Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Is er nog nieuws? Of zijn ze al in een sleur beland?
Het is gewoon woon een patroon van Bridget?

https://viraaltjes.nl/bridget-maasland- ... ge-zanger/

Ze laat hem zelfs tijdens z'n werk niet met rust.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... ns-opnames :facepalm:
yasmeenah82 wijzigde dit bericht op 07-01-2020 17:29
Reden: Telefoon werkt niet echt mee
41.74% gewijzigd
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Denk dat Bridget echt heel erg verliefd is, daarom doet ze van die gekke dingen. Wat zal de klap hard aankomen als de roze wolk eenmaal verdwenen is.
Sjaantje37 schreef:
07-01-2020 19:16
Denk dat Bridget echt heel erg verliefd is, daarom doet ze van die gekke dingen. Wat zal de klap hard aankomen als de roze wolk eenmaal verdwenen is.
Dat vraag ik me dus af. Zou ze echt zo verliefd zijn, of vindt ze het allemaal wel leuk zo, feesten, aandacht enzo.
De klap zou inderdaad hard aankomen als Dre weer een ander heeft gevonden. Lees steeds meer dat Dre makkelijk en graag aan de dames zit.
Mooi om nu terug te lezen dat Bridget, kort na het uitkomen van haar relatie met André, een persbericht eruit doet waarin ze aangeeft dat het een privékwestie is waarin ook kinderen in het spel zijn en ze vraagt daarom ook tijd om zelf rustig te kunnen kijken hoe deze relatie zich ontwikkeld. Vooral dat rustig is goed gelukt :facepalm:
Yasmeenah82 schreef:
07-01-2020 17:25
Het is gewoon woon een patroon van Bridget?

https://viraaltjes.nl/bridget-maasland- ... ge-zanger/

Ze laat hem zelfs tijdens z'n werk niet met rust.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... ns-opnames :facepalm:
Zou ze bang zijn dat hij vreemdgaat? Met Karen Damen?

https://www.ditjesendatjes.nl/andre-fli ... e-k3-ster/
Nou inderdaad. Zie laatste actie, en zo komt ze dagelijks in the picture.
Dan hebben ze net wat liefdestripjes gemaakt, gaat ze naar hem toe in Belgie. Ze branden elkaar finaal op.
O dear, straks krijgt B een koekje van eigen deeg. Of een appje dat het klaar is en gevoelens heeft voor een ander.
Jojanneke12 schreef:
07-01-2020 20:02
Mooi om nu terug te lezen dat Bridget, kort na het uitkomen van haar relatie met André, een persbericht eruit doet waarin ze aangeeft dat het een privékwestie is waarin ook kinderen in het spel zijn en ze vraagt daarom ook tijd om zelf rustig te kunnen kijken hoe deze relatie zich ontwikkeld. Vooral dat rustig is goed gelukt :facepalm:
Juist! :HA:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Jojanneke12 schreef:
06-01-2020 21:49
Dus is het waar wat de manager zegt? Verhaal van een waarschijnlijk boze bedrogen ex en een manager die in een interview het volgende zou hebben gezegd:

'Over de motieven van haar familie heb ik altijd mijn twijfels gehad. Maar ach, dat meisje, dertien was ze nog maar, ik had eerst niets door. Ik heb ook nooit iets onzedelijks gezien, maar er was natuurlijk wel iets tussen die twee. Achteraf voel ik me wel heel schuldig tegenover Ellen, Hazes' toenmalige echtgenote. Daar was ik heel goed mee, maar ik heb haar nooit iets verteld over Hazes en Rachel. Ik hield mezelf voor dat dat niet tot mij werktaken behoorde. Nu schaam ik me ervoor; dat was in mijn leven zeker geen eerbare periode.'

Kennelijk heeft hij niets onzedelijks gezien dus de vraag blijft of het waar is dat ze echt iets hadden toen Rachel 13 was of dat Rachel wat heeft verzonnen om het goed te praten dat ze pas 13 was.

Ik weet niet wat waar is maar geloof ook niet direct alle verhalen die rondgaan.

Rachel is toch ook opgenomen geweest? Getrouwd zijn met Hazes was duidelijk geen feest.
In elk geval viel hij op haar terwijl ze nog minderjarig was, dat is al ziek genoeg. Hij heeft nooit problemen met vreemdgaan gehad, dus het klinkt ook onwaarschijnlijk dat ze echt zo verstandig waren om afstand te nemen.
Julus schreef:
07-01-2020 20:08
O dear, straks krijgt B een koekje van eigen deeg. Of een appje dat het klaar is en gevoelens heeft voor een ander.
:rofl:
Jojanneke12 schreef:
07-01-2020 20:05
Zou ze bang zijn dat hij vreemdgaat? Met Karen Damen?

https://www.ditjesendatjes.nl/andre-fli ... e-k3-ster/
:woa: o jee, het begint nu al...
Yasmeenah82 schreef:
07-01-2020 21:27
:woa: o jee, het begint nu al...
Je zou het bijna denken. Ik moest na jouw bericht dat B hem opzoekt direct aan de artikelen over deze K3 dame denken. Volgens mij is die Karen trouwens getrouwd, geen slecht woord over haar wat mij betreft.
Nu gaat Dré samen met Monique en een groep op vakantie naar Bonaire. Zou Bridget mee gaan? :-D

ZOEKEN
Dagelijks Nederland
Dagelijks Nederland

ALGEMEENSteeds meer heftige details over André Hazes zijn relatieproblemen.Gepubliceerd 1 dag geleden op 6 januari 2020Door Dagelijks

SHARETWEET

André Hazes heeft steeds openhartig verteld over zijn relatieproblemen met Monique. Eerder vertelde hij al niet meer onder een dak te wonen met Monique en zoontje, maar aan Shownieuws vertelt hij dat hij dichterbij woont dan je denkt…

De zanger gaat dan ook regelmatig langs bij de kleine Dre en Monique. ”Als ik even niet aan het werk ben of even tussendoor tijd heb, rijd ik langs…” vertelt hij in de video bovenaan deze pagina. ”Het is goed zo!” We leven gewoon even apart. We beseffen allebei dat dat even het beste voor ons beiden is.”

André woont dan ook op een steenworp afstand van zijn gezin. ”Ik woon echt, als ik een steen zou pakken en heel hard zou gooien, dan zou ik hem door de ruit gooien. Ik wil gewoon altijd in de buurt zijn en ik moet daar ook zo snel mogelijk kunnen zijn als er iets mocht zijn. Dat gaat super.” Binnenkort zijn ze weer een tijdje met zn allen. ”Ik ga straks lekker met het gezin op vakantie. Naar Bonaire. We gaan met een grote groep. Even allemaal weg!
Paragnost Sonja Dover voorspelt in het blad ParaVisie een zwaar jaar voor André Hazes.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
08-01-2020 00:01
Paragnost Sonja Dover voorspelt in het blad ParaVisie een zwaar jaar voor André Hazes.
https://panorama.nl/entertainment/parag ... ndre-hazes

Ik heb niks met paragnosten, maar ach wie weet.
Yasmeenah82 schreef:
07-01-2020 19:23
Dat vraag ik me dus af. Zou ze echt zo verliefd zijn, of vindt ze het allemaal wel leuk zo, feesten, aandacht enzo.
Ja ze is tot over haar oren verliefd op die Hazes. Zag haar ogen en houding in het filmpje waarin ze Hazes verraste met een onverwacht bezoek aan hem in België.

Denk dat haar hart wederom lelijk gebroken gaat worden als voor Hazes het nieuwe ervan af is, hij is dan ook echt nog jong en heeft voor zijn gevoel de wereld aan zijn voeten liggen.
Jojanneke12 schreef:
07-01-2020 22:28
Je zou het bijna denken. Ik moest na jouw bericht dat B hem opzoekt direct aan de artikelen over deze K3 dame denken. Volgens mij is die Karen trouwens getrouwd, geen slecht woord over haar wat mij betreft.
Ja Karen Damen is getrouwd met Antony van der Wee. Heb de beste man is bekeken en ik denk niet dat Hazes daar aan kan tippen.
.
juliet64 wijzigde dit bericht op 08-01-2020 08:49
Reden: verkeerd gequote
99.86% gewijzigd
Nothing happens for a reason
Yasmeenah82 schreef:
07-01-2020 23:53
Nu gaat Dré samen met Monique en een groep op vakantie naar Bonaire. Zou Bridget mee gaan? :-D

ZOEKEN
Dagelijks Nederland
Dagelijks Nederland

ALGEMEENSteeds meer heftige details over André Hazes zijn relatieproblemen.Gepubliceerd 1 dag geleden op 6 januari 2020Door Dagelijks

SHARETWEET

André Hazes heeft steeds openhartig verteld over zijn relatieproblemen met Monique. Eerder vertelde hij al niet meer onder een dak te wonen met Monique en zoontje, maar aan Shownieuws vertelt hij dat hij dichterbij woont dan je denkt…

De zanger gaat dan ook regelmatig langs bij de kleine Dre en Monique. ”Als ik even niet aan het werk ben of even tussendoor tijd heb, rijd ik langs…” vertelt hij in de video bovenaan deze pagina. ”Het is goed zo!” We leven gewoon even apart. We beseffen allebei dat dat even het beste voor ons beiden is.”

André woont dan ook op een steenworp afstand van zijn gezin. ”Ik woon echt, als ik een steen zou pakken en heel hard zou gooien, dan zou ik hem door de ruit gooien. Ik wil gewoon altijd in de buurt zijn en ik moet daar ook zo snel mogelijk kunnen zijn als er iets mocht zijn. Dat gaat super.” Binnenkort zijn ze weer een tijdje met zn allen. ”Ik ga straks lekker met het gezin op vakantie. Naar Bonaire. We gaan met een grote groep. Even allemaal weg!
Nee joh, dit is een oud bericht. Toen woonden ze ook al niet meer samen.
Die twee gaan echt niet meer, al of niet met een groep, samen op vakantie hoor :proud:
Nothing happens for a reason
Sjaantje37 schreef:
08-01-2020 08:04
Ja Karen Damen is getrouwd met Antony van der Wee. Heb de beste man is bekeken en ik denk niet dat Hazes daar aan kan tippen.
Niet echt.
Karen heeft altijd gezongen en opgetreden voor kinderen.. maar ze valt niet op kinderen hoor! ;)
Pindakaasjes schreef:
08-01-2020 09:33
Karen heeft altijd gezongen en opgetreden voor kinderen.. maar ze valt niet op kinderen hoor! ;)
Klopt, maar pitbull Bridget bewaakt haar nieuwe hapje met ferme poot!
Sjaantje37 schreef:
08-01-2020 07:51
Ja ze is tot over haar oren verliefd op die Hazes. Zag haar ogen en houding in het filmpje waarin ze Hazes verraste met een onverwacht bezoek aan hem in België.

Denk dat haar hart wederom lelijk gebroken gaat worden als voor Hazes het nieuwe ervan af is, hij is dan ook echt nog jong en heeft voor zijn gevoel de wereld aan zijn voeten liggen.
Dit gaat sowieso gebeuren....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven