt, bij ze in de buurt woont of de minnaressen kent weet de waarheid. En de waarheid is soms best gênant. En pijnlijk voor de partner.
Ik weet niet of het precies zelfrespect is en een gebrek eraan. Wellicht hebben ze een relatie waarbinnen dit kan en mag.
Zou niet graag mijn vriend delen maar heel eerlijk als hij vreemd zou gaan dan zou ik hem denk ik niet zomaar aan de kant zetten. Al ligt het er wel aan wat er gebeurt is. Uiteraard is dat niet wat ik mn vriend zeg, probeer het een keer en ik spijker je ballen aan de muur komt dan dichter in de buurt. En het gaat er niet om dat hij mooie reisjes voor me betaald of een designerjurk voor me zou kopen. Maar omdat liefde wat anders is dan sex en ik heel veel van mijn vriend hou. Geld heb je nodig maar wanneer er meer geld is dan wat comfortabel is om van te leven kan het ook een last worden.
En ik denk dat vrouwen die een rijke vriend hebben dit snel genoeg realiseren. En dus niet om het geld bij hun vriend blijven maar dat het eerder gaat om een stuk houden van...
Maar goed dat is mijn bescheiden mening en hij zal ook vast niet heel populair zijn.

zondag 5 januari 2020 om 07:54
Gelukkig voor haar heeft ze in juli 2019 een nieuw contract getekend voor vier jaar. Ik denk dat ze problemen had gekregen als ze nu haar contract zou moeten verlengen. Na SBS, waar haar contract niet werd verlengd, houden de opties voor haar wel een beetje op als RTL haar niet meer wil, denk ik. Of misschien omroep Max.

zondag 5 januari 2020 om 08:54
Ik vind Dreetje Hazes een kwal van een ventje. Ik hou niet van zijn muziek, en al helemaal niet van zijn attitude.
Zijn ouwe Heer kon ik wel waarderen. Hazes was gewoon een begrip in Nederland. En ookal was zijn muziek je smaak niet, bijna iedereen weet volgens mij wel 2 of 3 nummers van hem mee te zingen.
Dan zijn zoon.. wat een over het paard getild snotjoch!
Probeerd doorleeft en wijs over te komen, maar is in werkelijkheid zo kinderachtig en volgens mij ook niet al te snugger.
Dus wens ik Maasland veel plezier met hem. Ze is bijna net zo oud als haar schoonmoeder dus misschien kunnen ze nu samen scheetje Dreetje een beetje opvoeden.
Ze doen maar wat ze niet laten kunnen. Ben al lang blij dat ik dit soort figuren niet in mijn eigen leven heb, dus wat ze op instagram plaatsen zal me een zorg wezen. En zielig vind ik ze ook niet hoor! Ze zoeken zelf de aandacht ook op. Ze poseren maar al te gretig voor alle paparazzi.
Zijn ouwe Heer kon ik wel waarderen. Hazes was gewoon een begrip in Nederland. En ookal was zijn muziek je smaak niet, bijna iedereen weet volgens mij wel 2 of 3 nummers van hem mee te zingen.
Probeerd doorleeft en wijs over te komen, maar is in werkelijkheid zo kinderachtig en volgens mij ook niet al te snugger.
Dus wens ik Maasland veel plezier met hem. Ze is bijna net zo oud als haar schoonmoeder dus misschien kunnen ze nu samen scheetje Dreetje een beetje opvoeden.
Ze doen maar wat ze niet laten kunnen. Ben al lang blij dat ik dit soort figuren niet in mijn eigen leven heb, dus wat ze op instagram plaatsen zal me een zorg wezen. En zielig vind ik ze ook niet hoor! Ze zoeken zelf de aandacht ook op. Ze poseren maar al te gretig voor alle paparazzi.

zondag 5 januari 2020 om 09:42
Zijn ex was ook prachtig en daar had hij ook niet genoeg aan.Billy_Mean schreef: ↑04-01-2020 22:04Zou john ewbank een onwijze sukkel vinden als hij meer nodig heeft dan kelly weekers .
Die zijn centen trouwens niet nodig heeft want ze heeft een erg goed lopend bedrijf.
Echte beauty & brains.

zondag 5 januari 2020 om 09:58
Miss-Pippilotta schreef: ↑05-01-2020 09:42Zijn ex was ook prachtig en daar had hij ook niet genoeg aan.
Dat zegt idd niks. Je ziet iemand met een beeldschone partner en denkt: "wat kun jij nou tekort komen?" Tja, niks tekort wellicht, maar wel een drang naar meer? een iets anders? aandacht?
Doet mij denken aan Hugh Grant ,die verspeelde zijn prachtige echtgenote omdat hij de feestjes met prostituees niet kon nalaten.
zondag 5 januari 2020 om 10:06
En dat is precies denk ik Bridget haar blinde vlek wat hem betreft, dat ze dat doorleefde en wijze in combinatie met jeugdig, strak en lekker denkt in huis te hebben met Andre, maar het blijft echt een jochie van 25.Pindakaasjes schreef: ↑05-01-2020 08:54Ik vind Dreetje Hazes een kwal van een ventje. Ik hou niet van zijn muziek, en al helemaal niet van zijn attitude.
Dit wordt pijnlijk duidelijk in Rome als ze ‘cultuur’ aan het snuiven zijn....geloof niet dat het Andre het erg interessant vindt maar gelukkig hebben ze daar ook wijn, waar ze alle scherpe randjes in hun relatie mee wegspoelen.

zondag 5 januari 2020 om 10:11
Het heeft vaak niets met de vrouw te maken, maar meer iets in de man zelf die vreemgaat. Vind het altijd zo'n onzin als mensen verbaasd zijn dat zelfs dr mannen van heel knappe vrouwen vreemdgaan. Alsof uiterlijk alles zegt.Billy_Mean schreef: ↑04-01-2020 22:04Zou john ewbank een onwijze sukkel vinden als hij meer nodig heeft dan kelly weekers .
Echte beauty & brains.
zondag 5 januari 2020 om 10:13
For every beautiful woman there is a man tired of fucking her.Pindakaasjes schreef: ↑05-01-2020 09:58Dat zegt idd niks. Je ziet iemand met een beeldschone partner en denkt: "wat kun jij nou tekort komen?" Tja, niks tekort wellicht, maar wel een drang naar meer? een iets anders? aandacht?
Doet mij denken aan Hugh Grant ,die verspeelde zijn prachtige echtgenote omdat hij de feestjes met prostituees niet kon nalaten.
En zo zit het. Elke dag biefstuk is ook maar elke dag biefstuk.
zondag 5 januari 2020 om 10:23
Precies....Sjaantje37 schreef: ↑05-01-2020 10:06En dat is precies denk ik Bridget haar blinde vlek wat hem betreft, dat ze dat doorleefde en wijze in combinatie met jeugdig, strak en lekker denkt in huis te hebben met Andre, maar het blijft echt een jochie van 25.
Dit wordt pijnlijk duidelijk in Rome als ze ‘cultuur’ aan het snuiven zijn....geloof niet dat het Andre het erg interessant vindt maar gelukkig hebben ze daar ook wijn, waar ze alle scherpe randjes in hun relatie mee wegspoelen.

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
zondag 5 januari 2020 om 10:29
Ammiedammie schreef: ↑04-01-2020 12:34Ik maak me niet druk om het leeftijdsverschil, maar meer de geestelijke gesteldheid van mevrouw Maasland fascineert me, verbaast me, laat mij me mijn wenkbrauw optrekken of je het noemen wilt.
Die hele Brandré-show is toch één en al gestoord gedrag? Ik geef toe dat ik naar aanleiding van dé rel als een ramptoerist de foto’s van dit wonderlijke setje bekijk. Maar joh, ik heb toch zoveel medelijden met Bridget die zichzelf zo te kakken zet dat ik me afvraag of het voor haar al tijd wordt voor een verplichte opname in een kliniek.
Zit ze daar met haar onsmakelijk verbouwde kop aan de lopende band in scène gezette foto’s te plaatsen. Dat je dan even goed moet kijken of je naar een foto van Patricia Paay, Connie Breukhoven of Estelle Cruyff zit te kijken of naar Bridget. Niet meer uit elkaar te houden toch die wassen beelden? Was er maar 1 plastisch chirurg beschikbaar voor hun budget?
Wat een aanstellerij die show op sociale media. Zo’n verbouwde troela met een kerel met z’n zwarte nagellak. En dat zijn dat ouders van kinderen. Best ernstig. Ze plaatsten laatst een foto met ‘last Christmas’ erbij. De eerste en de laatste ja. Dit jaar hing ze omhelsend bij ‘Rach’ om haar nek hangen om haar te vertellen dat ze zoveel van haar houdt. Volgend jaar hangt ze vast weer jankend aan de nek van een gay bestfriend en gaat ze weer op zoek naar een volgend ‘project’ om aandacht te krijgen en ervoor te zorgen dat ze niet vergeten wordt, want tja, er moet wel brood op de plank komen.
Voorderest lijkt het me een énig stel hoor![]()
![]()
+1
Hier ook geen probleem met het feit dat ze een groot leeftijdsverschil hebben (sterker nog: mijn man is zelf ook een stuk ouder dan ik), maar dat naar buiten dragen op zo’n aanstellerige manier... daar begrijp ik dus helemaal niets van. En al helemaal niet wanneer de ex van je lover in november nog aangeeft dat het allemaal pijnlijk is. Dan stel je je toch anders op zou je denken. Ook uit respect naar de kinderen toe.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

zondag 5 januari 2020 om 11:00
Klopt!Pindakaasjes schreef: ↑05-01-2020 09:58Dat zegt idd niks. Je ziet iemand met een beeldschone partner en denkt: "wat kun jij nou tekort komen?" Tja, niks tekort wellicht, maar wel een drang naar meer? een iets anders? aandacht?
En de man van Doutzen. Paar jaar geleden ook het gerucht dat hij vreemd was gegaan.
Ja, jeetje. Als je met een vrouw als Doutzen nog vreemd moet gaan.......
zondag 5 januari 2020 om 11:03
Zie mijn eerdere post... Doutzen heeft hij ook wel gezien nu hoor.Miss-Pippilotta schreef: ↑05-01-2020 11:00Klopt!
En de man van Doutzen. Paar jaar geleden ook het gerucht dat hij vreemd was gegaan.

zondag 5 januari 2020 om 11:20
Want vreemdgaan houdt verband met het uiterlijk van je vrouw?Miss-Pippilotta schreef: ↑05-01-2020 11:00Klopt!

zondag 5 januari 2020 om 12:58
Op die laatste groepsfoto op haar insta vind ik haar lachen als een boer met kiespijn. Gelukkig vandaag samen met haar zoon.Sjaantje37 schreef: ↑05-01-2020 10:06En dat is precies denk ik Bridget haar blinde vlek wat hem betreft, dat ze dat doorleefde en wijze in combinatie met jeugdig, strak en lekker denkt in huis te hebben met Andre, maar het blijft echt een jochie van 25.
zondag 5 januari 2020 om 13:09
Als een boer met teveel fillers en Botox in haar gezichtJojanneke12 schreef: ↑05-01-2020 12:58Op die laatste groepsfoto op haar insta vind ik haar lachen als een boer met kiespijn. Gelukkig vandaag samen met haar zoon.

Ik zou trouwens ook wel lachen als een boer met kiespijn als ik dat leven zou hebben. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik zou die André niet naakt in mijn bed willen vinden. Sterker nog, ik zou hem niet eens in mijn vriendengroep willen hebben. Qua uiterlijk vind ik hem niet om aan te gluren, maar erger nog; ik vind hem zo ontzettend dom. Hij doet dom, maar is ook echt dom. Zit je daar als vrouw met de familie van dat jongetje. Is het iemand uit die familie gelukt om een schooldiploma te halen? Ik vind alleen die Roxanne wel ok.
Zo, genoeg geroddeld voor vandaag. Nu ga ik mij weer als een fatsoenlijke burger gedragen

zondag 5 januari 2020 om 13:18
Ik snap het ook niet hoor.
Mensen zijn toch al zo hatelijk naar elkaar. Kijk maar eens in het dagelijks leven als je perongeluk tegen iemand aanbotst, of wanneer je op de weg volgens een ander niet hard genoeg rijd.
Als we met z'n alle dat soort nare acties laten, word de wereld een heel stuk liever.
Mensen zijn toch al zo hatelijk naar elkaar. Kijk maar eens in het dagelijks leven als je perongeluk tegen iemand aanbotst, of wanneer je op de weg volgens een ander niet hard genoeg rijd.
Als we met z'n alle dat soort nare acties laten, word de wereld een heel stuk liever.

zondag 5 januari 2020 om 14:21
Hoe weet je of hij dom is? Hij werkt in elk geval wel hard.Ammiedammie schreef: ↑05-01-2020 13:09Als een boer met teveel fillers en Botox in haar gezichtAl zou ze uitbundig willen lachen, dat kan niet eens meer.
Ik zou trouwens ook wel lachen als een boer met kiespijn als ik dat leven zou hebben. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik zou die André niet naakt in mijn bed willen vinden. Sterker nog, ik zou hem niet eens in mijn vriendengroep willen hebben. Qua uiterlijk vind ik hem niet om aan te gluren, maar erger nog; ik vind hem zo ontzettend dom. Hij doet dom, maar is ook echt dom. Zit je daar als vrouw met de familie van dat jongetje. Is het iemand uit die familie gelukt om een schooldiploma te halen? Ik vind alleen die Roxanne wel ok.
Zo, genoeg geroddeld voor vandaag. Nu ga ik mij weer als een fatsoenlijke burger gedragen![]()
Ik ken de jongen niet, ik ambieer niks in de spotlights maar ken wel wat achtergrondverhalen.
Het is een wereld die je wordt voorgespiegeld, het is enkel wat deze mensen je willen laten zien wat je ziet.
mooie voorbeelden vind ik Britt Dekker en Paris Hilton. Die zijn alles behalve dom. Ze doen alleen dom omdat het publiek het heerlijk vindt om naar te kijken.
Maar wat ik niet snap is waarom mensen zo’n sterke mening hebben over iemand die ze niet kennen.
zondag 5 januari 2020 om 14:38
Ik weet uit betrouwbare bron dat dit idd gebeurt.fashionvictim schreef: ↑04-01-2020 19:06Tuurlijk. Ik ga nooit naar het type feesten waar je artiesten als Andre Hazes tegen kunt komen (lees: ik ben gewoon een saaie ouwe muts) en ken helemaal niemand uit zijn omgeving, maar zelfs ik ken de verhalen dat ie bij elk optreden samen met die neef wel een paar chickies ketst. Dus dat zijn vriendinnen dat niet zouden weten lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
zondag 5 januari 2020 om 14:41
[quote=Trien30 post_id=30814792 time=1578230495 user_id=363033]
Hoe weet je of hij dom is? Hij werkt in elk geval wel hard.
Ik ken de jongen niet, ik ambieer niks in de spotlights maar ken wel wat achtergrondverhalen.
Het is een wereld die je wordt voorgespiegeld, het is enkel wat deze mensen je willen laten zien wat je ziet.
mooie voorbeelden vind ik Britt Dekker en Paris Hilton. Die zijn alles behalve dom. Ze doen alleen dom omdat het publiek het heerlijk vindt om naar te kijken.
Maar wat ik niet snap is waarom mensen zo’n sterke mening hebben over iemand die ze niet kennen.
[/
Is Hazes niet ooit op het vwo gestart ( en vervolgens afgezakt naar de mavo ) ? Ik weet niet of hij dom is , ik vind hem vooral ontzettend tokkie en zijn hele entourage ook. Man man wat een volk.
Hoe weet je of hij dom is? Hij werkt in elk geval wel hard.
[/
Is Hazes niet ooit op het vwo gestart ( en vervolgens afgezakt naar de mavo ) ? Ik weet niet of hij dom is , ik vind hem vooral ontzettend tokkie en zijn hele entourage ook. Man man wat een volk.
rascalles wijzigde dit bericht op 05-01-2020 14:44
0.31% gewijzigd